ik snap je nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:15 schreef Geqxon het volgende:
Nou, wat is dan het (qua MP3) verschil met de amerikaanse H10? Volgens mij vrij weinig
Nee, dat is ook een DRMtechnische oplossing. Maar daar kun je je wel omheen wurmen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:13 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je bij iemand anders je iPod erin hangt, kun je dan met iTunes de door jouw erop gezette MP3's er vanaf halen?
Gelukkig ben ik nog nooit in een situatie gekomen dat ik dat nodig had.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is als iPod bezitter toch wel veruit het grootste minpunt aan de iPod vind ik.
De mijne trekken het gewoon van Soulseek af.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:23 schreef Geqxon het volgende:
Dus jij hebt geen vrienden die jouw mp3 muziek ook willen hebben?
Kansloos
Wat is daar nou kansloos aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:23 schreef Geqxon het volgende:
Dus jij hebt geen vrienden die jouw mp3 muziek ook willen hebben?
Kansloos
Het kan dus wél. Tenminste, op de Mac hebben we daarvoor iPodRip, op Windows zoeken ze het maar uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:25 schreef Geqxon het volgende:
Nou, ik vind het kunnen downloaden van mp3-muziek van je iPod af een enorme basis-functie. Als dat niet eens kan, vind ik het een enorm gemis
nee met een H10 kun je geen muziek van de Ipod afhalenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik duide het op feit dat zowel de iPod als de Amerikaanse H10 niet de mogelijkheid hebben MP3 muziek van de iPod af te halen
Welke autoriteit heeft dat bepaald.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:29 schreef Geqxon het volgende:
Maar een mp3-speler heeft 3 basis-functies:
-Muziek erop zetten
-Muziek eraf halen
-Muziek afspelen
De iPod mist er gewoon 1
Ik kan gewoon via windows verkenner muziek eraf halen hoor?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:29 schreef Geqxon het volgende:
Maar een mp3-speler heeft 3 basis-functies:
-Muziek erop zetten
-Muziek eraf halen
-Muziek afspelen
De iPod mist er gewoon 1
waarom? dit is toch gewoon een argument voor de H10? ik snap het probleem niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat is daar nou kansloos aan?
Iedereen zijn eigen smaak hoor.. en als iemand mijn muziek wilt mail ik hem dat wel of ze kopen het maar.
Jezus geqxon wat een kneuzige opmerking
Daar heb je toch iTunes voor nodig?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik kan gewoon via windows verkenner muziek eraf halen hoor?
Tegen die tijd koop ik gewoon een nieuwe iPodquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:30 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
waarom? dit is toch gewoon een argument voor de H10? ik snap het probleem niet.
dit argument moet dus worden toegevoegd aan het plus lijstje van de H10 en dat deze almaar langer wordt is niet ellendig hoor, jouw ipod gaat ook ooit stuk (18 maanden) en dan kun je alsnog een mooie H10 kopen
Oh shit, ik ben al over m'n deadline heen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:30 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
waarom? dit is toch gewoon een argument voor de H10? ik snap het probleem niet.
dit argument moet dus worden toegevoegd aan het plus lijstje van de H10 en dat deze almaar langer wordt is niet ellendig hoor, jouw ipod gaat ook ooit stuk (18 maanden) en dan kun je alsnog een mooie H10 kopen
niemand dat is gewoon handig, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:29 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Welke autoriteit heeft dat bepaald..
Inderdaad, anders komt er nog zo'n gozer met zo'n grote haak om je van het podium te sleuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:33 schreef Geqxon het volgende:
ik zal het niet meer doen... hou je in geqxon... hou je in geqxon..
Ik kan alles wat jij daar opnoemt hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:32 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
niemand dat is gewoon handig, vind je zelf ook niet?
en waarom die smiley, vindt je jezelf soms een autoriteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |