zover is het nog niet,quote:Op maandag 27 juni 2005 23:42 schreef ILCILA het volgende:
wij allang niet meer, alles gaat er af...
toen ik kwam werken:
overal korting op tot 10 euro ten aller tijden
nu:
korting tot 7,50 behalve op euroknallers, salades, ontbijt en menu;s (happeymeal ook niet)
en het moet binnen kwartier van werktijd zijn (voor na of in pauze)
miereneukers
Ligt eraan, hoe is je neplach, heb je sterke ellebogen en geen problemen met een bruine tong?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:51 schreef mighty_myte het volgende:
ze vragen managers daar.
misschien ga ik wel soliciteren.
is dat wat?
ai, zijn dit strikvragen? dan geef ik wel strikantwoorden:quote:Op maandag 27 juni 2005 23:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe is je neplach, heb je sterke ellebogen en geen problemen met een bruine tong?
welke mac heb je gewerkt ?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:55 schreef jogy het volgende:
5 jaar bij de Mac gewerkt trouwens, was wel een toptijd moet ik zeggen, en dat betalen voor het eten, whehehehehe~!
Als je nog even werkt aan je nepalch kom je er welquote:Op maandag 27 juni 2005 23:55 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ai, zijn dit strikvragen? dan geef ik wel strikantwoorden:
ik kan best redelijk neplachen, maar niet te lang.
mijn ellebogen zijn ok, ik kan er lang op leunen als het nodig is.
mijn tong ziet wit van het roken, dus bruin is ok with me!
dus?
Schiphol Noord, en soms achter de duane.quote:
waarom niet? mijn huidige baan is kut en ik moet nog even voordat ik weer verder ga met de studie.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je nog even werkt aan je nepalch kom je er wel. Maar serieus: ik zou het niet doen.
je hebt 2 soorten managers eigenlijk:quote:Op maandag 27 juni 2005 23:55 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ai, zijn dit strikvragen? dan geef ik wel strikantwoorden:
ik kan best redelijk neplachen, maar niet te lang.
mijn ellebogen zijn ok, ik kan er lang op leunen als het nodig is.
mijn tong ziet wit van het roken, dus bruin is ok with me!
dus?
je zult getraint moeten worden en dus voor eventjes zullen ze je niet aannemenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
waarom niet? mijn huidige baan is kut en ik moet nog even voordat ik weer verder ga met de studie.
kan het ook parttime?
Part time is wel okay, als ze dat willenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
waarom niet? mijn huidige baan is kut en ik moet nog even voordat ik weer verder ga met de studie.
kan het ook parttime?
Ja maar de frites zijn lekkerderder bij de Macquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef Aurelium het volgende:
Ik werk bij burger king
En whoppers zijn lekkerder
alleen voor het personeel bestemdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar de frites zijn lekkerderder bij de Mac. en een McChicken met kaas is ook lekker
!
ik zou een moord doen voor een big tasty.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef Aurelium het volgende:
Ik werk bij burger king
En whoppers zijn lekkerder
Well typisch dat je je na 6 maanden nog laat opnaaienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:02 schreef BaggerUser het volgende:
oh er zijn trouwens de afgelopen 3 maand 2 mensen flauw gevallen die aan het werk waren bij ons![]()
1tje was haar 1e dag dat ze aan het werk was, de ander werkte er al 6 jaar ofzo (beide door stres) je moet dus wel een beetje tegen druk kunnen
pfff, ik moet echt niet te veel verkopen of bakken ofzo. lijkt me niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:02 schreef BaggerUser het volgende:
oh er zijn trouwens de afgelopen 3 maand 2 mensen flauw gevallen die aan het werk waren bij ons![]()
1tje was haar 1e dag dat ze aan het werk was, de ander werkte er al 6 jaar ofzo (beide door stres) je moet dus wel een beetje tegen druk kunnen
6 jaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:05 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Well typisch dat je je na 6 maanden nog laat opnaaien
Als het druk wordt en dat hele scherm vliegt vol met bestellingen dan ga ik gewoon rustig het lijstje afwerken, dan wachten mensen maar wat langer maar ik ga zeker niet paniekeren omdat we de speed of service een keer niet halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |