Doe je broek maar vast los en ga rustig naar achter zitten ;-)quote:Vanavond komt ze bij mij, ze wou me laten zien hoeveel ze van me hield.. wat moet ik hiermee?
Niet laten pijpen in elk gevalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:57 schreef Knut het volgende:
Je gaat met een ander meisje naar de film terwijl je ruzie met haar hebt. En ze wil je nog terug.
Damn... She must be in love
Of je ballen gaan eraf bij de volgende keer dat je haar ziet.
1 van de 2.
Mja kijk, daar heb ik niet eens zo'n behoefte aan.. Maar weet gewoon niet wat ik hiermee moet.. Tis geen normale manier van omgaan met erlkaar..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:01 schreef rwr-xr-x het volgende:
[..]
Doe je broek maar vast los en ga rustig naar achter zitten ;-)
Zodat ze die heggenschaar achter haar rug vandaan kan halenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:01 schreef rwr-xr-x het volgende:
[..]
ik gok op 2quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:57 schreef Knut het volgende:
Je gaat met een ander meisje naar de film terwijl je ruzie met haar hebt. En ze wil je nog terug.
Damn... She must be in love
Of je ballen gaan eraf bij de volgende keer dat je haar ziet.
1 van de 2.
En jij vindt het op die leeftijd wel normaal dat je zonder je vriendin in te lichten met een ander meisje naar de bios gaat ?quote:
Zo van: "iK vinT J0uW st0m, iK Bl0k j0Uw!"quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:03 schreef donald_dick het volgende:
jezus, als dat je relatie isje dinnetje is boos en blockt je op msn
Was niets van plan met haar hoor! Zij heeft ook een vriend trouwens..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:05 schreef Knut het volgende:
[..]
En jij vindt het op die leeftijd wel normaal dat je zonder je vriendin in te lichten met een ander meisje naar de bios gaat ?
Nee, maar we hadden wel steeds ruzie enzo..quote:hoezo, ze wil je terug ?
was het uit dan?
bwahahaha ;-)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:05 schreef daReaper het volgende:
[..]
Zo van: "iK vinT J0uW st0m, iK Bl0k j0Uw!"
Zo gaat dat tegenwoordig.
alsof biios gelijk staat aan vreemdgaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:05 schreef Knut het volgende:
[..]
En jij vindt het op die leeftijd wel normaal dat je zonder je vriendin in te lichten met een ander meisje naar de bios gaat ?
Stom?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:05 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik zou het ook raar vinden als mijn vriend (mits ik die had hè) naar de bios zou gaan met een andere meid terwijl wij ruzie hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof biios gelijk staat aan vreemdgaan
Heb het nooit uit gemaakt, maar we waren zowat nooit meer bij elkaar, praten bijna niet tegen elkaar.. En als we praate was het vrijwel altijd ruzie..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:06 schreef PeRi het volgende:
'Je hebt ruzie met je vriendin, maar later hoorde je dat ze je terug wilt?'
Is het nou je ex? Want dan is er niks aan de hand.
Is ze nog steeds je vriendin, dan kan je erin zakken wat mij betreft en snap ik je vriendin niet dat ze je nog terug wilt.
tegen elkaar aanhangen in de bios, wat knuffelen, geeft toch wel iets van een vermoeden over het verloop van de rest van de avond...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof biios gelijk staat aan vreemdgaan
Maar zo te lezen ook geen vriendinquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:09 schreef Doagere het volgende:
[..]
Heb het nooit uit gemaakt, maar we waren zowat nooit meer bij elkaar, praten bijna niet tegen elkaar.. En als we praate was het vrijwel altijd ruzie..
Ze zat precies een paar stoelen boven ons, en ze heeft gezien hoe je met elkaar naar de bios moet gaan..Laatste keer dat ik met me vriendin naar de bios ging zeiden we niets tegen elkaar..
Ze is dus geen ex-vriendin.
SuP3r m00i M4n!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:05 schreef daReaper het volgende:
[..]
Toeval? Volgens mij stalkt ze je gewoonquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:09 schreef Doagere het volgende:
[..]
Heb het nooit uit gemaakt, maar we waren zowat nooit meer bij elkaar, praten bijna niet tegen elkaar.. En als we praate was het vrijwel altijd ruzie..
Ze zat precies een paar stoelen boven ons, en ze heeft gezien hoe je met elkaar naar de bios moet gaan..Laatste keer dat ik met me vriendin naar de bios ging zeiden we niets tegen elkaar..
Ze is dus geen ex-vriendin.
dat ze hem als een broertje zietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:12 schreef milagro het volgende:
[..]
tegen elkaar aanhangen in de bios, wat knuffelen, geeft toch wel iets van een vermoeden over het verloop van de rest van de avond...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:09 schreef Verbal het volgende:
stijve lul
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:09 schreef Verbal het volgende:
soppende doos
hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:01 schreef rwr-xr-x het volgende:
[..]
Is dit bewust ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:16 schreef Itsme-HcK het volgende:
Ik zou d'r gewoon laten komen
Niet om onnodig beledigend te zijn, maar ik moet toch zeggen dat je verhaal toch meer typerend is voor iemand van 13.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:04 schreef Doagere het volgende:
18
Grow up dude...damm...Je hebt ruzie met je vriendin. Zij blocked jou, jij neemt niet op. Jullie zitten elkaar zielig te negeren. En dan ga je nog met een ander wijf weg. Daarna spreek je elkaar weer...en wil ze je terug...quote:
sar·cas·me (het ~)quote:
snap ik ook waarom dat kind nu zo wanhopig afhankelijk doet, bleeeeegh, laat hem lekker opflikkeren, zeg...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:16 schreef Scandalous het volgende:
Goede relatie![]()
En ik zou ook behoorlijk pissig zijn als ik je dan tegen zou komen in de bioscoop met een ander meisje.
Idd, klopt eigelijk niets van..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:18 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Grow up dude...damm...Je hebt ruzie met je vriendin. Zij blocked jou, jij neemt niet op. Jullie zitten elkaar zielig te negeren. En dan ga je nog met een ander wijf weg. Daarna spreek je elkaar weer...en wil ze je terug...
jullie verdienen elkaar...![]()
Zo is het dus niet, ze is gewoon een vriendin van me, verder niets. Zolang je niet met elkaar zoent enzo ga je in mijn ogen niet vreemd, maarja.. als je zo zit in de bios als ons gister ga je idd denken dat je wel vreemdgaat..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:21 schreef milagro het volgende:
[..]
snap ik ook waarom dat kind nu zo wanhopig afhankelijk doet, bleeeeegh, laat hem lekker opflikkeren, zeg...
lekker vooruitzicht, zodra je dus even mot hebt met elkaar, belt hij gelijk een "goede vriendin" op.. maar goed, het werkt in dit geval![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |