Ja hoor zal ik doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:36 schreef kLowJow het volgende:
Strix--Nebulosa: hou eens op met dat irritante gedoe.
Rotterdamquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef thabit het volgende:
Tja, we zijn een doelwit want we hebben lopen kutten in Afghanistan en Irak. Ik wil CDA en VVD dan ook hatelijk bedanken voor het onveilig maken van ons land. Er rest eigenlijk nog maar 1 vraag.
Wordt het Amsterdam of Den Haag?
Alledrie tegelijk, grote chaos en niemand weet meer wat ze moeten doenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef thabit het volgende:
Tja, we zijn een doelwit want we hebben lopen kutten in Afghanistan en Irak. Ik wil CDA en VVD dan ook hatelijk bedanken voor het onveilig maken van ons land.
Wat hebben terroristern eraan om Rotterdam plat te gooien? Daar helpen ze ons alleen maar mee!quote:
grinnekquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Wat hebben terroristern eraan om Rotterdam plat te gooien? Daar helpen ze ons alleen maar mee!
Schiphol lijkt mij een target. Enorm druk -zeker in de zomer- en iedereen loopt met bagage te sjouwen.quote:
Halve wereld ligt platquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Wat hebben terroristern eraan om Rotterdam plat te gooien? Daar helpen ze ons alleen maar mee!
Wat vind je van de Deltawerken? Hebben ze gelijk een flinke hap uit Nederlandquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Schiphol lijkt mij een target. Enorm druk -zeker in de zomer- en iedereen loopt met bagage te sjouwen.
Die blaas je niet zomaar op hoor en mocht het ze dan toch lukken dan stroomt het achterliggende land niet meteen over hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Wat vind je van de Deltawerken? Hebben ze gelijk een flinke hap uit Nederland
Ssssstquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Wat vind je van de Deltawerken? Hebben ze gelijk een flinke hap uit Nederland
Bin Laden vermoordt 2000 onschuldige burgers van een bevriend land en dan mag Nederland niet helpen de dader te vinden in Afghanistan omdat jij bang bent voor Bin Laden? Dan kunnen we Bot wel meteen ontslaan en een afgezand van AlqQaida ons Buitenlands Beleid laten bepalen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef thabit het volgende:
Tja, we zijn een doelwit want we hebben lopen kutten in Afghanistan
[...]
Ik wil CDA en VVD dan ook hatelijk bedanken voor het onveilig maken van ons land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |