Ja maar als ik dat doe beweegt ie toch niet meer. Daarvoor is toch juist GIF? Of snap ik het nu even niet....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:36 schreef Agiath het volgende:
Mischien alle plaatjes apart omzetten in JPEG>?
Is verstuurd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:36 schreef Keiichi het volgende:
Mail maar naar mij, email staat in m'n profiel
kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat doe beweegt ie toch niet meer. Daarvoor is toch juist GIF? Of snap ik het nu even niet....![]()
nee eerst omzetten en dan met een GIF programma weer een gif van maken... download Ulead gif animator 5quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat doe beweegt ie toch niet meer. Daarvoor is toch juist GIF? Of snap ik het nu even niet....![]()
Ja ok maar deze is toch nog niet aangepast? Deze is namelijk ook nog 300 KB. Ga wel even dat Gif programma downloaden ga wel even stoeien als het luktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:40 schreef Keiichi het volgende:
http://www.searchy.net/fok/wytske2.gif
Misschien haar iets minder vaak laten springen![]()
Godvergodgloeiende *&&$(*&^*&$#^()*(#^ :quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:52 schreef Keiichi het volgende:
[afbeelding]
Deze is wel aangepast. 30Kb
2/3 van de frames er tussen uitgehaald en aantal kleuren naar 64 omlaag gebracht.
oude -> [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:02 schreef Keiichi het volgende:
ik zal een kijken wat ik kan doen om 'm 10Kb groot te maken![]()
[edit] kleiner wil niet echt lukken [/edit]
Ja dat snap ik maar ik vind mensen die in 2005 nog met een modem hebben echt een huilie kom op zeg onder welke steen komen die vandaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef nikky het volgende:
We hebben ook rekening te houden met mensen die met een modem werken..
En dan zijn allemaal grote icons niet leuk voor je laadtijd..
Lol is de laadtijd van Fok is meestal langzaam, afgezien wat voor verbinding je hebtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef nikky het volgende:
We hebben ook rekening te houden met mensen die met een modem werken..
En dan zijn allemaal grote icons niet leuk voor je laadtijd..
Niet overal in NL is ASDL en of kabel beschikbaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik vind mensen die in 2005 nog met een modem hebben echt een huilie kom op zeg onder welke steen komen die vandaan.![]()
![]()
Modems zijn zo jaren 80![]()
![]()
Hier ASDL lite en pagina instelling van 300. En dat gaat redelijk vlot.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:40 schreef root1980 het volgende:
[..]
Lol is de laadtijd van Fok is meestal langzaam, afgezien wat voor verbinding je hebt
Als iedereen iconen van 300KB gaat gebruiken voelt het net alsof je weer met een modem werkt. Daar heb ik geen ADSL voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:38 schreef Razor21 het volgende:
Ja dat snap ik maar ik vind mensen die in 2005 nog met een modem hebben echt een huilie kom op zeg onder welke steen komen die vandaan.![]()
![]()
Modems zijn zo jaren 80![]()
![]()
cafeïne anyonequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:31 schreef Razor21 het volgende:
<---------------------------Nou dit is hem dan geworden leuk zeg![]()
![]()
En als ze dan te groot zijn verwijderen we ze gewoon.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:20 schreef Byte_Me het volgende:
animated gifs moet je niet in je usericon manager zetten. gewoon ergens op het internet, zijn zat gratis opties.
[FO]Usericon-manager werkt nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:04 schreef Slachtkalf het volgende:
mooi plaatje geworden![]()
![]()
Dit is misschien wel een goed topic waar ik dit kan vragen: bij mij opent die hele manager uberhaubt niet. De pagina blijft leeg. Deed ie gisteren ook al. Zowel met EE als Firefox.
Ik wil ook een plaatje![]()
Ben benieuwd hoe lang dat duurt bij mijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:21 schreef nikky het volgende:
[..]
En als ze dan te groot zijn verwijderen we ze gewoon..
dat lijkt me anders best lastig voor jullie. je zult wel bedoelen dat je profiel gewijzigd wordt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Die kunnen wij inderdaad aanpassen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:24 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat lijkt me anders best lastig voor jullie. je zult wel bedoelen dat je profiel gewijzigd wordt.
wat is trouwens te groot?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Groter dan 10 KBquote:
OMG OMGquote:
Ik heb 'm sinds gisteravond via Mokkels.nl, en toen laten verkleinen hier op FOK!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
OMG OMG![]()
ik heb hem via een ander forum op internet gisteren bemachtigd hoe kom jij eraan dan? Jij hebt hem volgens mij net van mij gejat
![]()
Oh lol ik via hetleger.nl forum en ik hem via dit topic laten verkleinen athans....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb 'm sinds gisteravond via Mokkels.nl, en toen laten verkleinen hier op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |