10 meiden + jou dat zijn 11 meidenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:31 schreef Talietje het volgende:
[..]!
ik slaap met 10 andere meiden in een kamer
ik neem em wel mee
mag je mooi in kleine bedden slapen, in het jongensverblijfquote:Op maandag 11 juli 2005 22:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
10 meiden + jou dat zijn 11 meidenhebben ze nog een bed over ???
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mag je mooi in kleine bedden slapen, in het jongensverblijf![]()
tsja, ik heb die bedden gezien, en het zijn geen luxe beddenquote:
maaruh hoe zit dat dan ? zit je in internaat ofzoquote:Op maandag 11 juli 2005 22:42 schreef Talietje het volgende:
maar als josse kan neuken kan ik het ook! op de helft van de week slaapt iedereen zo vast dat je daar nieteens meer wakker van word
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:42 schreef Talietje het volgende:
maar als josse kan neuken kan ik het ook! op de helft van de week slaapt iedereen zo vast dat je daar nieteens meer wakker van word
neeeh ik zit bij een maritieme vereniging en daar gaan we elke zomer 2 weken mee weg... zeilen enzo overlevings tochten, spellen doen... de kroeg inquote:Op maandag 11 juli 2005 22:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
maaruh hoe zit dat dan ? zit je in internaat ofzo![]()
beetje laat he hahahahaquote:
ja lekker kom maar hierquote:
ik mag niet meer rijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:33 schreef Talietje het volgende:
ja goftedomme alweer!? kom jij maar eens hier heen
eg waar hoorquote:
en daarna gaan we trouwen ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:54 schreef Talietje het volgende:
slapen nu
moee morgen vakantie he
ik wens jullie allen een fijne rustige 2 weken zonder moi
ik jou ookquote:
Weet je wel hoe saai dat is...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik jou ook
Misschien kan ik als je terug bent wel een dagje vrij vragen, kunnen we naar madurodam ofzo
Ik vermaak me daar best primaquote:
Ik bedoel op sexueel gebied...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vermaak me daar best prima
Je kan best naar Walibi, maar dan sta je een uur in de rij voor 3 min attractie
ow uuhh tsjaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik bedoel op sexueel gebied...
* Gutteguttegut kijkt naar de TT...![]()
Miniatuur sex?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ow uuhh tsja
Zal ik me daar maar (nog) niet over uitlaten?
dat vertel ik alleen aan me vrouwtjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Miniatuur sex?
* Gutteguttegut vraagt zich af wat er voor geile ideetjes in Sjowhan zn hoofd rondspelen
Pfff..ook al zo saai..quote:
niets zo nauw als je eigen klauw hahahahaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ow uuhh tsja
Zal ik me daar maar (nog) niet over uitlaten?
Hmm...ik ben toch lief....niet alles serieus nemen hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:36 schreef Talietje het volgende:
lol najaaa gut wel ff lief zijn tegen mijn lief he
ik ga!
zie jullie over 2 weekjes wel weer
ciao!![]()
![]()
![]()
Huhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:47 schreef Muck het volgende:
okee talie en sjo, bedankt hoor, nu ben ik misselijk
weet niet maar ik heb het ook niet meegekregenquote:
Misschien op IRC?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
weet niet maar ik heb het ook niet meegekregen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |