Ach ik wil wel over m'n hart strijken en m op komen halen hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga mijn ati x800 XT ook in de prullenbak mieteren, wat een baggerproduct zeg.
NOOIT meer ati!
Overclocken doe ik niet aan. Ik ga geen risico nemen met zo'n dure kaartquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb die texture corruption ook gehad met me ATI 9800PRO met de laatste offi drivers. Ik heb nu de Omega drivers erop gezet en daarna geen last meer gehad, dus probeer t even..
http://www.omegadrivers.net/
Kan trouwens ook slechte koeling en te ver overclocken zijn
Anders ik wel, kan ik ook spelenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach ik wil wel over m'n hart strijken en m op komen halen hoor
Nou volgends mij is overclocken niet helemaal 100% gegaan ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Anders ik wel, kan ik ook spelen, dan maar met fucked up textures. Nu kan ik helemaal niets
Probeer die Omega drivers eens en als je er echt niets anders mee doet dan weggooien dan wil ik er wel een kleine blik op werken, heb wel wat (negatieve&positieve) ervaringen met overclocken e.d.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Nou volgends mij is overclocken niet helemaal 100% gegaan ofzo.
Als ik vergeet Ati tools te starten loopt hij bij elk spel 100% zeker vast.
Met ati tools aan draait het gewoon goed.
Maar ati kan de tering krijgen ik pleur die kaart binnenkort in een hoek en koop fijn een 6800 van geforce
IK heb een Sapphire X800-Pro en geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:48 schreef Drakul het volgende:
Heb het spel ook maar eens gekocht. Textures zijn helemaal f*cked up, en na een tijdje ziet het er zelfs zo uit.
[afbeelding]
Mijn videokaart is een Sapphire X800 XT Platinum. Nog meer mensen met dit probleem?
Shit... je was me al voor...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb die texture corruption ook gehad met me ATI 9800PRO met de laatste offi drivers. Ik heb nu de Omega drivers erop gezet en daarna geen last meer gehad, dus probeer t even..
http://www.omegadrivers.net/
Kan trouwens ook slechte koeling en te ver overclocken zijn
Draai hier ook ati, geen probleem. Bij het installeren van oudere drivers wel even de nieuwe uninstallen gaarne...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:00 schreef Drakul het volgende:
Deze keer even een ingame screen van m'n probleem
[afbeelding]
[EDIT] Op de battlefield 2 site staat dat je voorlopig het beste kan terugschakelen naar de Catalyst 5.1 drivers. ATI werkt aan een oplossing momenteel. Even proberen dan maar..
[EDIT 2] Nou nee dus.. 5.1 drivers geinstalleerd, nogsteeds texture corruption.. Of ze komen heel snel met een oplossing, of deze game gaat de prullenbak in..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef Drakul het volgende:
Omega drivers werken! Geen texture corruption meer. Nou kan ik tenminste normaal spelen
Ik draai nog maar op een ATI 9200 256mb en ik heb echt nergens last van gehadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:00 schreef Drakul het volgende:
Deze keer even een ingame screen van m'n probleem
[afbeelding]
[EDIT] Op de battlefield 2 site staat dat je voorlopig het beste kan terugschakelen naar de Catalyst 5.1 drivers. ATI werkt aan een oplossing momenteel. Even proberen dan maar..
[EDIT 2] Nou nee dus.. 5.1 drivers geinstalleerd, nogsteeds texture corruption.. Of ze komen heel snel met een oplossing, of deze game gaat de prullenbak in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |