Ja, hij zegt het zelf!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hillard speelt voor hond?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hillard speelt voor hond?
quote:Hillard Kroon: "Ik ben een hond." (tegen Niels Richter)
Zo goed als.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
echt weer wat voor mij: in slaap vallen tijdens de promo, wakker worden tijdens de aftiteling
Is ze al dood???
Niels???? heeft hij ze al gevonden dan? 't is pas dinsdag!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Hij schiet toch niet, daar is hij te laf voor..
Nee, Niels heeft een pistool tegen z'n voorhoofd gedrukt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
woei, wat 'n veelbelovend antwoord
en Hillard zelf? heeft ie ook van z'n wijn gedronken??
En toch is 't zoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Niels???? heeft hij ze al gevonden dan? 't is pas dinsdag!!!
Glas 1 viel tijdens een worsteling met een kokhalzende en elektrocuterende Iris op de grond, met als gevolg een grond likkende Hillard. Glas 2 bereikte, dankzij Niels, ook niet Hillards lippen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
woei, wat 'n veelbelovend antwoord
en Hillard zelf? heeft ie ook van z'n wijn gedronken??
Wiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:16 schreef Wup het volgende:
enne meisje Akyigit
Het geklaag over de schietfilmpjes heeft geholpen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
Niels???? heeft hij ze al gevonden dan? 't is pas dinsdag!!!
maar hij heeft niet gedronken dus? wil die niet meer dood...??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
Nee, Niels heeft een pistool tegen z'n voorhoofd gedrukt.
Hij heeft wat van de grond gelikt....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar hij heeft niet gedronken dus? wil die niet meer dood...??
Oh, Elifquote:
huh? had ie zo'n shockding ofzo???quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Glas 1 viel tijdens een worsteling met een kokhalzende en elektrocuterende Iris op de grond,
oke laat maar, ik weet genoeg: morgen herhaling kijkenquote:met als gevolg een grond likkende Hillard. Glas 2 bereikte, dankzij Niels, ook niet Hillards lippen.
Carlo is terug!!!!????quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Acteur Vefa Öcal (pa Cabar) stond vandaag als Verfa Öcal op de aftiteling.![]()
Iris 'MacGyver' Overbeek heeft met de stroomdraadjes gespeeld, maar Hillard kan wel tegen een (stroom)stootje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
huh? had ie zo'n shockding ofzo???
Stond er bij morgen ook niet dat het levensloze lichaam van Sanne het ziekenhuis werd binnengebrachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |