Ik hoop het en ik denk het ook wel. Op het administratieve gebied is er best wel genoeg werk te vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Moet toch wel lukken?
Een ding, ga niet alle uitzendbureaus langs, dat zijn echt rukkers.
Ik heb er vanmiddag weer een boete bij gehad voor op de stapel trouwens.
Vouw ze!quote:
sta je ook bij detacheringsbureau's ingeschreven?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het en ik denk het ook wel. Op het administratieve gebied is er best wel genoeg werk te vinden.
Alleen bij een aantal Uitzendbureaus en ik word ook nog in de verte in de gaten gehouden door een Reintegratiebureau, maar dat gaat misschien stoppen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sta je ook bij detacheringsbureau's ingeschreven?
Het zijn net Nederlanders.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:05 schreef DarkShine het volgende:
Marokanen hebben al onderling geslagen bij het PLS, Marokanen met kaartje vs Marokanen zonder kaartje.
Gaat er op jouw computer een belletje af als het woord 'marokkanen' wordt gebruikt?quote:
Zo ja, dan klopt het niet, want het werd fout geschrevenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef Suijk het volgende:
Gaat er op jouw computer een belletje af als het woord 'marokkanen' wordt gebruikt?
BBQ is goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef Bluezz het volgende:
Geen slimme opmerking bij een sollie bossie.
Die fout maak je niet nog een keer.
En ailantjsie, kut.
Morgen met de auto naar het werk, 2 uur later beginnen ivm files en afsluiten met een BBQ
Inderdaad, ik hoop het ook niet, dat het nog een keer gebeurtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:16 schreef Bluezz het volgende:
Geen slimme opmerking bij een sollie bossie.
Die fout maak je niet nog een keer.
Ik zat eigenlijk te wachten welk bijdehandje dit zou zeggen, maar had kunnen weten dat jij het zou zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo ja, dan klopt het niet, want het werd fout geschreven
Ja moet je niet te veel van drinken. Ik had de andere dag een geweldige koppijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef appelsientje het volgende:
ZO goede avond iedereen
Iemand ervaring met de Canon A520 ??
Tweeling zus ?? dus er lopen 2 soorten clauwheee's rondquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:41 schreef clauwheee het volgende:
Morgen komen m'n ouders, tweelingzus, oom, tante en nichtje terug van vakantie. Maar ik ben minstens zo (rood)vekleurd![]()
![]()
Ik ben een tweeling inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef appelsientje het volgende:
Tweeling zus ?? dus er lopen 2 soorten clauwheee's rond
Oja dat kan wel jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben een tweeling inderdaad![]()
Maar dat had ik al wel eens verteld toch? Ze lijkt niet op me trouwens, 2eiig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |