dat moet wel als je met die paarden op de boot gaat dansenquote:
idd, wat een kotswijvenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
dat moet wel als je met die paarden op de boot gaat dansen
pas bij Kopenhagen stoppen voor een powernap.....quote:
Zullen wel van die caffeinehoudende snoepjes zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 21:24 schreef ook_gek het volgende:
maar weet iemand wat spunk is?
quote:* Courage or spirit (from 1773), although this usage is now rather old-fashioned.
* Ejected semen, colloquially.
* Used as a verb, to spunk something (away, or up the wall) means to waste or squander in colloquial British English.
* An attractive person (normally male) in Australian English.
* In Astrid Lindgren's children's book Pippi Longstocking. Pippi "makes up" the word one morning and then spends the rest of the day with her friends trying to find out what a "spunk" is. Of course nobody they ask knows, and so they don't find out.
* In 1971, the Danish sweets company Galle & Jessen marketed a new licorice candy and chose the name "Spunk" for it in reference to Pippi Longstocking.
* Spunk Library is an anarchist collective dedicated to documenting anarchist publications and making them widely available through the Internet.
* Spunk is the pseudonym of the ASCII artist otherwise known as Joan Stark.
je grootste vriend zegt:quote:Op zondag 3 juli 2005 21:24 schreef ook_gek het volgende:
salmiak maar dan een of andere hot versie ervanquote:Op zondag 3 juli 2005 21:24 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind m van zo schuin/onder gezien ook niet erg aantrekkelijk, maar goed tis wel een mooie wagenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de GT alleen wel mooier dan de Brera.
Zijn mening over Alfa's was wel gewéldig. Je koopt hem om dat ene moment te beleven waarop alles werkt ...quote:
quote:
Ik hoop ook nog op een maandlang zonder overbodig brandende waarschuwingslampjes in de mijnequote:Op zondag 3 juli 2005 21:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zijn mening over Alfa's was wel gewéldig. Je koopt hem om dat ene moment te beleven waarop alles werkt ...![]()
Is t serieus zo erg ?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop ook nog op een maandlang zonder overbodig brandende waarschuwingslampjes in de mijne
Smaken verschillen, ik vind de GT niet erg mooi.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de GT alleen wel mooier dan de Brera.
Ik weet het niet, ik vind die kont zo ranzig bij de brera
Ligt ook een beetje aan mij. Het stoort mij niet zo. Hij rijdt altijd en veel beter (en mooier) dan al het andere wat ik gereden hebquote:
Wat een ubergeile achterlichtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |