Weer over de spruw. Vandaag bij de ha geweest. Weer een 10 daags kuurtje gekregen, hopen dat het dan weggaat.
Maar omdat junior inmiddels 4 maanden is, gaf de huisarts mij toch wel in overweging te gaan stoppen, als de spruw blijft:. Hij zei zoiets als "met een blessure ga je immers ook niet sporten." Meteen gevolgd door: "Ach ja, waarschijnlijk zou ik toch wel gewoon gaan sporten".
Ik gaf aan dat ik er nog niet aan toe ben om te stoppen, en dat dit daarom toch deze kuur nog wil afmaken. Dat vond hij uiteraard geen enkel probleem. Heb alleen zelf het gevoel dat we uitgedokterd zijn als de spruw nu blijft.
Hij vond al met al dat het natuurlijk heel erg te prijzen valt om door te gaan met bv, maar dat "het geen masochisme mocht worden".
Tja, ik weet het nog niet. Zolang het vol te houden is, doe ik dat. Ik heb me eigenlijk voorgenomen: een half jaar. Nog twee maanden dus. Heb eerlijk gezegd ook niet zo'n zin meer om op het werk te kolven, zeker niet als het vanaf september weer druk is. Nog even dus.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light