Oja, Stil krijgt van mij 81 puntenquote:
Je bent te laat, ik hou die ene euro nu zelf welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja, Stil krijgt van mij 81 punten
14.gif
* Shark.Bait gaat zijn rekening ff checken...
Ik niet. Dan ben je een maand lang totaal overgeleverd aan de grillen van één persoon. Dat gaat dus de meest idiote onderwerpen opleveren. Er zal maar iemand zijn die in een dronken bui 'kantklossen' roept...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:29 schreef stil het volgende:
Dat idee van laat de winnaar het volgende onderwerp bepalen vind ik eigelijk wel een heel goed idee.![]()
Normaal gesproken drie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:31 schreef Stephanie_l het volgende:
Maar nu even een (waarschijnlijk domme) vraag: hoeveel onderwerpen moet ik mailen?
Ymke heeft het over 'onderwerpen'??
Ik heb al een vermoeden wat voor onderwerp je gekozen hebtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:33 schreef Ymke het volgende:
Ik heb 1 onderwerp mogen insturen omdat er 4 winnaars zijn , ik heb gekozen voor een onderwerp waar echt iedereen wat mee kan , of je nu een beginner ben of wat meer ervaren , of je zwart wit wil schieten of kleur , of je voor gewoontjes wil gaan of voor zeer extravagant met mijn onderwerp kan echt iedereen alle kanten op
Da's makkelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is, maar ik blijk echt heel slecht in te kunnen schatten wat door de gemiddelde kijker mooi gevonden wordt. Maakt de keuze wat in te zenden ook lastig: doe ik nou die ene die ik zelf zo mooi vind of die andere waarover ik al goede opmerkingen heb gehad?
quote:Dat is ook de reden dat ik deze maand niet meedoe , ik ken mezelf ik ga me alleen maar ergeren als er straks fotos punten krijgen die nauwelijks aan het onderwerp voldoen.
Ik volg het deze maand van een afstandje, iedreen veel plezier en succes
NoProbquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef Ymke het volgende:
yeahhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!! mag ik puckzzz en A_N bedanken voor de raad om mijn foto te veranderen
En ik heb al nieuwe onderwerpen ingestuurd![]()
Als je een foto van een kind instuurd weet je zeker dat alle vrouwen op je stemmen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:58 schreef k_man het volgende:
Dat is een ding dat zeker is, maar ik blijk echt heel slecht in te kunnen schatten wat door de gemiddelde kijker mooi gevonden wordt. Maakt de keuze wat in te zenden ook lastig: doe ik nou die ene die ik zelf zo mooi vind of die andere waarover ik al goede opmerkingen heb gehad?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:27 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Als je een foto van een kind instuurt weet je zeker dat alle vrouwen op je stemmen.
ja, eentje en snelquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Jeujderde
Proficiat Ymke, een terechte winnaar wat mij betreft!
Moet ik nou onderwerpen verzinnen..? Hoeveel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |