Woudenberg ligt bij de Utrechtse Heuvelrug.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:47 schreef Waxxer het volgende:
Hallohallohallo.... het is maar een poemaof panter
of misschien gewoon Minousch die is weggelopen bij haar baasjes in Woudenberg
Reportages en common knowledge.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:30 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Nogmaals, waar haal jij je info vandaan?
Duh, die Pantera gasten hadden allang opgesloten moeten worden. Ipv dat ze een verdovingspistool pakken gaan ze 3 minuten lang de Poema staan filmen. Waar waren ze op aan het wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:17 schreef Marsepein het volgende:
Quote van Panterasite:
Kortom, ik verdenk PanterA ervan een HOAX te hebben opgezet teneinde donateurs te vinden. Ze zullen heus donateurs nodig hebben voor het werk wat ze doen, opvang van exotisch wild. Maar of dit de juiste reclame campagne is?![]()
Kortom we delen dezelfde conclusie?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Duh, die Pantera gasten hadden allang opgesloten moeten worden. Ipv dat ze een verdovingspistool pakken gaan ze 3 minuten lang de Poema staan filmen. Waar waren ze op aan het wachten
Tevens dook de foto van de poema precies de dag voordat Pantera eigenlijk zou stoppen met zoeken vanwege geldgebrek volgens mij.
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:30 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Kortom we delen dezelfde conclusie?![]()
De politie arresteert Hollands most Wanted in Amsterdam en komt er pas op het bureau achter dat het de ontsnapte TBS-er is en die gaan nu berichten op authenticiteit beordelen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
De Telegraaf over de video
"Het materiaal is inmiddels op authenticiteit beoordeeld door de technische recherche van de politie. Volgens de politie gaat het om een katachtig roofdier die qua romp de omvang heeft van een fors uitgevallen herdershond"
Suuuure
als dat beest op de video en foto´s zo groot is als een forse herdershond,
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan is dat versgemaaide gras 25-30 cm hoog, en die tarwe daar op de achtergrond een 2 1/2 - 3 Meter
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
De Telegraaf over de video
"Het materiaal is inmiddels op authenticiteit beoordeeld door de technische recherche van de politie. Volgens de politie gaat het om een katachtig roofdier die qua romp de omvang heeft van een fors uitgevallen herdershond"
Suuuure
als dat beest op de video en foto´s zo groot is als een forse herdershond,
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan is dat versgemaaide gras 25-30 cm hoog, en die tarwe daar op de achtergrond een 2 1/2 - 3 Meter
Laat ik het anders zeggen. Waar komt dat beest vandaan? Hij is er toch niet vanzelf gekomen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:51 schreef nikk het volgende:
Wiens poema is het eigenlijk?
Dan zijn er dus twee verschillenede gespot..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
De telegraaf gaat nog verder
"Hoewel voor het gemak nog steeds gesproken wordt over een poema, wordt er niet langer vanuit gegaan dat het hier een poema betreft. Zoals al eerder werd vermoed na het vrijgeven van de eerste foto’s, gaat het gezien de donkere kleur vacht van het dier waarschijnlijk om een onbekende panterachtige."
Het is een onbekende panterachtige, een nieuwe diersoort! Woepie! en dat wordt ontdekt in Nederland.
Ik vermoed van 2 boerderijen verderquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Waar komt dat beest vandaan? Hij is er toch niet vanzelf gekomen?
Heb je die video bekeken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:21 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan zijn er dus twee verschillenede gespot..
Misschien vrijgelaten door een particulier die hem te onhandelbaar vond, komt wel voor, of is hij ontsnapt en doet de eigenaar geen aangifteomdat dat hem op een boete komt te staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Waar komt dat beest vandaan? Hij is er toch niet vanzelf gekomen?
De video en deze foto's lijken me inderdaad dezelfde, maar in het begin werd duidelijk melding gemaakt van een Poema, ik neem aan dat als je dat zwarte beest spot de politie onmogelijk met een melding naar buiten komt dat er een Poema rondloopt, dan zou gesproken zijn over een grote zwarte katachtige en de media zou hem dan een zware panter noemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je die video bekeken?
Das in datzelde veld als waar de foto´s zijn gemaakt.
op NU.nlquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:24 schreef ymme het volgende:
Waar kun je die video bekijken dan?
wat bedoel je daarmee? (de staart?)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Bovendien hebben panters geen strepen.
Hoeveel mensen hebben een panter als huisdier? Ik heb toch sterk het idee dat het een enorme hoax is. Hoe lang moet het duren om een panter te vangen? En die stichting ook zo lekker wazig. Ze geven eerst een foto vrij, en pas na heel veel gezeur komt er ineens een filmfragment... Waarom niet meteen met het filmfragment komen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:22 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Misschien vrijgelaten door een particulier die hem te onhandelbaar vond, komt wel voor, of is hij ontsnapt en doet de eigenaar geen aangifteomdat dat hem op een boete komt te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |