quote:Op zondag 3 juli 2005 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nergens gevraagd of je rekening wilt houden met prive-omstandigheden (welke prive-omstandigheden hebben we het eigenlijk over??) en verder: je hebt helemaal gelijk hoor
Ik ben niet van gisteren hoor. Maar je hebt helemaal gelijk. Kunnen we ons dan nu weer met andere dingen gaan bezighouden?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:17 schreef Redux het volgende:cynisch?
Je opmerking 'dit is niet de tijd om mij uit de tent te lokken'. Over die opmerking had ik het over.
Die "zeldzame" kabel mag nog voor niets.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niet dat je op moet rotten. V&A wordt gerund door mods die dat vrijwillig doen. Jij komt hier ff rond bazuinen dat ze hun 'werk' niet goed doen alsof ze ervoor betaald worden. Als je professioneel geholpen wil worden neem een betaalde dienst in de arm.
Ja precies, het linkje wat ik net postte en wat jij in m'n post quote is een topic met een x aantal delen. Lees dat eens door voor je denkt een opmerking als dit te moeten maken. Want je hebt gezien je opmerking geen flauw benul waarover je praat.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niet dat je op moet rotten. V&A wordt gerund door mods die dat vrijwillig doen. Jij komt hier ff rond bazuinen dat ze hun 'werk' niet goed doen alsof ze ervoor betaald worden. Als je professioneel geholpen wil worden neem een betaalde dienst in de arm.
OK (gast)slot.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:32 schreef Morgil het volgende:
[TK] Diverse metal longsleeves en hoodies
Kan dicht! Alles verkocht
goed dat je dat erafgehaald hebt maar hij werkt nog niet? iedergeval ik kan nix in reagerenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:19 schreef T42 het volgende:
[TK] P4 2,8ghz 512mb S-ata 80gb enz
er staat: er staat nu xp op daarmee bedoel ik dat hij weer leeg gemaakt word bij de verkoop
Je topic is dicht, maar vraag me niet waarom.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:23 schreef T42 het volgende:
[..]
goed dat je dat erafgehaald hebt maar hij werkt nog niet? iedergeval ik kan nix in reageren
Ik heb ook geen idee, maar hij is nu in elk geval openquote:Op maandag 4 juli 2005 12:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Je topic is dicht, maar vraag me niet waarom.
tnxquote:Op maandag 4 juli 2005 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar hij is nu in elk geval open
geslotenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:20 schreef redted het volgende:
[TK] ASUS EN5750 VGA adapter PCI-e
kan dicht, is verkocht
done.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef H.Flick het volgende:
[TK] PS2 en Xbox spellen
Zou een modje PSP en GameCube uit de topictitel kunnen halen, want die spellen zijn inmiddels verkocht.
Bedankt
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Er zitten twee mensen zich te vervelen in mijn topic ([TK] Computer: P4 3.0Ghz, 512mb, 250GB, Audigy2, TV-kaart)
Kan iemand het aub opschonen?
quote:
Donequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef J.A.N.A. het volgende:
[TK/TR] 512MB RAM voor Apple G4 Powerbook Mag dicht. Verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |