Ik heb je toegevoegd op msn, kunnen we even afspreken hoe of wat. ok?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:36 schreef Anitra het volgende:
Je kan hem overnemen Ymme
De rest vind hem ook niet lekker
SEMTEX dat is vervelend al je iemand hebt die het net niet weet
Karma heb ik ook net ontdekt en die is heel lekker
Was je vandaag in de kalverstraat?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:08 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag weer naar de Lush-shop geweest. Helaas trof ik vandaag een doos met een gebrek een kennis, die me telkens als ik iets zocht wat ergens op leek qua geur of werking, iets voorstelde dat er helemaal niet op leek.
Ik vond de massage bar niet echt sterk ruiken, wat ik jammer vond, en de deodorantzeepjes roken ook al niet erg sterk. Ik ben uiteindelijk wel naar huis gegaan met een Karma-zeepjeen ontdekte in 't krantje dat er een hele Karma-lijn was. Nu ben ik dus Karma-fan
Van die mix van Sinaasappel en Patchouli word ik telkens helemaal rustig.
Jammer vond ik wel, dat er niet meer Snowflake-achtige producten zijn. Nu is er alleen de zeep en de Smitten-creme ruikt wat mij betreft totaal anders; veel minder zoet. Ik zou dus eigenlijk wel iets willen wat op Snowflake lijkt. Die cocoszeep (I should coco?) rook ook heerlijk. Misschien ook wel een idee voor een volgende keer.
Thanxquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef heaven7 het volgende:
Oehoeh! Ik ga zo ook even een nieuwe foto maken!!![]()
Lekkere collectie trouwens PiperWat is dat bruine gespikkelde ding rechts?
Ik heb ze allemaal besnuffeld en ik vond alleen de fever en de black magic lekker ruikenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:02 schreef Kyara het volgende:
Ja, hij ziet er erg lekker uit. Maar ik heb 3 massagebars geroken en die vond ik allemaal zo vies dat ik het maar opgegeven heb om de rest te ruiken.
Ik vind ze op de Kalverstraat juist wel gul met proefjes. Bij de Leidse kreeg ik alleen een minibeetje Imperialis (op verzoek, want ze hadden geen proefjes) terwijl ik voor 70 euro kocht. Bij de Kalverstraat heb ik gewoon netjes twee proefjes gehad bij m'n eerste aankoop daar (40 euro) en vorige keer een hele Jingle Spells!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:15 schreef bibi het volgende:
[..]
Was je vandaag in de kalverstraat?
Daar was ik namelijk vandaag ook en ik werd ook door iemand geholpen die niet zo veel wist, maar ze zei dat het haar 2e dag was dat ze daar werkteZe zijn trouwens daar niet zo gul met proefjes
Snowcake dus ja. En ik vind Smitten echt precies hetzelfde ruiken hoor. Ik wil wel een Smitten/Snowcakebodylotion =)quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:08 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer vond ik wel, dat er niet meer Snowflake-achtige producten zijn. Nu is er alleen de zeep en de Smitten-creme ruikt wat mij betreft totaal anders; veel minder zoet. Ik zou dus eigenlijk wel iets willen wat op Snowflake lijkt. Die cocoszeep (I should coco?) rook ook heerlijk. Misschien ook wel een idee voor een volgende keer.
Nee, ik was in Maastricht. Het is dus een landelijk probleemquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:15 schreef bibi het volgende:
[..]
Was je vandaag in de kalverstraat?
Daar was ik namelijk vandaag ook en ik werd ook door iemand geholpen die niet zo veel wist, maar ze zei dat het haar 2e dag was dat ze daar werkteZe zijn trouwens daar niet zo gul met proefjes
Oh ja, zo heette hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Snowcake dus ja. En ik vind Smitten echt precies hetzelfde ruiken hoor. Ik wil wel een Smitten/Snowcakebodylotion =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |