Doe je broek maar vast los en ga rustig naar achter zitten ;-)quote:Vanavond komt ze bij mij, ze wou me laten zien hoeveel ze van me hield.. wat moet ik hiermee?
Niet laten pijpen in elk gevalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:57 schreef Knut het volgende:
Je gaat met een ander meisje naar de film terwijl je ruzie met haar hebt. En ze wil je nog terug.
Damn... She must be in love
Of je ballen gaan eraf bij de volgende keer dat je haar ziet.
1 van de 2.
Mja kijk, daar heb ik niet eens zo'n behoefte aan.. Maar weet gewoon niet wat ik hiermee moet.. Tis geen normale manier van omgaan met erlkaar..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:01 schreef rwr-xr-x het volgende:
[..]
Doe je broek maar vast los en ga rustig naar achter zitten ;-)
Zodat ze die heggenschaar achter haar rug vandaan kan halenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:01 schreef rwr-xr-x het volgende:
[..]
Doe je broek maar vast los en ga rustig naar achter zitten ;-)
ik gok op 2quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:57 schreef Knut het volgende:
Je gaat met een ander meisje naar de film terwijl je ruzie met haar hebt. En ze wil je nog terug.
Damn... She must be in love
Of je ballen gaan eraf bij de volgende keer dat je haar ziet.
1 van de 2.
En jij vindt het op die leeftijd wel normaal dat je zonder je vriendin in te lichten met een ander meisje naar de bios gaat ?quote:
Zo van: "iK vinT J0uW st0m, iK Bl0k j0Uw!"quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:03 schreef donald_dick het volgende:
jezus, als dat je relatie isje dinnetje is boos en blockt je op msn
Was niets van plan met haar hoor! Zij heeft ook een vriend trouwens..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:05 schreef Knut het volgende:
[..]
En jij vindt het op die leeftijd wel normaal dat je zonder je vriendin in te lichten met een ander meisje naar de bios gaat ?
Nee, maar we hadden wel steeds ruzie enzo..quote:hoezo, ze wil je terug ?
was het uit dan?
bwahahaha ;-)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:05 schreef daReaper het volgende:
[..]
Zo van: "iK vinT J0uW st0m, iK Bl0k j0Uw!"
Zo gaat dat tegenwoordig.
alsof biios gelijk staat aan vreemdgaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:05 schreef Knut het volgende:
[..]
En jij vindt het op die leeftijd wel normaal dat je zonder je vriendin in te lichten met een ander meisje naar de bios gaat ?
Stom?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:05 schreef daReaper het volgende:
[..]
Zo van: "iK vinT J0uW st0m, iK Bl0k j0Uw!"
Zo gaat dat tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |