mevrouw wilt u die muis van uw monitor af halen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:52 schreef Slachtkalf het volgende:
Start een eigen computerles bedrijfje voor bejaarden.![]()
KATJING!
hee maar het levert geld op!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
mevrouw wilt u die muis van uw monitor af halen?
Als je in de buurt van Amsterdam, Zwolle of Dordrecht woont kan je eventueel gaan "sorteren".. gaat in Dordt via t uitzendburo Tempo-Team...quote:
Ook geen zak aan Office Centerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:57 schreef Fokkedop het volgende:
Tuurlijk! ben ook 21 heb nog gewerkt als junior systeem/applicatie beheer. maar vind ik geen zak aan, ben weggegaan. En morgen weer sollicitatie, dit keer bij office centre.
Die homo's weten niet eens de bel op je voordeur te vindenquote:
Stel je bepaalde eisen of volg je gewoon de markt en schrijf je overal op in?quote:
Iets aan je uiterlijk doen ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:45 schreef Het_Biertje het volgende:
iemand tips?
Ja.. Volgend jaar een maand of 2 eerder beginnen met zoeken. Nu begin je veels te laat. Alle vakantiebanen zijn al bezetquote:
sinds januari sta ik op studentenbaan overal op ingeschrevenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:04 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Ja.. Volgend jaar een maand of 2 eerder beginnen met zoeken. Nu begin je veels te laat. Alle vakantiebanen zijn al bezet.
ok, zelfvertouwen zit dus goed, nu nog het aanboren van de juiste bronnen....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat lul je. ik ben het spiegelbeeld van ricki martin.
![]()
Moek ff een half uur denken wat ik 10 jaar geleden ( en ook weer 2 jaar geleden ) uitvrat.quote:
Lijkt me wel leuk eigenlijk voor parttime.quote:
Owke ik zei niks... Ik heb geen vakantiebaan. Alleen een 1malig klusjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
sinds januari sta ik op studentenbaan overal op ingeschreven![]()
Drentsch dialectquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:10 schreef Woffel het volgende:
[..]
Als je belt voor werk het niet over enigste hebben.![]()
truequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:12 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
te oud is trouwens leeftijdsdiscriminatie en het is bij de wet verboden je op die grond te weigeren
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef Razor_Junky het volgende:
Ik had eerst een vakantiebaantje voor drie weken bij een bedrijf dat betonelementen bewerkt. Ik helemaal blij en verzekerd van een vakantie baantje word ik plots niet aangenomen omdat de bedrijfsleider geen goede indruk van mij had. waar slaat dat nou weer op ik heb daar nog niet eens kunnen werken. Nu heb ik vandaag voor 1 dagje boeken ingenomen bij een school.
Wel een relaxt dagje, maar nu heb ik voor de rest van de 4 weken die ik nog moet wachten voordat ik op vakantie ga maar een beetje aankloten / casemodden / skaten / vervelen
Beusmeat in Leek, ken je koeien- en varkenskoppen pellenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:45 schreef Het_Biertje het volgende:
Kom je als 21 jarige ict student nog ergens aan de bak tegenwoordig?
zie bovenstaandequote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef ChicaneBT het volgende:
LMAO man je bent niet wat laat voor vakantie werk, btw ik zoek ook nog.
Welcome to the real worldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:12 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
te oud is trouwens leeftijdsdiscriminatie en het is bij de wet verboden je op die grond te weigeren
ik kom om in het werkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:57 schreef tuut84 het volgende:
ik kom om in het werk.
ts als je een vak leert. dan heb je ook wel werk
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat lul je. ik ben het spiegelbeeld van ricki martin.
![]()
ingeschreven staan is een verschil met een baan zoeken..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
sinds januari sta ik op studentenbaan overal op ingeschreven![]()
Wat een kutschop.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:19 schreef BorisHond het volgende:
Heb je je cv al achtergelaten op sites? Ik heb hier zelf goeie ervaringen mee. Dan word je door hun opgebeld als er wat is, of kan je op die site kijken..
Voorbeelden hiervan zijn:
www.monsterboard.nl
www.studentenwerk.nl
www.careernetwork.nl
www.randstad.nl
Ik heb volgende week anders gewoon vakantie hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:33 schreef SynchroSteve het volgende:
vind je het gek dat je niets kan vinden: het is geeneens vakantie!
meer info?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:38 schreef Tecnix het volgende:
Kom bij ons op Schiphol werken, er is genoeg te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |