Deed jij ook mee dan? Ik dacht dat jij met je broertje gewoon ging kijken?quote:
Nou, vandaag niet, maar donderdag heb ik wel de hele avond alle spullen klaargezet voor dat feest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Deed jij ook mee dan? Ik dacht dat jij met je broertje gewoon ging kijken?
Die was vandaag inderdaad ook aan het helpen.quote:Edit, Niels W bedoel je dus, nou, ik weet niet of je die tot de vaste OSG Crew kan rekenen. Hij komt er sporadisch, net als Marc, dus.
Oh, nou, mijn excuses dat ik jullie dan niet in eerste instantie genoemd hebquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, vandaag niet, maar donderdag heb ik wel de hele avond alle spullen klaargezet voor dat feest.
[..]
Die was vandaag inderdaad ook aan het helpen.
Oh nee, 20 jaar geleden was er zoiets wat Live Aid heette, het heet nu Live 8.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
LiveAid.Dat zou wel heel fout zijn.
Kees heeft een heuse PS cursus gevolgd, dus dat zul je aan hem moeten vragen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:47 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. weten jullie mss hoe je een border toevoegd aan een foto in PS ?
Damn, dat is wel erg!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:14 schreef MAX_crazy het volgende:
KANKER KANKER KANKER.... ja sorry hoor maar ik kwam dus denet thuis ik hoor allemaal raren geluiden. Denk dat zal mijn pa wel wezen die wat laat thuis is ik die duur open doen is het een focking inbreker. Klein ventje van ongeveer 1.60 niet gespiert beetje iel zeg maar bivakmuts op. Kon hem net niet meer pakken en er acheraan rennen gaat natuurlijk al helemaal niet met mijn staat van dienst met men been (kan niet eens rennen). DAMN wat baal ik zeg dat ik hem niet had kunnen pakken. Ik was vanaaf al beetje in een rel bui dus hij had een hele slechte avond met mij gehad als ik hem te pakken had gekregen. Maar helaas is dat dus niet gelukt. ze waren half jaar ofzo geleden ook al actief hier in de buurt maar laatste tijd dus helemaal niks meer van gemerkt maar nu begint het dus weer. Laat thuis dus maar dat was deze keer een erge goeie zet. Anders hadden we nu geen laptop meer (net weekje oud), mobiele telefoons, digitale camera, portomonee's enz enz het enige wat hij heeft buit kunnen maken is wat geld uit de portomonee van mijn moeder (en daar zat gellukig heel weinig in).
en nu naar bed (shit ik had hem in zijn kraag willen beedpakken en dat zielige kleine ventjes zijn gezigd willen zien terwijl ik hem naar binnen sleepte en 112 belde)...
Vraag Niels Witte, hij is de grafische expert onder ons.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:47 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. weten jullie mss hoe je een border toevoegd aan een foto in PS ?
Het was verre van geweldig, tuurlijk, maar Henk was weer eens zwaar aan het overdrijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, wat de fuck moet ik daar nou? Heel gezellig daar op die schijtcamping?.
Anyway, was wel leuk, 5 uurtjes slaap, tijd voor wat serious leerwerk.
Das wel weer erg veel eer hoor, zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kees heeft een heuse PS cursus gevolgd, dus dat zul je aan hem moeten vragen.
Ik kan slechts wat amateuristisch plaatjes resizen of filmpjes overzetten naar .gif.
No hard feelings verder hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, nou, mijn excuses dat ik jullie dan niet in eerste instantie genoemd heb.
Geen idee, niet gespot, maar ook niet echt naar gezocht.quote:Heeft Eric het Tevoko tafeltje er trouwens doorheen weten te krijgen? Hij heeft gezegd dat hij ervoor zou zorgen dat Heren 1 een eigen Tevoko Heren 1 tafeltje zou krijgen op de nieuwe boot. In tevoko kleuren en al. (Eric was hoofd bouwwerkzaamheden in Roemenië)..
Hou je ff in wil je.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net overigens voor de tweede keer de nieuwe boot bewonderd. Van buiten is het even wennen, maar van binnen is het echt heel mooi geworden. Toppie.
Verder Niels B., Niels W., Hans en Alwin nog gespot. Hard aan het werk in een of ander apenpakje.
Gewonnen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:37 schreef MAX_crazy het volgende:
Damn wat reed Lance weer goed in de tijdrit. Ulrich kunnen we nu wel alvast afschrijven
Ja, tuurlijk, Henk neemt altijd weer het andere extreme punt in, dat is Henk. Maar ik heb nog wel van die herinneringen dat we dan zo bij Joram zitten te lamballen, beetje niets te doen, en dat het dan zo 5 uur is, daar had ik geen zin in want ik wilde vandaag ook nog het een en ander doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het was verre van geweldig, tuurlijk, maar Henk was weer eens zwaar aan het overdrijven.
Het zag er inderdaad wel chic uit, dus wat dat betreft was er niets mis mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hou je ff in wil je.Van iedereen kreeg ik te horen dat het een fantastisch mooi pakje was.
![]()
Er zijn inderdaad ontzettend veel tutorials te vinden, maar mooi dat het gelukt is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:28 schreef DearPrudence het volgende:
Nevermind the border, is me al gelukt met het eerste gedeelte van deze url:
http://www.digitalscrapbo(...)photoborers_as.shtml
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ontzettend veel tutorials te vinden, maar mooi dat het gelukt is.
Precies, snap ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, Henk neemt altijd weer het andere extreme punt in, dat is Henk. Maar ik heb nog wel van die herinneringen dat we dan zo bij Joram zitten te lamballen, beetje niets te doen, en dat het dan zo 5 uur is, daar had ik geen zin in want ik wilde vandaag ook nog het een en ander doen.
Jahwel, er is een heleboel mis mee, veeels te warm.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het zag er inderdaad wel chic uit, dus wat dat betreft was er niets mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |