Hij moet toch helemaal door Nederland niet, hij zal opnieuw de Seacat naar Calais nemen , en dan België binnen waar als ze't recentelijk (de laatste maanden ofzo) hebben opgenomen hij Antwerpen zal vermijden en richting Luik ofzo zal rijden om Duitsland binnen te rijden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:58 schreef Googolplexian het volgende:
Ik hoop het niet voor 'mZo leuk als dat hij het vond om de Franse politie tegen te komen toen hij in de DB9 reed ... zo erg ga ik me schamen als hij de Nederlandse MIERENNEUKERS tegenkomt.
aaaaaaaaaaarghquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Kijk eens op Ceefax. Staat er gewoon bij: 23.20 uur, plaatselijke tijd.
Nee, alleen op BBC Worldquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:18 schreef quility het volgende:
Weet iemand toevallig of Top Gear ook op BBC Prime komt?? Dat kan ik namelijk wel ontvangen.
Zo ja, hoelaat??
In zijn eigen Ford GT?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af in wat voor auto's de crew Clarkson gaat volgen, want als ze met die jeeps uit de vorige race (even te zien op het moment dat hij de anderen bijhaalt) de SLR gaan moeten volgen als die op de Duitse Autobahnen vol doortrekt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |