Het Fokboek moed naar het noordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef Tique het volgende:
We zouden een Fok! boek kunnen maken!
Op de manier van gr8w8. Dus hier posten van ik heb het boek! afspreken dat iemand hem ophaalt, username er in zetten + leuk verhaaltje en dan weer doorspelen!
OMG dat rijmpje inderdaad NOSTALGIEquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het Fokboek moed naar het noorden
naar het noorden!
Anders raakt het boek
nooit uit het westen weg en komt
hij nooit in het noorden!
Goet idee van je Tiqeu![]()
Witte boekenmarkt, dummy´s zat! Paar post-elastieken eromheen, dattie niet zo snel slijt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:34 schreef Tique het volgende:
Als er dan iemand zorgt voor het Fok! logo in het groot, dan plakken we dat op de voorkant!
En het moet wel een soort van schrijfboek met een harde kaft zijn uiteraard, en het moet dik zijn zodat het lang meegaat! En dan mag je het maximaal een week in je bezit hebben!
In den beginne was het leuk inderdaad.quote:
Kom langs zou ik zeggen, gaat ie meteen naar Rotterdam of Eindhoven dit weekend!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:39 schreef Tique het volgende:
Ik zal wel even kijken wat ik allemaal zou kunnen regelen voor het Fok! Boek
Hij zal dan wel in Noord-Holland beginnen. (Kop van NH, als het deze week nog geregeld kan worden misschien in A dam)
Zieke geestquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:58 schreef Gert het volgende:
Hij ligt verstopt naast dat meisje op Aruba. Aport!
Hij was vlakbij maar ik moest die dag werken geloof ik. Als ik hem toen had opgehaald was hij uit de buurt van de vandalen geblevenquote:
Maar een boek fikt wel beter dan een stokquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:52 schreef ID-Tweak het volgende:
ik heb m ook verplaatst
dat boek lijkt me helemal nietsmoet ook een beetje weersbestendig zijn he...
Flouw hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:28 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar een boek fikt wel beter dan een stok![]()
Ein boek brennt![]()
Te laat gerd,quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Flouw hoor
en niet orizineel
maar goed ieder zijn kik
Wil je dan in ieder gefal wachten
tot Het Boek
In het Noorden is geweest?
Dat plaatje heb ik nog ontworpen. Nostalgiequote:
Ik heb elke avond m'n fokstok in handenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:58 schreef Klonk het volgende:
goeie ouwe tijd, ik heb beide fokstokken in handen gehad......
effe dimme holländer sexundsiebzigquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Te laat gerd,
de lurk dokter is
mij en jouw voor geweesd
Een roulerende vondeling, dolletjesquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:27 schreef DaMart het volgende:
Ik heb alleen vernomen dat hij al bijna 9 maanden zwijgt daarover...
Offtopic :quote:Op maandag 4 juli 2005 20:23 schreef Tique het volgende:
* Tique wacht nog steeds op een reactie van fok!
Help me morgen even herinneren, mail me even morgen?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:53 schreef Tique het volgende:
Graag!
Ik zit te popelen om hem de gevaarlijke grote wereld in te gaan sturen
Dan kan een kwaadwillend persoon hem toch ook persoonlijk bij je op komen halen? Maakt weinig uit lijkt mequote:Op woensdag 6 juli 2005 09:17 schreef gr8w8 het volgende:
Tja, of je doet toch wat ik ongeveer voorstelde: Fysiek overdragen aan een volgende FOK!ker. Daar zitten ook wat mogelijkheden.
Oh? Het werd pas echt leuk toen ie ontvoerd was.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:17 schreef Razor21 het volgende:
Het was de nummer 1 hit hier op Fok van 2004.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:28 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Oh? Het werd pas echt leuk toen ie ontvoerd was.
hehe die heb ik nog gemaakt,quote:
Heeeeeeeeeeee Kreeeeeequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
hehe die heb ik nog gemaakt,was zelf ook al aan het zoeken of ik het kaartje nog had.
Maar ik heb alles verwijderd![]()
volgens mij is die kaart trouwens niet de laatste, volgens mij is ie nog een eind verder gegaan.
Je legt de stok die eigenlijk stiekem een balk was ergens in een plaats neer.quote:
Zeg, plaats je het ook meteen in ONZ en TRU? We willen eerst foto's zien voor we het geloven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef ID-Tweak het volgende:
Het is nog allemaal HEEL geheimzinnig, maar ik kan alvast melden dat er een nieuwe Fok!Stok( die eigenlijk een balk is) is!!!( Deze is ook al geplaatst! )
Houdt morgen de GC in de gaten
voor deze keer dan :quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, plaats je het ook meteen in ONZ en TRU? We willen eerst foto's zien voor we het geloven.
leuk initiatief weerquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:58 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 22! B.I.B.!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |