pas op he, geen hoofdstat, ik als vleugelspel trainer pik dat nietquote:Op maandag 4 juli 2005 11:51 schreef ArTiC het volgende:
tja..tis een beetje een 'net niet' speler. Leuke bijstats maar geen leuke hoofdstat. Je zou hem kunnen gebruiken als aanvallende vleugelspeler maar dan mist ie weer positiespel en conditie. Je moet maar net geluk hebben dat iemand er wat in ziet...150k ofzo?

Daar is er maar eentje van, ene Bob Sunesson. Schijnt een geintje te zijn geweest van dronken HT's (devs dus) op een feestje.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:14 schreef ASSpirine het volgende:
Heeft er iemand ooit een geliefd teamspeler gezien
Vroeg ik me niet zo lang geleden nog af...
populair zie je vaak genoeg, maar nog nooit een geliefd teamspeler

wel jammerlijk dat ze dat niet doorgezet hebben en er nog een paar van hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:22 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Daar is er maar eentje van, ene Bob Sunesson. Schijnt een geintje te zijn geweest van dronken HT's (devs dus) op een feestje.

Hij staat erop voor 150k, dus sla je slag...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef JJHelder het volgende:
[..]
pas op he, geen hoofdstat, ik als vleugelspel trainer pik dat niet![]()
en een aanvallende vleugelspeler heeft geen positiespel of conditie nodig, dat is alleen als je hem naar et midden zet
kzou em er op zetten voor 200k, dat krijg je er denk ik wel voor

En mijne ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:56 schreef komrad het volgende:
dat is due site waar mijn team niet bijstaat

Klopt, er staan alleen goede teams bij altiidhattrickquote:

Waarom sta ik er dan niet bijquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:46 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Klopt, er staan alleen goede teams bij altiidhattrick

Divisie VI en hoger.. daar hoor ik dus ook bij..quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:46 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Klopt, er staan alleen goede teams bij altiidhattrick

Gefeli, waar is het gebak enzo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef JJHelder het volgende:Mijn ploegje bestaat vandaag precies 1 jaar

Belgen kunnen niet toegevoegd worden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef Uddel het volgende:
Divisie VI en hoger.. daar hoor ik dus ook bij..

had al gekeken, geen interesse, kwil bij nieuwe trainees tog gaan beginnen met minstens goed als bijstat en mss wel uitstekend, maar heb nu opt moment ook geen geld + trainees nodig omdat mijn wereldklasse winger niet verkocht geraaktequote:Op woensdag 6 juli 2005 12:30 schreef ASSpirine het volgende:
JJ, check mijn team vandaag nog, staan spelers bij die je mss interesseren

Stoerquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:26 schreef jaspah het volgende:
ik dol jullie kheb sinds 2 weken een team ik win alles who da men!
toenet 2-2 gespeeld tegen 9e divisie club ( ikzelf 11e )

wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:34 schreef komrad het volgende:
wat voor trainees horen daarbij jaspah

haha, start readingquote:

Welkom in de wondere wereld van Hattrick, het is uitgebreider dan je denktquote:

als je dat nou zegt :pquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:36 schreef komrad het volgende:
[..]
haha, start reading
Jaspah, trainees zijn de spelers in de linie die je traint en waar je geld aan kan verdienen

10 - 0 is dat niet wat overdreven?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:41 schreef komrad het volgende:
laat ik het zo zeggen, als je tegen 1 van de spelers hier zou moeten verlies je met 10-0 of zo. Maar als je het goed aanpakt ga je hard vooruit. Check ook www.hottrick.org
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |