abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28589473
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:54 schreef UncleScorp het volgende:
Technologische vooruitgang ?
Wordt het eindstation dan BigBrother ?
ah ja, alles in het kader van de vooruitgang ...

Sommige behoeftes worden ons gewoon aangepraat ...
Waarom leidt dit tot Big Brother?

Het heeft niks met behoeftes te maken maar het is domweg een logisch vervolg op de papieren versie van het paspoort. Van het huidige systeem zou de overheid ook misbruik kunnen maken, dus geen argument om zo angstig te worden van een electronisch paspoort.

Als je zo bang bent voor BB, wat doe je dan in godsnaam met een pc met internetaansluiting? Je weet toch dat alles wat je op het internet achter laat enkele jaren bewaard blijft, niet dat dit ernstig is want niemand weet hoe je kunt filteren op terabytes aan informatie per dag. Dan kun je zeggen op 'steekwoorden' maar zelfs daarvoor is de informatie teveel en je zit nog met encryptie en het gebruik van dialecten, wat 1 van de redenen was (wordt aangenomen) dat de VS niet op tijd op de hoogte was van de aanslagen op 9-11.
pi_28589674
Ook wel interessant maar offtopic wss ...
Je hebt tegenwoordig ook web-bots die het internet afschuimen op forums en logs om zo samen te vatten met keywords wat er op het internet leeft (http://halfpasthuman.com/)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28589975
cencuur heeft al weer toegeslagen, de antwoorden van de man met het bebloede hoofd wordt op RTL5 al niet meer volledig uitgezonden, in tegenstelling tot de andere twee.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_28590230
quote:
Zucht!

Laten sommigen van jullie niet eigenlijk al blijken dat jullie totaal niet objectief zijn. De aanslagen zijn nog geen 6 uur oud en jullie reppen al over een complot. Laten we eerst eens even de feiten afwachten en dan kijken wat er gebeurt.

En wat betreft al qaida. Een cel van al qaida zou de aanslagen hebben opgeeist. Maar ik wacht toch even af op conformatie.
Dat hebben ze ook: "A group calling itself "The Secret Organization of al-Qaida in Europe" has posted a claim of responsibility for the series of blasts in London, saying they were in retaliation for Britain's involvement in Iraq and Afghanistan." (Guardian)

Anyway, ik weet niet wat er allemaal geschreven tussen gister en vandaag maar ik ben iig niet objectief, das niemand, want je hebt altijd wel een initiële mening. Neemt niet weg dat je naar de feiten kijkt. Ik heb net even door de ooggetuigen verslagen gelezen van meerdere kranten en ik zie niks vreemds. Alles sluit netjes op elkaar aan. Dat was natuurlijk ook het geval met het WTC... iedereen zei daar ook dat er bommen afgingen.

So for all I care Al-Quada did it. We hebben zat mensen boos gemaakt in Irak en Afghanistan.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_28590427
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef tong_poh het volgende:
Zucht!

Laten sommigen van jullie niet eigenlijk al blijken dat jullie totaal niet objectief zijn. De aanslagen zijn nog geen 6 uur oud en jullie reppen al over een complot. Laten we eerst eens even de feiten afwachten en dan kijken wat er gebeurt.
Okay..... het lijkt heel vergezocht allemaal. Maar in de media wordt al vanalles geroepen zonder dat er onderzoek is geweest. En...... Als dat onderzoek er wel komt.... kijkend naar het verleden, hoe objectief was al dat onderzoek nou eigenlijk?
Dus...... niet alle conspiracy theorietjes gelijk geloven maar wel overal rekening mee houden.
En niet onmiddelijk alles slikken wat de officiele media ons meedelen. Bovendien.... als die ons alles zouden meedelen wat er te vertellen was zou er een massahysterie uitbreken, dus die blijven redelijk op de vlakte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:51:57 #181
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28590625
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:34 schreef Merovingian. het volgende:

Dat hebben ze ook: "A group calling itself "The Secret Organization of al-Qaida in Europe" has posted a claim of responsibility for the series of blasts in London, saying they were in retaliation for Britain's involvement in Iraq and Afghanistan." (Guardian)
Ah ok, het laatste wat ik zag, dat er reports waren. Dat zegt nog niet dat het zo is.
quote:
Anyway, ik weet niet wat er allemaal geschreven tussen gister en vandaag maar ik ben iig niet objectief, das niemand, want je hebt altijd wel een initiële mening. Neemt niet weg dat je naar de feiten kijkt.
Dat klopt niemand is 100% objectief. maar zoals je zegt het is wel mogelijk om de feiten objectief te bekijken.
quote:
Ik heb net even door de ooggetuigen verslagen gelezen van meerdere kranten en ik zie niks vreemds. Alles sluit netjes op elkaar aan. Dat was natuurlijk ook het geval met het WTC... iedereen zei daar ook dat er bommen afgingen.
Sorry, maar mensen zeiden dat er knallen waren te horen die op explosies leken. Zoals ik al eerder heb aangegeven, kunnen meerdere dingen klinken als explosies. Hoeft niet persé te betekenen dat er echt explosies zijn geweest. Het is net zoals de verklaringen bij het pentagon. Sommigen zeiden: It sounded like a missile! Dat betekent niet automatisch dat het er eentje is geweest.
quote:
So for all I care Al-Quada did it. We hebben zat mensen boos gemaakt in Irak en Afghanistan.
En dan komen we terug op een punt, die ik eerder had gemaakt. Aanslagen veroorzaken reacties en militaire reacties. Militaire reacties creeeren haat. Haat maakt terroristen. Terroristen plegen aanslagen. En zo is de cirkel rond. Iemand zei vanmorgen , dat het vreemd was, dat er geen aanslagen meer werden gepleegd sinds 9/11. Dat is dus duidelijk niet waar. En trouwens buiten madrid en nu londen hebben we ook nog de aanslagen door moslimextremisten in Bali als voorbeeld. Zo'n grote aanslagen als bij de WTC zijn heel moeilijk te evenaren, maar andere soort aanslagen zoals vandaag in londen zijn wel nog te doen zo blijkt.
Horrible Cunt!
pi_28590800
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:51 schreef tong_poh het volgende:

[..]

En dan komen we terug op een punt, die ik eerder had gemaakt. Aanslagen veroorzaken reacties en militaire reacties. Militaire reacties creeeren haat. Haat maakt terroristen. Terroristen plegen aanslagen. En zo is de cirkel rond. Iemand zei vanmorgen , dat het vreemd was, dat er geen aanslagen meer werden gepleegd sinds 9/11. Dat is dus duidelijk niet waar. En trouwens buiten madrid en nu londen hebben we ook nog de aanslagen door moslimextremisten in Bali als voorbeeld. Zo'n grote aanslagen als bij de WTC zijn heel moeilijk te evenaren, maar andere soort aanslagen zoals vandaag in londen zijn wel nog te doen zo blijkt.
De cirkel waar je het over hebt is waar. Maar het is toch raar dat mensen met zoveel macht dat niet kunnen zien en er niet mee ophouden. daar ga je dan een reden achter zoeken. Of liever gezegd.... mogelijke redenen.

En dat dat toch nog kan gebeuren, ondanks de enorme bedragen die in veiligheid en intelligence worden gepompt..... Daar kan mijn hoofd niet bij. Dat is onlogisch. De aanslagen op het WTC waren ook onlogisch qua mogelijkheden. D.w.z. als ze idd niet gepleegd waren met medeweten van dezelfde intelligence.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28590853
Daar ga je weer... WTC getuigen negeren. Trouwens, als je site werkelijk bekeken had weet je dat het nogal lullig overkomt om met die missile theory op de proppen te komen.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:07:52 #184
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28591062
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:00 schreef Merovingian. het volgende:
Daar ga je weer... WTC getuigen negeren. Trouwens, als je site werkelijk bekeken had weet je dat het nogal lullig overkomt om met die missile theory op de proppen te komen.
Ik had nog gezegd, dat ik die site niet helemaal doorgeplozen heb Daar heb ik ook niet zozeer de tijd voor gehad.. Ik heb hem alleen globaal doorgekeken. Wil je alsjeblieft een keertje onthouden wat ik geschreven heb. Een flink aantal reply's van mij bestaan uit het herhalen van dingen die ik eerder gezegd heb.

Ik negeer geen getuigen, maar probeer hun bevindingen te plaatsen in het geheel zoals ik het zie. Daarom kwam ik ook met dat missile gedoe aanzetten. Er waren niet zo lang geleden genoeg mensen hier die aan kwamen zetten met getuigen verklaringen om hun missile theorie te ondersteunen. Deze verklaringen waren grotendeels uit hun verband gerukt of werden door desbetreffende personen verkeerd geïnterpreteerd.
Horrible Cunt!
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:27:15 #185
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_28591669
In ieder geval klopt het officiële rapport van geen kanten en laat veels te veel vragen 'open'.
pi_28592262
quote:
De aanslagen zijn via internet opgeëist door een nog onbekende groepering die claimt onderdeel uit te maken van al-Qaeda.
Via internet........
Onderdeel van AL-Qaida.....

Als dit officieel wordt, dan weten we zeker dat het een inside job was.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:56:45 #187
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28592794
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:43 schreef HIHIHIHI het volgende:

[..]

Via internet........
Onderdeel van AL-Qaida.....

Als dit officieel wordt, dan weten we zeker dat het een inside job was.
Damn! Your ability of deduction is amazing.
Horrible Cunt!
pi_28593462
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Damn! Your ability of deduction is amazing.
Al-Qaida bestaat niet......... alleen in de hoofden van geprogrammeerde mensen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:18:36 #189
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28593574
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:15 schreef HIHIHIHI het volgende:

[..]

Al-Qaida bestaat niet......... alleen in de hoofden van geprogrammeerde mensen.
Ik denk dat je een verkeerde definitie van Al-Q hanteerd. In stricte zin bestaat Al-Q ook helemaal niet. Het zijn heel veel losse cellen van enkele mensen met allerlei bombastische namen zoals "het geheime leger van Al-Q in Europa" e.d. De verzamelnaam van deze cellen is de naam Al-Qaida.
pi_28593780

De geclaimde E-brief.

30/5/1426 lijkt een gebed te zijn.........

http://islamicsocietyofmobile.com/PrayerTimes/ALL.txt
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:09:22 #191
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28594991
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:24 schreef HIHIHIHI het volgende:
[afbeelding]

De geclaimde E-brief.

30/5/1426 lijkt een gebed te zijn.........

http://islamicsocietyofmobile.com/PrayerTimes/ALL.txt
MIjn arabisch is een beetje stroef. Kun je het misschien eventjes vertalen?
Horrible Cunt!
pi_28595054
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef tong_poh het volgende:
MIjn arabisch is een beetje stroef. Kun je het misschien eventjes vertalen?
"In the name of God, the merciful, the compassionate, may peace be upon the cheerful one and the dauntless fighter, Prophet Muhammad, God’s peace be upon him. O nation of Islam and nation of Arabism: Rejoice for it is time to take revenge from the British Zionist Crusader Government in retaliation for the massacres Britain is committing in Iraq and Afghanistan. The heroic mujahidin have carried out a blessed raid in London. Britain is now burning with fear, terror, and panic in its northern, southern, eastern, and western quarters. We have repeatedly warned the British Government and people. We have fulfilled our promise and carried out our blessed military raid in Britain after our mujahidin exerted strenuous efforts over a long period of time to ensure the success of the raid. We continue to warn the governments of Denmark and Italy and all the Crusader governments that they will be punished in the same way if they do not withdraw their troops from Iraq and Afghanistan. He who warns is excused."
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28595169
Kunnen we dit topic misschien een beetje over 9/11 houden, en evt. zaken over London in een apart topic bespreken?
Is wel wat overzichtelijker, vind ik.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:43:42 #194
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_28598206
Ik hoorde net weer een verslaggever melden op de BBC dat geen enkele voorwaarschuwingen en informatie de diensten had kunnen voorbereiden op dit...

Gaan ze weer met dat fabeltje, alhoewel ik het in dit geval nog wel een beetje geloofwaardig kan vinden. Dit zijn kleine aanslagen en vragen minder voorbereidingen en de voorbereidingen zullen ook minder snel opvallen of opgepikt worden door de inlichtingen diensten.

Wat er bij mij gewoon niet in wil is dat de inlichtingendiensten 9/11 niet zagen aankomen of dat ze slecht gecoordineerd waren om dit te voorkomen. Al tientale jaren infiltreren deze diensten in terroristengroepen, vaak sturen ze direct terroristen groepen aan en hebben ze deze totaal onder controle. Deze worden gebruikt om in landen waarbij het westen grootte belangen heeft sociaal en politieke onrust te stoken tot het financieren van coups, assasins en kidnappings. Net zoals delen van Al Qaida en de mujihadien gebruikt zijn in Afghanistan en de balkan.

De inlichtingen diensten hadden bij 9/11 de terroristen in het oog, ze wisten van iig 4 terroristen wie ze waren, dat ze terroristen waren en vliegles namen met als mogelijk doel het kapen van vliegtuigen. De FBI agent die onderzoek deed naar deze terroristen, de vliegscholen en Al Qaida werd van de zaak gehaald en het onderzoek werd gesloten. (Phoenix memo) Verder hield de Mossad deze terroristen in de gaten en werd dit gemeld aan de Amerikaanse inlichtingendiensten. Plus natuurlijk alle (af en toe gedetailleerde) waarschuwingen van zo'n beetje alle inlichtingendiensten en overheden van de wereld...

De vertaal afdeling van de FBI werd zwaar gehinderd waarbij de leiding aangaf niet alles te vertalen en waarbij bepaalde vertalingen niet goed uitgevoerd werden of de vertaling onbelangrijk werd geacht. In tegenstelling tot wat er gezegd wordt was er wel degelijk voldoende cappaciteit, maar werd het vertalen bewust tegengewerkt met als argument dat de afdeling zo meer geld kon vragen.

Om nog maar niet te beginnen over het niet in staat zijn van NORAD om de vliegtuigen te onderscheppen.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:14:40 #195
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28599252
Ik denk dat we deze voormalige MI-5 medewerker is moeten vragen wat ie vind van het feit dat en de ex-premier van Israël (blijkbaar) ook "stiekem" in London was...
En of er mogelijk sprake is van een soortgelijke "inside" job ....
Bush die van z'n fiets afvalt doet mij denken aan een teken ...
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:27:46 #196
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_28599636
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

"In the name of God, the merciful, the compassionate, may peace be upon the cheerful one and the dauntless fighter, Prophet Muhammad, God’s peace be upon him. O nation of Islam and nation of Arabism: Rejoice for it is time to take revenge from the British Zionist Crusader Government in retaliation for the massacres Britain is committing in Iraq and Afghanistan. The heroic mujahidin have carried out a blessed raid in London. Britain is now burning with fear, terror, and panic in its northern, southern, eastern, and western quarters. We have repeatedly warned the British Government and people. We have fulfilled our promise and carried out our blessed military raid in Britain after our mujahidin exerted strenuous efforts over a long period of time to ensure the success of the raid. We continue to warn the governments of Denmark and Italy and all the Crusader governments that they will be punished in the same way if they do not withdraw their troops from Iraq and Afghanistan. He who warns is excused."
Militaire raid "huh",,,,,, mmmmm Jihad heeft met een all out war te maken tegenover ongelovigen ...
Alles uit de kast en geen gas terugnemen...
Raids zijn vanuit de oudheid al typisch iets voor "militaire" commando's ... die de "vijand" willen overvallen om zo bijv olie of reserves te stelen ... om daarna snel terug te trekken...
Kortom er klopt iets niet...
"Echte extremisten" zouden vermoed ik gaan voor absolute getallen en véél schade.
Rondrennende islamieten die hun beroemde kreten schreeuwen terwijl ze met Ak-47's rondsproeien alvorens omgelegd te worden door politie c.q leger..
Denk er is rustig over na...
Als je in oorlog bent ga je je vijand toch ook niet met speldenprikjes raken, laat staan z'n reserves stelen als je méér dan genoeg manschappen en wapens hebt voor een all out offensive ..
Terwijl notabene een gecombineerde zware aanval met zwaar geschut véél meer effect kan hebben als je de reserves hebt...
Zoals een "Vieze' bom ... eerder gekozen zou worden door echte terroristen die de dood niet schuwen..
Deze aanslagen lijken mij zéér on-islamitisch... aangezien er ook niemand is geweest die zichzelf heeft opgeblazen...(blijkbaar één der nobelste handelingen als Jihad strijder ..)
Dus ik zeg het hele zaakje stinkt ...
5 of 6 relatief lichte bommen ,,, mogelijk op afstand tot ontploffing gebracht..
Doet meer weg kwa type aanslag van bijv IRA
Alhoewel Blair niet de fout maakt die Asnar wel maakte ... namelijk gelijk de ETA de schuld geven,
Kan het zijn dat de naam van de IRA wel degelijk op zal duiken de komende dagen.
Want er zijn meerdere rekeningen met Noord Ierland (en de Ira kopstukken) die nog gesetteld moeten worden.
pi_28599766
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Raids zijn vanuit de oudheid al typisch iets voor "militaire" commando's ... die de "vijand" willen overvallen om zo bijv olie of reserves te stelen ... om daarna snel terug te trekken...
Kortom er klopt iets niet...
"Echte extremisten" zouden vermoed ik gaan voor absolute getallen en véél schade.
Rondrennende islamieten die hun beroemde kreten schreeuwen terwijl ze met Ak-47's rondsproeien alvorens omgelegd te worden door politie c.q leger..
Denk er is rustig over na...
Als je in oorlog bent ga je je vijand toch ook niet met speldenprikjes raken, laat staan z'n reserves stelen als je méér dan genoeg manschappen en wapens hebt voor een all out offensive ..
Terwijl notabene een gecombineerde zware aanval met zwaar geschut véél meer effect kan hebben als je de reserves hebt...
Wel eens van guerilla-oorlog gehoord?
pi_28600555
Moest dit niet in een Londen-topic ?
pi_28600601
Ja, sorry. Zal het niet meer doen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:19:33 #200
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_28606836
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:43 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik hoorde net weer een verslaggever melden op de BBC dat geen enkele voorwaarschuwingen en informatie de diensten had kunnen voorbereiden op dit...

Gaan ze weer met dat fabeltje, alhoewel ik het in dit geval nog wel een beetje geloofwaardig kan vinden. Dit zijn kleine aanslagen en vragen minder voorbereidingen en de voorbereidingen zullen ook minder snel opvallen of opgepikt worden door de inlichtingen diensten.

Wat er bij mij gewoon niet in wil is dat de inlichtingendiensten 9/11 niet zagen aankomen of dat ze slecht gecoordineerd waren om dit te voorkomen. Al tientale jaren infiltreren deze diensten in terroristengroepen, vaak sturen ze direct terroristen groepen aan en hebben ze deze totaal onder controle. Deze worden gebruikt om in landen waarbij het westen grootte belangen heeft sociaal en politieke onrust te stoken tot het financieren van coups, assasins en kidnappings. Net zoals delen van Al Qaida en de mujihadien gebruikt zijn in Afghanistan en de balkan.

De inlichtingen diensten hadden bij 9/11 de terroristen in het oog, ze wisten van iig 4 terroristen wie ze waren, dat ze terroristen waren en vliegles namen met als mogelijk doel het kapen van vliegtuigen. De FBI agent die onderzoek deed naar deze terroristen, de vliegscholen en Al Qaida werd van de zaak gehaald en het onderzoek werd gesloten. (Phoenix memo) Verder hield de Mossad deze terroristen in de gaten en werd dit gemeld aan de Amerikaanse inlichtingendiensten. Plus natuurlijk alle (af en toe gedetailleerde) waarschuwingen van zo'n beetje alle inlichtingendiensten en overheden van de wereld...

De vertaal afdeling van de FBI werd zwaar gehinderd waarbij de leiding aangaf niet alles te vertalen en waarbij bepaalde vertalingen niet goed uitgevoerd werden of de vertaling onbelangrijk werd geacht. In tegenstelling tot wat er gezegd wordt was er wel degelijk voldoende cappaciteit, maar werd het vertalen bewust tegengewerkt met als argument dat de afdeling zo meer geld kon vragen.

Om nog maar niet te beginnen over het niet in staat zijn van NORAD om de vliegtuigen te onderscheppen.
Over de inlichtingendiensten nog even 4 lezingen...

John Judge - 9-11 Omission Report (25 minuten)

John Judge - Intelligence Agencies (14 minuten)

Paul Thompson - Foreign Intelligence Warnings (21 minuten)

Paul Thompson - Pakistan CIA & ISI (27 minuten)

Ik zou de rest van de lezingen en documentaires ook gewoon kijken. Deze leggen al duidelijk uit hoe de wereld heden ten dage in elkaar steekt en wat peak oil gaat betekenen voor de wereld en wat de strategische plannen zijn en hoe 9/11 in dit geheel past.

Als je dus echt oprecht geinteresseerd bent en kennis wil verzamelen dan kun je haast niet makkelijker informatie krijgen dan door deze filmpjes te bekijken.

http://members.home.nl/jkwak/911_cover-up.htm
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')