En dan ziet ze hem een dag later in de bios met een ander.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stom?
Nee man. Dat gaat op deze manier:
"Ik HaAt JoUw. Ik WiL Je NoOiT MeEr SiEn !!!! RoT Op STiNkeNdE KuT MoGoOL!!!! "
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:23 schreef Blind_Guardian het volgende:
Kansloze TS, kansloze nog-niet-ex-vriendin, kansloos topic
maar da's mijn bescheiden mening
In jouw ogen? is het zo'n manwijf dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:28 schreef Doagere het volgende:
Was al eerder vreemd gegaan, maar ben nu niet vreemd gegaan ofzo.. gewoon naar de film geweest met iemand van het anderer geslacht... (in mijn ogen)
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:30 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
In jouw ogen? is het zo'n manwijf dan?
doe je dat altijd, zodra je ruzie hebt met je vriendin, een bioscoopje pakken met een ander wijf?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:24 schreef Doagere het volgende:
[..]
Zo is het dus niet, ze is gewoon een vriendin van me, verder niets. Zolang je niet met elkaar zoent enzo ga je in mijn ogen niet vreemd, maarja.. als je zo zit in de bios als ons gister ga je idd denken dat je wel vreemdgaat..
Euw. Sukkel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:28 schreef Doagere het volgende:
Was al eerder vreemd gegaan, maar ben nu niet vreemd gegaan ofzo.. gewoon naar de film geweest met iemand van het anderer geslacht... (in mijn ogen)
Niets, ze zou het ten eerste niet doen, en daarnaast zou ik het niet erg vinden..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had jouw reactie weleens willen zien als ZIJ met een knul zo had gezeten en jij was daar met een vriend
en de reacties hier zouden navenant zijn "hoer, slet dumpen dat wijf"
En je vriendin?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:06 schreef Doagere het volgende:
[..]
Was niets van plan met haar hoor! Zij heeft ook een vriend trouwens..
Hmm, nee, die had ik niet aan zien komen.quote:
Muuwhahahah Dat zeg je nu!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:35 schreef Doagere het volgende:
[..]
Niets, ze zou het ten eerste niet doen, en daarnaast zou ik het niet erg vinden..
leuk altijd zo'n zelfverzekerd zinnetje ze zou het ten eerste niet doen, wat in feite alles behalve dat isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:35 schreef Doagere het volgende:
[..]
Niets, ze zou het ten eerste niet doen, en daarnaast zou ik het niet erg vinden..
eerlijk gezegd vind ik het een strakke zet van je hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:09 schreef Doagere het volgende:
[..]
Heb het nooit uit gemaakt, maar we waren zowat nooit meer bij elkaar, praten bijna niet tegen elkaar.. En als we praate was het vrijwel altijd ruzie..
Ze zat precies een paar stoelen boven ons, en ze heeft gezien hoe je met elkaar naar de bios moet gaan..Laatste keer dat ik met me vriendin naar de bios ging zeiden we niets tegen elkaar..
Ze is dus geen ex-vriendin.
Nee precies, er is ook niets gebeurd.. Ook als ik ze niet in dezelfde zaal zat.. Ik heb dr nog gevraagt op MSN waarom ze er niet bij is komen zitten.. Maar dat deed ze niet, omdat ze ons zo zag zitten..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik het een strakke zet van je hoorwaarom mag je niet naar de bios met een vriend/vriendin ? en ze heeft je goed kunnen zien, dus heeft ze ook kunnen zien dat je niets met dat andere meisje heb gedaan.
en als het waar is wat je over ruzie e.d verteld zou ik er alsnog een EX van maken![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:51 schreef Doagere het volgende:
[..]
Nee precies, er is ook niets gebeurd..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:55 schreef Doagere het volgende:
DIe meid met wie ik was lag helemaal tegen mij aan enzo, beetje knuffelen
Ja.. je mag toch wel een beetje lief doen tegen elkaar.. Als je maar niet uitgebreid gaat zitten zoenen enzo...quote:
quote:Dus als jij met een vriend naar de naar de bios zou zijn gegaan was alles goed, maar nu je met een vriendin bent geweest heb je bonje?
Vrienden gaan niet tegen elkaar aan liggen en knuffelen elkaar niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:56 schreef buitenbeentje het volgende:
Dus als jij met een vriend naar de naar de bios zou zijn gegaan was alles goed, maar nu je met een vriendin bent geweest heb je bonje?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:08 schreef tonks het volgende:
Heey was jij trouwens niet diegene die een topic opende dat hij liever een meisje was?
(Vroeg het me gewoon af hoor)
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:08 schreef tonks het volgende:
Heey was jij trouwens niet diegene die een topic opende dat hij liever een meisje was?
Leg uitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:06 schreef Doagere het volgende:
[..]
Was niets van plan met haar hoor! Zij heeft ook een vriend trouwens..
Nou gewoon, zij heeft een vriend.quote:
oh jaaaaaaa... nu , hij is toch liever een vreemdgaand jongetje, anders was hij nu die vriendin met een gebroken hart geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:08 schreef tonks het volgende:
Hoi. Ik heb hetzelfde gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
dus jullie lopen te plakken aanelkaar en te knuffelen als jullie allebei iets met een ander hebben...
Lekker dan.
Denk dat dit wel duidelijk genoeg isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vrienden gaan niet tegen elkaar aan liggen en knuffelen elkaar niet.
Of ze moeten beide homofiel/bisexueel zijn.
Mannen blijven mannen hè.
En soms is iets moeilijk te weerstaan.
Zij heeft ook een vriend.quote:
Het gaat over het meisje waarmee hij naar de bios was hè?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:46 schreef heijx het volgende:
[..]
Zij heeft ook een vriend.
Lijkt me duidelijk dus. Houd je allebei aan 1 vriend of vriendin en je problemen zijn de wereld uit.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat over het meisje waarmee hij naar de bios was hè?
Niet 'de vriendin' van TS.
Werkt altijdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef AcidTrance het volgende:
Maak een nieuw msn account (playah16@hotmail.com) meld je aan bij haar en ga der op nieuw versieren![]()
Vanwaar die 16?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef AcidTrance het volgende:
Maak een nieuw msn account (playah16@hotmail.com) meld je aan bij haar en ga der op nieuw versieren![]()
Je leeftijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |