Uhm dat valt wel mee... In die vorige zaten geen beelden van de Waalse Pijl of San Sebastian. En ook die beelden van Casartelli niet. Dat begin ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:26 schreef golfer het volgende:
Mooie docu, ook al zat ie boordevol beelden en fragmenten van de vorige docu van Smeets over hem en werd het alleen maar aangevuld met wat laatste nieuwe interviewtjes met wat renners, Verbruggen en Armstrong zelf.
Dat kan ik me nog allemaal als de dag van gisteren herinneren...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Indrukwekkende beelden over Casartelli... Dat Breukink wordt geinterviewd en nog niet wist dat ie dood was. En Zulle in tranen...
Om maar te zwijgen over die 8 snickers en 8 glazen cola op een dag.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
Toch wel een goeie gast.
Al blijf ik dat sponseren van Hein en zijn clubje een beetje vreemd vinden.
Die zal hij er wel afgefietst hebben vermoed ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over die 8 snickers en 8 glazen cola op een dag.
Neu niks bijzonders. Hetzelfde praatje dat sporters in de top tien allertijden afdraaien.quote:
Was ook niets bijzonders. Buiten dat ie als topsporter wel open is. Kom er eens aan bij Davids, Federer en Jordan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Fuck gemist, zal natuurlijk niet herhaald worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |