Wanneer is de bruiloft?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, inderdaad ja. Want bij wat voor gelegenheid kun je anders zo'n jurk aandoen?Was ik maar in de barok geboren.
Oh mijn hemel, een strik op je tietenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:34 schreef schatje het volgende:
De trouwjurk ontworpen door Viktor en Rolf voor de H&M, wereldwijd 1000 examplaren.
[afbeelding]
Ik vind 'm niet mooi.
Mee eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:55 schreef PeRi het volgende:
La Sposa heeft toch wel de mooiste jurken.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:07 schreef geppie het volgende:
De trouwjurk in de clip van November rain van Guns 'n' Roses![]()
Mijn vriend krijgt een hartverknettering als ie ziet dat ik hier reageer![]()
Straplessquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:01 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga een heleboel keren trouwen![]()
Oh, ik heb ook niet veel, maar als het strak genoeg zit blijft het wel zitten toch?! En je hebt ook je heupen nog.. En als het lijfje apart is van de jurk (rok) zeg maar, dan is het niet zo zwaar lijkt mequote:Op maandag 22 oktober 2007 18:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Strapless. Alleen vraag ik me af hoe ongemakkelijk ik me daarin zou voelen, volgens mij blijft 't gewicht vane en gemiddelde trouwjurk niet op m'n kleine boezem hangen
. Oh, en trouwen komt er waarschijnlijk nooit van
.
Wat een superjurkquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vind een rode trouwjurk echt prachtig.... Helaas staat het me vreselijk
[ afbeelding ]
En een paar meter dubbelzijdig tape ertussen, scheelt vast ook al watquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook niet veel, maar als het strak genoeg zit blijft het wel zitten toch?! En je hebt ook je heupen nog.. En als het lijfje apart is van de jurk (rok) zeg maar, dan is het niet zo zwaar lijkt me![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En een paar meter dubbelzijdig tape ertussen, scheelt vast ook al wat.
Wow, jurk 3 is echt heel mooi! Als ik 1 dag in zo'n jurk mag rondlopen, vind ik het al goedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:57 schreef Mylene het volgende:
TS trapt af met Vera Wang:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
meer plaatjes, groter en van de achterkant, zijn te vinden op: verawang.com
Wees zo vrij om dit topic aan te vullen met andere prachtige creaties.
Gelukkig maar dan, zelden zo'n lelijke jurk gezien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:03 schreef Drive-r het volgende:
Hm. Eerste kerel in dit topic waarschijnlijk, maar toevallig weet ik al lang wat mijn vriendin (nee, nog geen verloofde) wil:
[ afbeelding ]
Giambattisa Valli, nergens te vinden...
Die laatste twee zijn echt geweldigquote:Op donderdag 9 december 2010 14:20 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Prachtige structuur, ziet er vederlicht uit
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |