Ja.. je mag toch wel een beetje lief doen tegen elkaar.. Als je maar niet uitgebreid gaat zitten zoenen enzo...quote:
quote:Dus als jij met een vriend naar de naar de bios zou zijn gegaan was alles goed, maar nu je met een vriendin bent geweest heb je bonje?
Vrienden gaan niet tegen elkaar aan liggen en knuffelen elkaar niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:56 schreef buitenbeentje het volgende:
Dus als jij met een vriend naar de naar de bios zou zijn gegaan was alles goed, maar nu je met een vriendin bent geweest heb je bonje?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:08 schreef tonks het volgende:
Heey was jij trouwens niet diegene die een topic opende dat hij liever een meisje was?
(Vroeg het me gewoon af hoor)
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:08 schreef tonks het volgende:
Heey was jij trouwens niet diegene die een topic opende dat hij liever een meisje was?
Leg uitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:06 schreef Doagere het volgende:
[..]
Was niets van plan met haar hoor! Zij heeft ook een vriend trouwens..
Nou gewoon, zij heeft een vriend.quote:
oh jaaaaaaa... nu , hij is toch liever een vreemdgaand jongetje, anders was hij nu die vriendin met een gebroken hart geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:08 schreef tonks het volgende:
Hoi. Ik heb hetzelfde gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
dus jullie lopen te plakken aanelkaar en te knuffelen als jullie allebei iets met een ander hebben...
Lekker dan.
Denk dat dit wel duidelijk genoeg isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vrienden gaan niet tegen elkaar aan liggen en knuffelen elkaar niet.
Of ze moeten beide homofiel/bisexueel zijn.
Mannen blijven mannen hè.
En soms is iets moeilijk te weerstaan.
Zij heeft ook een vriend.quote:
Het gaat over het meisje waarmee hij naar de bios was hè?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:46 schreef heijx het volgende:
[..]
Zij heeft ook een vriend.
Lijkt me duidelijk dus. Houd je allebei aan 1 vriend of vriendin en je problemen zijn de wereld uit.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat over het meisje waarmee hij naar de bios was hè?
Niet 'de vriendin' van TS.
Werkt altijdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef AcidTrance het volgende:
Maak een nieuw msn account (playah16@hotmail.com) meld je aan bij haar en ga der op nieuw versieren![]()
Vanwaar die 16?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef AcidTrance het volgende:
Maak een nieuw msn account (playah16@hotmail.com) meld je aan bij haar en ga der op nieuw versieren![]()
Je leeftijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |