Ooooh danquote:
AUWWWWWWWWWWW dat was mijn scheenbeenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef Talietje het volgende:
dood topic... *schop*
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:50 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
AUWWWWWWWWWWW dat was mijn scheenbeen![]()
![]()
![]()
hoe ga je dit goedmaken ???![]()
![]()
![]()
das nie genoeg, weet je hoeveel pijn dat deedquote:
kijk jij snapt utquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef Sjowhan het volgende:
Denk dattie wel meer wil dan alleen kuwsje
neuh jij hebt mij mishandeld, jij mag het oplossen... je hebt genoeg pointers gehad van mij en je loverquote:
Het vinden van een lief vriendinnetje die naar leuke muziek luistert, nerdin is (computergek is dus) èn van seks houdt, dat zal nog een hele opgave wordenquote:Op zondag 3 juli 2005 16:54 schreef BrianMay het volgende:
Ik heb al een lief vriendinnetje die naar queen luistert, computers leuk vind en van sex houd
Zullen we gewoon vrienden blijven?
alle vrouwen houden van sex, alleen sommige moet je de weg wijzenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:01 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Het vinden van een lief vriendinnetje die naar leuke muziek luistert, nerdin is (computergek is dus) èn van seks houdt, dat zal nog een hele opgave worden
In plaats van naar de bar naar de lanparty dus
[/tot zover mijn spontane uitspatting]
Hej, ik heb het over een nerdbeeb hè, dat betekent dat ze minimaal één programmeertaal redelijk onder de knie moet hebben enzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
alle vrouwen houden van sex, alleen sommige moet je de weg wijzen![]()
![]()
over muziek, tja over smaak valt niet te twisten en vrouwen hebben gemiddeld minder met computers dan mannen....
Jaaaaaaaaaaaaa... Voyagerquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:26 schreef Talietje het volgende:
ja maar dan wel de afleveringen met janeway...!
[afbeelding] [afbeelding]
Seven of nine is ook cool
I am borg... prepare to be assimilated
* Gutteguttegut geeft Talietje een dikke knuffel terugquote:
Dat is ook leukquote:
Ik vind Voyager gewoon het leukste.....met nadruk op "ik vind"...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:22 schreef Talietje het volgende:
ja die neger is ook wel leuk ja maar of het nou meteen de beste is...
* Gutteguttegut sluit achteraan...quote:
kijk das beterquote:
dat mag altijdquote:
* Gutteguttegut rent naar Christinequote:
ik was eerstquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut rent naar Christine
* Gutteguttegut laat Talietje en Christine de keus.... en zal die gewoon accepteren....quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik was eerstja ben een hebbert solly
![]()
ehhhh trioquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
Ik zie twee mannen die gepijpt willen worden, en twee vrouwen die willen pijpen... ik zie het probleem niet
want?quote:
mmmmmmmmm best lekkurrrrquote:
moet opzich niet echt uitmaken natuurlijk, virtueel geil zijn is ook best grappigquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:58 schreef Rhoona het volgende:
Oooeeehh het is gezellig hier!!
Misschien niet zo slim om hier te komen als je geil bent en niemand in de buurt is om samen geil mee te zijn....
eerst maar es goed wat focussen op 1 persoon, misschien later eentje erbij (of 2..). Weet niet, maar voel me nog niet denk echt thuis tussen 1 of 2 andere neukende mensenquote:
Ja maar daarna alleen naar bed moeten niet...quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
moet opzich niet echt uitmaken natuurlijk, virtueel geil zijn is ook best grappig
alleen daarn het bed in, tsja, daar heb je zowel voor mannen als vrouwen hulpstukken voor, zo makkelijk is het eenmaalquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:03 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ja maar daarna alleen naar bed moeten niet...
Ach what the hell, geil zijn is best een lekker gevoel op zich ...
ik weet precies wat je bedoeldquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:58 schreef Rhoona het volgende:
Oooeeehh het is gezellig hier!!
Misschien niet zo slim om hier te komen als je geil bent en niemand in de buurt is om samen geil mee te zijn....
ik heb nog wel ruimte in mijn waterbedjequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:03 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ja maar daarna alleen naar bed moeten niet...
Ach what the hell, geil zijn is best een lekker gevoel op zich ...
kom maar langsquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:44 schreef Talietje het volgende:
waterbedden... altijd al afgevraagd hoe dat zal neuken
apeldoorn, vind johan dat wel goed?quote:
ik heb geen relatie met hem hoorquote:
neuken?quote:
w00tquote:
sorry ben talietje aan het neukuhhhhquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:10 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[me=Sorcerer8472] deelt weer soep of warme chocolademelk uit aan iedereen die wil \o/[/me]
ehhhhhh nu op dit moment niet (meer) maaruh gisteren welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
Ze heeft toch geen buitenechtelijke relatie he met jou he GM
Hmm toch maar een hartig woordje met d'r gaan spreken dan, dit is natuurlijk geen doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhhhhh nu op dit moment niet (meer) maaruh gisteren wel![]()
![]()
zal ik dr ff roepen ? ze ligt nog in mn waterbedjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm toch maar een hartig woordje met d'r gaan spreken dan, dit is natuurlijk geen doen
Waar?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef Idril-2 het volgende:
* Idril-2 pakt de popcorn erbij
bitchfight
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |