We zitten hier niet in het singlestopic.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:26 schreef Koktailsaus het volgende:
Zodan... Nog iemand versierd vandaag?![]()
Nee, precies!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef dawg het volgende:
[..]
We zitten hier niet in het singlestopic.
Positief blijven Moonah. En anders kun je altijd nog de hand aan jezelf slaan.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee, precies!
Hier vragen we meteen:
"En, nog geneukt vandaag?"
![]()
Ik niet trouwens.![]()
Hihi. Neuken. Hihi.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee, precies!
Hier vragen we meteen:
"En, nog geneukt vandaag?"
![]()
Ik niet trouwens.![]()
Neuh, gisteren was goed genoeg.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Positief blijven Moonah. En anders kun je altijd nog de hand aan jezelf slaan.
Ooit van sarcasme gehoord?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef dawg het volgende:
[..]
We zitten hier niet in het singlestopic.
Sgoe.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:27 schreef Copycat het volgende:
Moonah, ik mail je morgen, ook over zaterdag.
fijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:02 schreef melismay het volgende:
Goedeavond schatjes!
Vanavond onwiijs gezellige avond gehad bij mijn nieuwe tante...
Nou meis, het enthousiasme straalt er vanafquote:
dankje meis...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:20 schreef melismay het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen om 9.00 uur bij de kapper zijn
Ynske, doe je een beetje rustig aan? Probeer er even afstand van te nemen, dan kun je er beter naar kijken
Dat kun je wel volgens mij, dus maak er wat moois van. Zeker als je daar je ei in kwijt kan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dankje meis...
zal wel ff kijken of ik zometeen kan slapen.
anders ga ik maar weer dichhies schrijven
Ach joh iedereen slaapt nogquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:03 schreef JoeyT het volgende:
Druk hier zeg...
Vertel eens iets spannends.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:03 schreef JoeyT het volgende:
Druk hier zeg...
Remake van The Amityville Horor?quote:
Joey heeft op dit moment een fokkin' saai leven... Ik wil weg uit nederland...quote:
jah lekkerquote:
Je mag in elk geval weer in errenpee, das toch een heugelijk feit lijkt me zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey heeft op dit moment een fokkin' saai leven... Ik wil weg uit nederland...
Ik ben vervroegd uit mn ban ontslagen... Zegt genoeg over de geloofwaardigheid van die ban...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je mag in elk geval weer in errenpee, das toch een heugelijk feit lijkt me zo.Geeft toch weer een invulling van je dag
.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah lekker
maar dan moet jij m wel gebruiken he
Welcome back!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben vervroegd uit mn ban ontslagen... Zegt genoeg over de geloofwaardigheid van die ban...
Niet meer verliefd worden, it works for me!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:11 schreef Versie3.2 het volgende:
* Versie3.2 is verliefd~!![]()
(maar het zal wel weer niet wederzijds zijn![]()
)
ja hallo ik werd gevraagd, ik ga dat niet aanbiedenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:52 schreef espina het volgende:
[..]
Hadden we net eindelijk de trauma's verwerkt, komt DE weer terug..![]()
ach waar mensen werken, worden fouten gemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben vervroegd uit mn ban ontslagen... Zegt genoeg over de geloofwaardigheid van die ban...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hallo ik werd gevraagd, ik ga dat niet aanbieden
Pffffffff... Watjes... Maar ik ben blij dat mijn persoontje moderators kan raken zonder dak t doorheb... Snap sowieso niet dat zoveel mensen zich aan mij irriteren... Maar het heeft wel wat... Wat lul ik... Ik vind t gewoon geweldigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach waar mensen werken, worden fouten gemaakt
Oooh dan bedoel ik moderators zijn lieffffffquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:32 schreef DarkElf het volgende:
neuh alicey gaat verhuizen en ik ben dus even inval mod
geen idee wie het is...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:33 schreef Frezer het volgende:
ohw, dus espina moet gewoon een weekje of wat wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |