abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31469858
Strand Horst meld zich....
pi_31484497
Hendrik Ido Ambacht aan de A16 meld

Over die korting (1ste pagina), wij krijgen op alles 50% korting, maakt niet uit op wat, ook euroknallers, maar je moet wel werken die dag. Verder moeten we wel drinken uit personeelsbekertjes enzo.

Betaalt wel slecht moet ik zeggen 2,65 per uur
pi_31484640
Ik ben van plan te solliciteren bij de Mac,
iemand tips?
pi_31484650
Als je maar niet zo naar binnen loopt als in je avatar Of in die kleding, denk niet dat je dan veel kans maakt
pi_31484735
Nee ok ik denk wel dat ze me leuk vinden.
pi_31484813
Mwah verder, zoveel stelt een sollicitatie gesprek niet voor. Zorg wel dat je weet wat je sterke en zwakke punten zijn, dat je ze gelijk op kunt noemen, want daar bleef ik ff hangen

Verder gewoon netjes de vragen beantwoorden
pi_31485953
als je bij de mac niet aangenomen word

wij hadden laatst kwam een heeeel dik meisje aanlopen dat wel bij ons wou werken, die manager erheen sorrie maar je hebt niet echt de uitstraling die wij zoeken voor ons bedrijf
pi_31486637
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 11:43 schreef truSteh het volgende:
Mwah verder, zoveel stelt een sollicitatie gesprek niet voor. Zorg wel dat je weet wat je sterke en zwakke punten zijn, dat je ze gelijk op kunt noemen, want daar bleef ik ff hangen

Verder gewoon netjes de vragen beantwoorden
Ik ken de helft van de mensen die daar werkt Voor voor 't salaris hoef ik 't niet te doen maar lijkt me wel gezellig. Ken ook 2 bijna-manegers of zo ? Hoe 't ook heet.
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:41:25 #84
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_31486893
managers

maar de 1e 2 jaar hoef je het niet voor het geld te doen, al is het geen probleem om veel uren te maken bij de mc dus aan je geld kan je wel komen, de sfeer is er iedergeval wel top
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_31499898
Ik heb ook ruim 2 jaar gewerkt in een mac in Nijmegen. Erg leuke mensen werken daar maar het salaris was echt -heel erg- bagger.
En nu hebben ze zelfs ook nog bedacht dat je pas Medewerker fastfood wordt (hoger salaris) in het nieuwe kalender jaar nadat je er 2 jaar werkt. Dus met een beetje pech ben je dan al zo goed als 3 jaar in dienst. Sta je daar met je 19 jaar tegen 4,10 per uur ofzo..

Maargoed ik ben er weg nu en heb best een leuek tijd gehad daar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')