Ohja, ik heb hier nog een muisquote:Op maandag 27 juni 2005 23:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Past de muis van je pc eigenlijk niet in je laptop, of pakt die geen niet-Mac muizen? Anders zou ik gewoon de muis en muismat pakken, kan je je arme vingertje even ontlasten.![]()
Taniaquote:Op maandag 27 juni 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
* Gebruikt nu voor het eerst alt-s
Zolang ie usb is, kan altijdquote:Op maandag 27 juni 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, ik heb hier nog een muis
Even testen
quote:
Nou zeg, wat moet je duimvinger er nou van zeggen? Neemt je wijsvinger zomaar ontslag zonder enig wat te zeggen en nou moet ie het doen met een automatische muis-robotquote:
Uhuhquote:Op maandag 27 juni 2005 23:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Nu kan je lekker op bed met de laptop, televisie kijken EN met de muis klikken!
Mn wijsvinger klikt nog wel hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, wat moet je duimvinger er nou van zeggen? Neemt je wijsvinger zomaar ontslag zonder enig wat te zeggen en nou moet ie het doen met een automatische muis-robot
Anders moet je een groter, harder muisschuifopervlak nemen, zoals een boek ofzo. Muist misschien wat fijner.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Het muist niet heerlijk, maar beter dan dat schuifgedoe
Wat een goede ideeen heb jijquote:Op maandag 27 juni 2005 23:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Anders moet je een groter, harder muisschuifopervlak nemen, zoals een boek ofzo. Muist misschien wat fijner.
Eeeen bedtijd.Morgen weer vroeg op.
![]()
Whehe, dat werkt niet in ff_lightquote:
quote:
Wie?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:37 schreef Airelle het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Clijsters heeft verloren.
Oh wacht, die ken ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |