Hij smste mij ook, maarja, geld verdienen krijgt voorrang.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Zometeen even kickboksen met Thomas, keertje proberen of dat wat is,.
Die is goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:51 schreef MAX_crazy het volgende:
ik ben movie kijken... vers vandaag binnengehaaldFight Club
Zou ik ook wel willen, maar ben ook best wel moe, nu pitten dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:35 schreef MAX_crazy het volgende:
zo movie is af.... damn op een gegeven moment neemt de film echt een hele grote omkeer van het verhaal. Geniaal verzonnen gewoon het hele verhaal ... en zo laat is het nog niet dus kan nog wel een movie gaan kijken
die zin lijkt erg op het stukje uit Groundhog Day dat hij wakker word...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:51 schreef DearPrudence het volgende:
Rise and shine, campers, and don't forget your booties 'cause it's cooooold out there today.
Kwam erachter dat ik wel m'n voet heb opengehaald op die steentjes, maar het is alweer dicht, klein sneetje... kutstenen bij skil voorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Halve eiland overgefietst, maar ik leef nog.
Staat daar nou 11 uren zon (per dag?) Pittigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Weer op Zakynthos
[afbeelding]
In augustus is de temperatuur van het water dus 25°!
Hier is het om 2 uur 's nachts tenminste nog gezelligquote:
Dank voor de tip. Als ik weer eens wakker ben rond die tijd kom ik het checken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier is het om 2 uur 's nachts tenminste nog gezellig
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:47 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
die zin lijkt erg op het stukje uit Groundhog Day dat hij wakker word...
Moi aussi en Hanneke ook al.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Kwam erachter dat ik wel m'n voet heb opengehaald op die steentjes, maar het is alweer dicht, klein sneetje... kutstenen bij skil voor
Schade, wij gingen echt flink hard en zijn er dan ook echt afgekieperd.quote:Verder, omdat ik de zwaarste was (drie meiden, Eldin van 50 kg en ik) moest ik achterop van Marcel. Dat was niet zo heel boeiend ofzo, ach, je gaat redelijk hard, maar je kan gewoon rustig zitten... Had idd wel voorop gewild, leek me veel leuker
Ik had 'm wel mee, maar geeneen keer ingekeken.quote:En Niels, morgen moet ik dus ook werken, half negen al, maar wat hoor ik van Ali over die 'programmering'? Kan je mij dat ook even sturen of is het niet belangrijk? En moet ik nog wat speciaals aan ofzo?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Als ik weer eens wakker ben rond die tijd kom ik het checken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |