denk dan maar heel hard aan de goodiebag en de extra korting!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb dan wel geen spiegelreflex, Anitra, maar een behoorlijk goede camera.. komt wel goedEn ik ga nu eerst naar huis (mag eerder weg
) en dan vertrek ik naar Amsterdam (nadat ik eerst even razendsnel onder de douche ben gestapt - angstzweet!).
Mocht ik niet op komen dagen... dan durfde ik dus alsnog niet...![]()
Had je nou toch maar dat winkelwagentje meegenomenquote:Op donderdag 30 juni 2005 09:50 schreef debby1973 het volgende:
Jeetje wat moest ik slepen met die tassen zeg!
Volgende keer mag iedereen maximaal 2 dingen op het lijstje zetten. Maar het is me gelukt, ik ben niets vergeten. Vond het echt gezellig. Heb alleen geen idee wie wie was. Komt natuurlijk doordat ik zo laat binnen kwam. We zaten vast in de file.
Zit het in een flesje of zo'n platic potje? Anders wil ik wel ruilen tegen Freeze (in een flesje, anders kun je het niet opsturen, ik vind em toch niet lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:15 schreef sefer het volgende:ik vond het ook heel gezellig en ik herkende volgens mij alleen skaai
Ik heb gekocht:
- Retread
- Rehad
- Skin drink
- Honey Trap Lip Balm
- Soft Coeur
- Arabian Bright
- Angels on bare skin
- The Soft Touch
en een proefje van Aromacreme en Gorgeous
In mijn goodiebag zat trouwens I Love Juicy (ik heb verder geen vet haar, dus als iemand dat wel heeft .. ) en Sympathy for Skin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |