Vertel eens iets spannends.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:03 schreef JoeyT het volgende:
Druk hier zeg...
Remake van The Amityville Horor?quote:
Joey heeft op dit moment een fokkin' saai leven... Ik wil weg uit nederland...quote:
jah lekkerquote:
Je mag in elk geval weer in errenpee, das toch een heugelijk feit lijkt me zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey heeft op dit moment een fokkin' saai leven... Ik wil weg uit nederland...
Ik ben vervroegd uit mn ban ontslagen... Zegt genoeg over de geloofwaardigheid van die ban...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je mag in elk geval weer in errenpee, das toch een heugelijk feit lijkt me zo.Geeft toch weer een invulling van je dag
.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah lekker
maar dan moet jij m wel gebruiken he
Welcome back!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben vervroegd uit mn ban ontslagen... Zegt genoeg over de geloofwaardigheid van die ban...
Niet meer verliefd worden, it works for me!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:11 schreef Versie3.2 het volgende:
* Versie3.2 is verliefd~!![]()
(maar het zal wel weer niet wederzijds zijn![]()
)
ja hallo ik werd gevraagd, ik ga dat niet aanbiedenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:52 schreef espina het volgende:
[..]
Hadden we net eindelijk de trauma's verwerkt, komt DE weer terug..![]()
ach waar mensen werken, worden fouten gemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben vervroegd uit mn ban ontslagen... Zegt genoeg over de geloofwaardigheid van die ban...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hallo ik werd gevraagd, ik ga dat niet aanbieden
Pffffffff... Watjes... Maar ik ben blij dat mijn persoontje moderators kan raken zonder dak t doorheb... Snap sowieso niet dat zoveel mensen zich aan mij irriteren... Maar het heeft wel wat... Wat lul ik... Ik vind t gewoon geweldigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach waar mensen werken, worden fouten gemaakt
Oooh dan bedoel ik moderators zijn lieffffffquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:32 schreef DarkElf het volgende:
neuh alicey gaat verhuizen en ik ben dus even inval mod
geen idee wie het is...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:33 schreef Frezer het volgende:
ohw, dus espina moet gewoon een weekje of wat wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |