abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:28:42 #161
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29139465
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:25 schreef TheSorrow het volgende:
Ik had ook na t zetten van mn industrial geen zin meer in nog een piercing... en toen zag ik veel foto's van mensen met een lippiercing, en toen kreeg ik toen weer de neiging om er ook 1 te gaan halen, ik wou dit zelf al heel lang namelijk... En toen ben ik er ook 1 gaan halen Nu ga ik zaterdag een tongpiercing zetten, en dan na t zomerseizoen (dus niet meer zwemmen) ook nog een ringetje erbij in mn oor linksbovenin, en die laat ik ook piercen.... Dus ik vind het wel degelijk verslavend eigenlijk
Ik kan me gelukkig wel inhouden als het om piercings gaat op zich. Ik wilde dus wel mijn wenkbrauwpiercing terug, maar destijds wilde ik er niet nog 1 bij. Maar nu de wenkbrauwpiercing vanwege het werk weer weg is, wil ik dus wel een tongpiercing. Het valt minder op, en ik vind het gewoon bij veel mensen mooi staan.
Laat me even weten hoe je ervaringen zijn a.s. zaterdag
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:49:40 #162
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_29141926
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:25 schreef TheSorrow het volgende:
Dus ik vind het wel degelijk verslavend eigenlijk
Is ook verslavend ja

ik kan alleen geen zichtbare zetten ivm opleiding en hopenlijk toekomstig werk (stewardess) maar ja ik vind dat toch belangrijker

Zaterdag "samen" tongpiercing zetten hea
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:59 schreef Poncho het volgende:

[..]

Mooi, je geeft me ten minste moed.
Mijn wenkbrauwpiercing deed ook verschrikkelijk veel pijn. Mede omdat hij niet kon vinden waar de naald er weer uit moest, wat leidde tot roeren in het gaatje met de naald. Er kwam na mij een meisje die kwam voor een navelpiercing maar omdat ik zo hard gilde: 'Holy fucking hell of God!!11!! OMG!!!1! 13.gif 13.gif 13.gif 13.gif, Tering' is ze snel de shop uitgelopen.
......

Toen ik mijn wenkbrauwpiercing voor de 2e keer liet zetten dacht ik dat het wel minder zou zijn. Nou niet dus.
Ik liet in 2002 een navelpiercing zetten, deed totaal geen pijn. Heb hem daarna om omstandigheden bijna 2 jaar eruit gehad, maar wilde er toch weer 1.

Dus 5 weken geleden opnieuw laten zetten, lag daar heel relaxed van "ik voel toch niks". Maar wel dus... deed echt pijn. Echt strange was dat. Ook heel erg veel bloed, hij is trouwens niet door hetzelfde gaatje geprikt omdat die beetje scheef zat, en nu niet
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:04:13 #163
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29142292
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Is ook verslavend ja

ik kan alleen geen zichtbare zetten ivm opleiding en hopenlijk toekomstig werk (stewardess) maar ja ik vind dat toch belangrijker

[..]

Ik liet in 2002 een navelpiercing zetten, deed totaal geen pijn. Heb hem daarna om omstandigheden bijna 2 jaar eruit gehad, maar wilde er toch weer 1.

Dus 5 weken geleden opnieuw laten zetten, lag daar heel relaxed van "ik voel toch niks". Maar wel dus... deed echt pijn. Echt strange was dat. Ook heel erg veel bloed, hij is trouwens niet door hetzelfde gaatje geprikt omdat die beetje scheef zat, en nu niet
Piercing meet 14.gif

Ondanks dat er een grote kans is dat het bij een wenkbrauwpiercing gaat bloeden heb ik daar geen last van gehad. Ik heb de 2e keer gewoon weer door hetzelfde gaatje laten prikken, ondanks dat dat littekenweefsel geworden was.

En je mag als stewardess wel niet-zichtbare piercings dragen? Dit in verband met metaaldetectoren
pi_29143744
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Word wat als we gaan bellen, allebei een dikke tong
† The 3 Kings †
  woensdag 27 juli 2005 @ 02:31:13 #165
80615 greedkillingz
ik haat iedereen
pi_29160491
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:43 schreef Poncho het volgende:

Ik ben zeer benieuwd.. Op zich wil ik het ook best wel in bijvoorbeeld Amsterdam laten zetten als jullie dat aanraden. Dan sleur ik wel een willekeurige fokster mee die mijn handje vast mag houden (naaldenfobie, erg he, de tattoo's en wenkbrauwpiercing zijn ook een soort van therapie geweest).

*moed zoekt*
www.tattoopalace.com
Kijk dan hier eens als je toch naar A'dam gaat

Wat je ook doet ga NIET naar body cult stelletje amateurs
-- Toen pissen plassen werd , Is het GEZEIK begonnen --
-- Therapy has taught me______ that nothing is my fault --
-- Bleeding inside a bubble of pain --
  woensdag 27 juli 2005 @ 10:28:51 #166
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29163741
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 02:31 schreef greedkillingz het volgende:

[..]

www.tattoopalace.com
Kijk dan hier eens als je toch naar A'dam gaat

Wat je ook doet ga NIET naar body cult stelletje amateurs
Ik zat eerst te denken aan tattoo noord. Maar als jij deze goed vind zal ik eens rond gaan neuzen. Bedankt.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:34:11 #167
123984 Heidi-
pi_29168686
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:04 schreef Poncho het volgende:

[..]

Piercing meet 14.gif

Ondanks dat er een grote kans is dat het bij een wenkbrauwpiercing gaat bloeden heb ik daar geen last van gehad. Ik heb de 2e keer gewoon weer door hetzelfde gaatje laten prikken, ondanks dat dat littekenweefsel geworden was.

En je mag als stewardess wel niet-zichtbare piercings dragen? Dit in verband met metaaldetectoren
Haha hoop dat het mag ja
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:38:41 #168
123984 Heidi-
pi_29168815
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:55 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Word wat als we gaan bellen, allebei een dikke tong
Haha ik ben benieuwd En ondertussen ijs in onze mond
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:08:53 #169
80615 greedkillingz
ik haat iedereen
pi_29180296
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 10:28 schreef Poncho het volgende:

[..]

Ik zat eerst te denken aan tattoo noord. Maar als jij deze goed vind zal ik eens rond gaan neuzen. Bedankt.
Met tattoo noord heb ik nog geen ervaring.
Ik ben bij tattoo palace blijven hangen

En ze hebben een gediplomeerd verpleegkundige als piercer , die heeft bij mij ook al veel gedaan
Geen klachten iig

[ Bericht 12% gewijzigd door greedkillingz op 27-07-2005 21:51:40 ]
-- Toen pissen plassen werd , Is het GEZEIK begonnen --
-- Therapy has taught me______ that nothing is my fault --
-- Bleeding inside a bubble of pain --
pi_29196912
Ik heb een beetje een probleem..

Ik ben echt gek op piercings.. vooral een tongpiercing is geweldig, maar op een of andere manier ontsteek ik heel snel, ik heb een aantal oorbellen boven in mn oor gehad, en het ging hoe dan ook ontsteken ookal hield ik het schoon.. nu ben ik een beetje bang dat als ik een tongpiercing laat plaatsen en die gaat ontsteken dat ik dan verder van huis ben dan in mn oor..

Help!
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:44:09 #171
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29207551
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:01 schreef daeri het volgende:
Ik heb een beetje een probleem..

Ik ben echt gek op piercings.. vooral een tongpiercing is geweldig, maar op een of andere manier ontsteek ik heel snel, ik heb een aantal oorbellen boven in mn oor gehad, en het ging hoe dan ook ontsteken ookal hield ik het schoon.. nu ben ik een beetje bang dat als ik een tongpiercing laat plaatsen en die gaat ontsteken dat ik dan verder van huis ben dan in mn oor..

Help!
Wat voor materiaal droeg jij in je oortjes?
Proud Powerpauper
pi_29208259
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:44 schreef Nuek het volgende:

[..]

Wat voor materiaal droeg jij in je oortjes?
chirurgisch staal geloof ik.. ik heb ook al 15 jaar gaatjes in mn oren (lelletje), en die dreigen soms ook nog wel eens te ontsteken
pi_29211699
Hey allemaal!!

Ik heb toen ik 18 was een navelpiercing laten zetten, van chirurgisch staal. Deze ging na 3 maanden ontsteken, en bleef ontstoken. Hij moest er een x-tje uit (nog geen half u), en daarna wou hij er al niet meer in!!...Ik wil nu eigenlijk een nieuwe navelpiercing laten zetten, maar, ik ben bang dat het weer zal gaan ontsteken (ik maakte wel goed schoon ed), maar dat kan toch niet aan het chirurgisch staal liggen??

Wie weet raad?

Liefs
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:30:09 #174
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_29212209
chirurgisch staal is niet allergisch... (voor niemand!)

ik heb zelf een aardig afweersysteem.. hoef niks extra schoon te houden (net piercing links in onderlip en 1 in me wenkbrauw) en heb eigenlijk nooit pijn gehad...
het gaat er vooral ook om dat je regelmatig leeft... het liefst niet/weinig roken,blowen,drinken,.. regelmatig eten (ontbijt middag avondeten),...
oftewel gewoon ff rustig aan doen....

nog nooit hoeven doen.. ben net op vakantie geweest en nog altijd bijna elke avond dronken enz.. en... nergens last van..

1 ding....
laat een piercing NIET oprekken als het gaatje al een beetje dicht is dat....doet.....pijn.....
het piercen is een kusje vergeleken met het oprekken (in me lip tenminste)..
─_(º.0)_/─
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:59:56 #175
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29215248
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:30 schreef vamos1 het volgende:
chirurgisch staal is niet allergisch... (voor niemand!)

ik heb zelf een aardig afweersysteem.. hoef niks extra schoon te houden (net piercing links in onderlip en 1 in me wenkbrauw) en heb eigenlijk nooit pijn gehad...
het gaat er vooral ook om dat je regelmatig leeft... het liefst niet/weinig roken,blowen,drinken,.. regelmatig eten (ontbijt middag avondeten),...
oftewel gewoon ff rustig aan doen....

nog nooit hoeven doen.. ben net op vakantie geweest en nog altijd bijna elke avond dronken enz.. en... nergens last van..

1 ding....
laat een piercing NIET oprekken als het gaatje al een beetje dicht is dat....doet.....pijn.....
het piercen is een kusje vergeleken met het oprekken (in me lip tenminste)..
Waar haal je al deze onzin vandaan?
Met chirurgisch staal wordt al lange tijd (jaren) niet meer gepierced omdat er nikkel in verwerkt zit (dit om de legering hard te houden). Hier waren dus echt veel meer mensen allergisch voor als voor titanium (en zelfs dat komt voor).

Ten tweede heb je gewoon mazzel gehad met het helen van je piercing, in mijn optiek. Elk lijf reageert anders en soms kunnen mensen er helemaal noppes aan doen dat iets geirriteerd of ontstoken raakt.

Als je een piercing wilt oprekken dan dien je dit JUIST te doen als het gaatje goed geheeld is. Wanneer wil je dat dan doen? Als ie net gezet is?
Mijn lellen zitten op 10mm en dat gaat in stapjes van millimeters per keer en continu een week of 8 ertussen.
Proud Powerpauper
pi_29235148
Bedankt voor de reacties!!

Ik denk ook niet dat het aan mij leefwijze lag toendertijd.. als je het hebt over gezond leven.. en over iemand die dat deed.. dan was ik het wel

Maar, welk materiaal is dan voor een navelpiercing het geschikst betreft allergieën?
Ik zou het heel jammer vinden als ik hem weer zou 'verliezen''...

Liefs,
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:44:19 #177
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29237197
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:39 schreef meisje20 het volgende:
Bedankt voor de reacties!!

Ik denk ook niet dat het aan mij leefwijze lag toendertijd.. als je het hebt over gezond leven.. en over iemand die dat deed.. dan was ik het wel

Maar, welk materiaal is dan voor een navelpiercing het geschikst betreft allergieën?
Ik zou het heel jammer vinden als ik hem weer zou 'verliezen''...

Liefs,
Soms kun je er gewoon niets aan doen als een piercing uitgroeit. Wellicht zou de 'nieuwe' piercing achter het littekenweefsel gestoken kunnen worden (dat is wat taaier dan normale huid), maar dat weet ik niet Zou best te diep kunnen zijn oid.
Over het algemeen piercet men met titanium maar als je daar niet tegen kunt zou je misschien kunnen kiezen voor niobium. Moet je effe met je piercer overleggen.
Proud Powerpauper
pi_29246726
Ik heb drie jaar geleden mijn navelpiercing laten zetten. Deze is ook van chirurgisch staal en is er nu bijna uitgegroeid. Er zit nu nog maar een millimeter vel tussen ofzo Maar ik weiger hem er uit te halen voor de zomer!

Heb drie weekjes geleden mn tongpiercing laten zetten bij de zelfde piercer en die is inderdaad 2 1/2 jaar geleden ook overgestapt op titanium. (Helaas voor mij dus een half jaar te laat ) Schijnt veel beter te zijn dan chirurgisch staal. Bij veel vrienden die ook een piercing hebben van chirurgisch staal is de piercing er ook uitgegroeid. Ik zou dus ook gaan voor titanium! (Maar weet idd ook niet of je uberhaupt nog kunt kiezen voor chirurgisch staal)
  vrijdag 29 juli 2005 @ 21:52:40 #179
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29248608
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:56 schreef --Popj-- het volgende:
Ik heb drie jaar geleden mijn navelpiercing laten zetten. Deze is ook van chirurgisch staal en is er nu bijna uitgegroeid. Er zit nu nog maar een millimeter vel tussen ofzo Maar ik weiger hem er uit te halen voor de zomer!

Heb drie weekjes geleden mn tongpiercing laten zetten bij de zelfde piercer en die is inderdaad 2 1/2 jaar geleden ook overgestapt op titanium. (Helaas voor mij dus een half jaar te laat ) Schijnt veel beter te zijn dan chirurgisch staal. Bij veel vrienden die ook een piercing hebben van chirurgisch staal is de piercing er ook uitgegroeid. Ik zou dus ook gaan voor titanium! (Maar weet idd ook niet of je uberhaupt nog kunt kiezen voor chirurgisch staal)
Daar kun je inderdaad niet voor kiezen.
Proud Powerpauper
  zaterdag 30 juli 2005 @ 03:39:09 #180
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29258800
Het lijkt mij logisch dat je kan kiezen waarmee je gepierced wordt. Iedereen is echter alergisch voor andere materialen en ze kiezen het materiaal waar de minste mensen alergisch voor zijn.

Ik heb zelf geen probleem met de verschillende stoffen. Als je dat wel hebt lijkt het mij het verstandigst je piercer te raadplegen en wat meer geld uit te geven (voor een andere piercing) zodat je meer kans hebt dat je piercing geneest.
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')