abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:08:50 #276
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_28363286
Vandaag weer naar de Lush-shop geweest. Helaas trof ik vandaag een doos met een gebrek een kennis, die me telkens als ik iets zocht wat ergens op leek qua geur of werking, iets voorstelde dat er helemaal niet op leek.
Ik vond de massage bar niet echt sterk ruiken, wat ik jammer vond, en de deodorantzeepjes roken ook al niet erg sterk. Ik ben uiteindelijk wel naar huis gegaan met een Karma-zeepje en ontdekte in 't krantje dat er een hele Karma-lijn was. Nu ben ik dus Karma-fan
Van die mix van Sinaasappel en Patchouli word ik telkens helemaal rustig.

Jammer vond ik wel, dat er niet meer Snowflake-achtige producten zijn. Nu is er alleen de zeep en de Smitten-creme ruikt wat mij betreft totaal anders; veel minder zoet. Ik zou dus eigenlijk wel iets willen wat op Snowflake lijkt. Die cocoszeep (I should coco?) rook ook heerlijk. Misschien ook wel een idee voor een volgende keer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_28363288
@ anitra: Kan ik de milky bar nog van je overnemen, of is er een familielid van je wel dol op die zeep?

Ik zou hem graag overnemen, aangezien die van mij bijna (nog 1x) op is. En anders bestel ik hem straks even op de internet shop
pi_28363947
Je kan hem overnemen Ymme
De rest vind hem ook niet lekker

SEMTEX dat is vervelend al je iemand hebt die het net niet weet
Karma heb ik ook net ontdekt en die is heel lekker
pi_28364051
Ik heb me net gedoucht met;

Big shampoo
Reatread Conditioner
Milky Bar zeep
Dream Cream over het lichaam
Pied de Pepper op de voetjes
en Angels on bare skin op het hoofd

pi_28364189
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:36 schreef Anitra het volgende:
Je kan hem overnemen Ymme
De rest vind hem ook niet lekker

SEMTEX dat is vervelend al je iemand hebt die het net niet weet
Karma heb ik ook net ontdekt en die is heel lekker
Ik heb je toegevoegd op msn, kunnen we even afspreken hoe of wat. ok?
pi_28365058
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:08 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag weer naar de Lush-shop geweest. Helaas trof ik vandaag een doos met een gebrek een kennis, die me telkens als ik iets zocht wat ergens op leek qua geur of werking, iets voorstelde dat er helemaal niet op leek.
Ik vond de massage bar niet echt sterk ruiken, wat ik jammer vond, en de deodorantzeepjes roken ook al niet erg sterk. Ik ben uiteindelijk wel naar huis gegaan met een Karma-zeepje en ontdekte in 't krantje dat er een hele Karma-lijn was. Nu ben ik dus Karma-fan
Van die mix van Sinaasappel en Patchouli word ik telkens helemaal rustig.

Jammer vond ik wel, dat er niet meer Snowflake-achtige producten zijn. Nu is er alleen de zeep en de Smitten-creme ruikt wat mij betreft totaal anders; veel minder zoet. Ik zou dus eigenlijk wel iets willen wat op Snowflake lijkt. Die cocoszeep (I should coco?) rook ook heerlijk. Misschien ook wel een idee voor een volgende keer.
Was je vandaag in de kalverstraat?
Daar was ik namelijk vandaag ook en ik werd ook door iemand geholpen die niet zo veel wist, maar ze zei dat het haar 2e dag was dat ze daar werkte Ze zijn trouwens daar niet zo gul met proefjes
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:48:58 #282
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28366054
Nog even over die sandstone. Na een tijdje hingen de vellen van mijn armen zo groog was mijn huid. Dat is dus wel een nadeel want dat wordt dus smeren naderhand (en dan krijg je weer verschillende geurtjes door elkaar). Maar verder is ie wel heel lekker.
pi_28366083
Ik heb geen toevoegding gezien Ymme

Ja 2e dag is wat moeilijk idd.
pi_28366102
De zeepjes zijn bij mij sowieso alleen de ervaring in bad, na het bad is het tijd voor de American cream (die komt met droog haar veel beter uit) en de bodylotions
pi_28366194
Het werd ff tijd voor een fotootje van mijn collectie vond ik, na gisteren
Dus bij deze:
pi_28366202
Oehoeh! Ik ga zo ook even een nieuwe foto maken!!

Lekkere collectie trouwens Piper Wat is dat bruine gespikkelde ding rechts?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2005 19:54:02 ]
pi_28366238
Ik vind de black magic er echt uitzien om op te eten!!!!!
Zou er zo een hap van nemen
pi_28366260
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef heaven7 het volgende:
Oehoeh! Ik ga zo ook even een nieuwe foto maken!!

Lekkere collectie trouwens Piper Wat is dat bruine gespikkelde ding rechts?
Thanx
Dat spikkelding is een half opgebruikte Figs 'n Leaves
pi_28366339
Black magic staat hier ook al heel lang op de lijst en iedere keer vergeet ik hem
En flying fox temble balm is ook
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:00:22 #290
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28366419
Die black magic is dat wit met bruine blok?

Is dat een massage bar?
pi_28366431
Klopt Kyara, ziet ie er niet uit om in te bijten?
En het is idd een massage bar.
pi_28366436
Zelfs voor mij een hoop dingen die ik nog niet ken toch
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:02:00 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28366457
Ja, hij ziet er erg lekker uit. Maar ik heb 3 massagebars geroken en die vond ik allemaal zo vies dat ik het maar opgegeven heb om de rest te ruiken.
pi_28366479
Ik ben heeeeeeeel benieuwd hoe die henna uitpakt op mijn haar. Ik zal tzt wel voor en na foto's plaatsen. Ik vind het toch wel een beetje eng ook.
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:02 schreef Kyara het volgende:
Ja, hij ziet er erg lekker uit. Maar ik heb 3 massagebars geroken en die vond ik allemaal zo vies dat ik het maar opgegeven heb om de rest te ruiken.
Ik heb ze allemaal besnuffeld en ik vond alleen de fever en de black magic lekker ruiken
pi_28366980
Fever heb ik ook, maar die vind ik dus weer stinken. Black Magic vind ik zalig, de Cosmic Dreamcatcher ook, Wiccy is fijn bij spierpijn en ik ga vanavond de Sleepy Head uitproberen. Bewaar de bars wel in de koelkast nu, want ze smelten nogal snel.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_28367598
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:15 schreef bibi het volgende:

[..]

Daar was ik namelijk vandaag ook en ik werd ook door iemand geholpen die niet zo veel wist, maar ze zei dat het haar 2e dag was dat ze daar werkte Ze zijn trouwens daar niet zo gul met proefjes
Ik vind ze op de Kalverstraat juist wel gul met proefjes. Bij de Leidse kreeg ik alleen een minibeetje Imperialis (op verzoek, want ze hadden geen proefjes) terwijl ik voor 70 euro kocht. Bij de Kalverstraat heb ik gewoon netjes twee proefjes gehad bij m'n eerste aankoop daar (40 euro) en vorige keer een hele Jingle Spells!
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:08 schreef SEMTEX het volgende:
Snowcake dus ja. En ik vind Smitten echt precies hetzelfde ruiken hoor. Ik wil wel een Smitten/Snowcakebodylotion =)
Sanity is (not) statistical
pi_28367785
Ik ben echt helemaal verliefd op Rockstar. Vriendje en ik hebben ons gisteren ermee gewassen en we roken zooo lekker. Het viel me trouwens dat de huid onder douche best stroef aanvoelt nadat ik het heb gewassen met Rockstar, maar eenmaal droog is het juist lekker zacht.
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:45:54 #298
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_28367875
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:15 schreef bibi het volgende:

[..]

Nee, ik was in Maastricht. Het is dus een landelijk probleem
Dinsdag had ik wel een goed opgeleid meisje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:46:45 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_28367906
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Snowcake dus ja. En ik vind Smitten echt precies hetzelfde ruiken hoor. Ik wil wel een Smitten/Snowcakebodylotion =)
Oh ja, zo heette het
pi_28367921
Tja, het lijkt me dat Lushmedewerkers ook menselijk zijn en ingewerkt moeten worden of zo. Misschien vanwege de vakantieperiode nu.
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')