Hoezo genaaid ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:05 schreef Opperuiver.com het volgende:
Heb je daar 600,- voor betaaldben je ook goed genaaid....
Ik vind hem wel mooi, maar moet de lengte weten, ik weet niet of die past hier
nee geen schadequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:00 schreef SolidArt het volgende:
vind je het gek voor 200 euro!
Ik ben best geinteresseerd, maar minimaal 200 vind ik wel erg veel.
Vooral als ik de hoek in de eerste foto bekijk. Zit daar nou schade?
beschadigingen.. zover mijn oog kan zien geen !quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:12 schreef realbase het volgende:
na opmeten blijkt hij 160 cm breed te zijn en 54 cm diep
volgepropt atmquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:59 schreef SolidArt het volgende:
Die glazen deurtjes he, kunnen die ook dicht? Of blijven ze zo op een kiertje staan?
ik lees je mesg nu pas..quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:20 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Ik ga morgen eens meten of het interessant is.
Kan je mij voorzien van die high-res foto's? Mail staat in mijn profiel, Almere klopt nog steeds ;-)
Tsja lastig te zeggen,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:03 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Het gaat passen...
Wat is de kleurverhouding tegenover Ahorn? veel lichter/donkerder, of nagenoeg gelijk?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:20 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Ik ga morgen eens meten of het interessant is.
Kan je mij voorzien van die high-res foto's? Mail staat in mijn profiel, Almere klopt nog steeds ;-)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:08 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Oke, kan je mij nog even voorzien van high-res foto's op mijn mail, kan ik mijn vriendin overtuigen ;-)
Jeroen.. nogmaals excuses.. gister de trouwerij gehad.. ben sinds zondag middag niet meer thuis geweest ( niet mijn trouwerij trouwensquote:Op zondag 17 juli 2005 14:07 schreef realbase het volgende:
[..]
Jeroen sorry .. beetje druk gehad met het regelen van een trouwerij !
iK maak zo de fototjes
je bod staat !quote:
je woont nog steeds in Leiden ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:50 schreef TheBoogieMan het volgende:
Ja begrijp ik...
Kon jij ook bezorgen?
verkochtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef EggsTC het volgende:
... ROFL!
Dit vind ik meer iets van "gratis af te halen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |