Mja, wat zijn de overige symptonen? Heb niet het idee dat ik lucht te kort kom ofzo..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:22 schreef suikerzoet het volgende:
Misschien een lichte vorm van hyperventilatie?
Ik slik (bijna) elke dag m'n a tm z pilletje...dat zou toch voldoende moeten opleveren?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
ijzertekort ms, Krea?
Regelmatig? ( is wel belangrijk te weten)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:30 schreef Kreator het volgende:
74 per minuut momenteel. Dat lijkt me niet echt hoog. Toch knalt het er door...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:28 schreef Brennie het volgende:
Zijn de hartkloppingen regelmatig? Nee, niet heel erg superregelmatig.
Veel stress ondervonden de laatste tijd? ( het komt wel voor bij hyperventilatie) Nee.
Drink je meer cafeine of alcohol? ( mogelijke oorzaak) nope
Gebruik je (nieuwe) medicatie? ( kan een oorzaak zijn) helemaal nix. noppes.
Bekend met bloedarmoede in het verleden? ( kan een oorzaak zijn) niet bekend
Schildklierproblematiek? ( mee bekend? ) ( kan een oorzaak zijn) niet bekend
En zo zijn er meer oorzaken mogelijk.
Pijn op de borst, last van misselijkheid/braken, hevig zweten, duizeligheid, kortademigheid? Zoja, dan toch direct een arts zoeken. nee niet echt...soms een klein beetje steken...maar niet echt
Houden de hartkloppingen minstens 30 minuten non stop aan wanneer je rustig bent gaan liggen/rusten? Zoja, dan direct een arts raadplegen. {b] Ja dus.[/b]
Raadt je aan binnenkort wel een huisarts te raadplegen als dit al een tijdje speelt. Spelen bovenstaande klachten op, dan direct een arts raadplegen.
moet je werken morgen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik slik (bijna) elke dag m'n a tm z pilletje...dat zou toch voldoende moeten opleveren?
(hallo trouwens.)
neequote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik slik (bijna) elke dag m'n a tm z pilletje...dat zou toch voldoende moeten opleveren?
(hallo trouwens.)
No problem, sterkte!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:39 schreef Kreator het volgende:
Ieg bedankt, Bren. Ik zal morgenochtend dan toch maar ff gelijk de doktert bellen..
Ik heb wel een geschiedenis met ijzertekort (opstaan -> zwart voor de oogjes), maar laatste jaren heb ik dat niet meer. Het zou het evengoed wel kunnen zijn idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
nee
als je echt flink ijzertekort hebt, moet je gewoon ijzer tabletjes hebben... of foliumzuur geloof ik, of ander spijkers slikken
ik voelde me destijds echt heel opgejaagd bij vlagen, en nee, het was geen overgang, KREATOR
ijzertekort doet je hart racen, ms om toch de benodigde hoeveelheid zuurstof door je lichaam te jagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |