dat wilde ik net zeggen, MOD's kunnen doen wat ze willen met een TR, niets, net iets anders of letterlijk uitvoeren. Dat er een TR geplaatst word geeft dus geen garantie dat er ook iets mee gedaan word.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:21 schreef Adelante het volgende:
S1nn3rz: ik weet NIET waar jij het over hebt, maar topic reports worden door ons ALTIJD bijgehouden!!! Integraal V&A checken zit er niet altijd in, maar de TR lees ik altijd. Dat wij daar niet altijd de door JOU gewenste actie op ondernemen.... tsjah, dat zegt misschien meer iets over jouw visie op v&a
Eigenlijk gebeurt er altijd wel wat mee. Zomaar terzijde schuiven gebeurt eigenlijk nooit. Voor mijzelf sprekend: of ik doe direct zelf iets met wat er wordt aangegeven, óf - en dat is als ik persoonlijk niet veel reden zie om in te grijpen - ik gooi het achter de schermen even in de groet. Helemaal niets doen met een TR komt echt hoogstzelden voor. Ik ga er namelijk toch van uit dat users ze er niet voor niets neerzetten.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef Magneet het volgende:
dat wilde ik net zeggen, MOD's kunnen doen wat ze willen met een TR, niets, net iets anders of letterlijk uitvoeren. Dat er een TR geplaatst word geeft dus geen garantie dat er ook iets mee gedaan word.
quote:
Mên, ik zit al eeuwen te hameren op auto-tags. wordt daar iets mee gedaan? neequote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
blablabalba als je meedenkt aan oplossingen, die vervolgens ook nog eens passen binnen de softwarematige mogelijkheden van Fok!
oiquote:Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef Adelante het volgende:
maar zo lang het er niet is, kun je óf blijven huilen óf .... niks meer aanbieden
Ah, dus als je een tr aanmaakt met het verzoek om iets te sluiten omdat ts dat aangeeft is dat niet om mezelf te helpen maar de modsquote:Op zondag 3 juli 2005 14:21 schreef Adelante het volgende:
S1nn3rz: ik weet NIET waar jij het over hebt, maar topic reports worden door ons ALTIJD bijgehouden!!! Integraal V&A checken zit er niet altijd in, maar de TR lees ik altijd. Dat wij daar niet altijd de door JOU gewenste actie op ondernemen.... tsjah, dat zegt misschien meer iets over jouw visie op v&a
Ik heb een TR gezien (van gisteren als ik me niet vergis) waarin je aangeeft dat een topic gesloten kan worden. Dat heb ik dan dus ook vanmorgen gedaan. Verder heb ik alle TR's nog twee keer doorgekeken, maar zie er geen meer van jou waar we niets mee hebben gedaan.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef S1nn3rz het volgende:
Ah, dus als je een tr aanmaakt met het verzoek om iets te sluiten omdat ts dat aangeeft is dat niet om mezelf te helpen maar de mods![]()
Maar begin direct maar weer een verhaal over visies e.d. daar ben je nogal geod in![]()
Ik ben er wel klaar mee, maar mijn laatste tr om mods enigzins te helpen is al wel geplaatst![]()
![]()
duhhh...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:44 schreef Het_Biertje het volgende:
oi![]()
zal mij een rotzorg wezen hoor. bespaart jullie veel werk.![]()
Je gooit je eigen glazen een klein beetje stuk nu![]()
kzal de volgende keer m'n tagje speciaal voor jou vergeten.
Als jij aangeeft een topic te willen sluiten van een ander, dan reageer ik daar niet op voor ik gezien heb dat dat ook werkelijk de wens is van die ander! Dat die ander het alleen medlt in het topic zelf en jij ons helpt met een TR... alleen maarquote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef S1nn3rz het volgende:
Ah, dus als je een tr aanmaakt met het verzoek om iets te sluiten omdat ts dat aangeeft is dat niet om mezelf te helpen maar de mods![]()
Ik ben idd niet zo van de korte termijn oplossingen/acties, ik kijk graag vooruitquote:Maar begin direct maar weer een verhaal over visies e.d. daar ben je nogal geod in![]()
Ja.quote:Ik ben er wel klaar mee, maar mijn laatste tr om mods enigzins te helpen is al wel geplaatst![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |