Hoezo verstoord? Je bent nog redelijk normaal bezig hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:59 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ehmm ja... mijn alledaagse ritme is beetje verstoord zegmaar
hehehe... rond 3 uur ga ik naar bedje tegenwoordigquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hoezo verstoord? Je bent nog redelijk normaal bezig hoor.
Ik zie wel, script iig nog even lekker door, technisch hoogstandje wordt de site.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:11 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
hehehe... rond 3 uur ga ik naar bedje tegenwoordig
mooi zo...quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik zie wel, script iig nog even lekker door, technisch hoogstandje wordt de site.
Wh00t, dit is gaaf.quote:
Dat krijg je als je vakantie heb he.quote:
Ook vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 02:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat krijg je als je vakantie heb he.
Maaruh, jij daarentegen ligt er wel vroeg in hoor.
Niets mis mee hoor, en nog verdient ook.quote:
Iddquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, en nog verdient ook.
Rustig?quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Idd
Maar goed, ik ga nu wel slapen... hou je het hier een beetje rustig in je eentje??
Niet te hard rellen enzo, want JDude is ook al een half uur naar bed
Ik lig al een tijdje... Laptop en wifi enzo...quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Rustig?
*zoekt het op op www.vandale.nl*
Maar er zijn momenteel weinig mooie dames in dezelfde ruimte als waar ik me in bevind, dus rustig zal het wel blijven idd.
Maar slaapze, ik zal me denk ik zometeen ook maar eens anderhalve meter naar links gaan verplaatsen.
Laptop met wifi, doe maar luxe.quote:Op woensdag 29 juni 2005 03:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik lig al een tijdje... Laptop en wifi enzo...
Maar iedereen slaapt al zo'n beetje, dus het is idd rustig, de dames zijn ervandoor... Op één na, maar die gaat nu ook
* MutZ verbergt haarzelfquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Laptop met wifi, doe maar luxe.![]()
En laat NerdoNielso het niet horen, die geilt nogal op wifi etc.
Dat hoorde ik een aantal posts geleden ook al...quote:
* NerdoNielso geiltquote:
quote:En laat NerdoNielso het niet horen, die geilt nogal op wifi etc.
Trustenquote:
Mutz, wil jij PizzaBroodje ff bannenquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Schaamteloze tvp, sorry.
Pfft, wat onaardig.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:36 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mutz, wil jij PizzaBroodje ff bannen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |