abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28921361
En toch twijfel ik nog steeds of ik nu toch eens een tepelpeircing (of 2) zou laten zetten.
  maandag 18 juli 2005 @ 21:57:10 #127
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28924161
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Fixers het volgende:
En toch twijfel ik nog steeds of ik nu toch eens een tepelpeircing (of 2) zou laten zetten.
Probeer er anders eerst eens eentje en zie hoe die bevalt. Bevalt ie niet dan kun je hem er toch uit halen en bevalt ie wel dan neem je er nog 1!
Proud Powerpauper
pi_28924275
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:57 schreef Nuek het volgende:

[..]

Probeer er anders eerst eens eentje en zie hoe die bevalt. Bevalt ie niet dan kun je hem er toch uit halen en bevalt ie wel dan neem je er nog 1!
zowiezo één tegelijk. Is het niet vanwege het uitproberen dan is het wel van wege de kosten. Een tepelpiercing, doet iets van ¤ 80, dacht ik zo.
pi_28924490
80? Iedere piercing is 40 euro in Dordt, met eigen sierraad 25
Ik kan hem woensdag pas gaan halen Maandag zijn ze dicht, en morgen moet ik vanaf 9 uur werken, en dan 2 wijken, en dan smiddags om 4 uur buslichten Word dus nix...dan woensdag maar, dan hoef ik alleen 's middags ffies
† The 3 Kings †
  maandag 18 juli 2005 @ 22:20:22 #130
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28924972
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef TheSorrow het volgende:
80? Iedere piercing is 40 euro in Dordt, met eigen sierraad 25
Ik kan hem woensdag pas gaan halen Maandag zijn ze dicht, en morgen moet ik vanaf 9 uur werken, en dan 2 wijken, en dan smiddags om 4 uur buslichten Word dus nix...dan woensdag maar, dan hoef ik alleen 's middags ffies
Jij zou echt een dagboek moeten beginnen...
Proud Powerpauper
pi_28925141
rofl
† The 3 Kings †
pi_28955874
Hmm, ik heb nu een half jaar een labretpiercing, hij genas zeer snel, nooit problemen mee gehad.
Voor mijn nieuwe baantje, waarbij ik waarschijnlijk diensten tussen de 4 en 5 uur zal draaien, moet ik deze eruit halen.
Iemand hier ervaring daarmee? Ik kan in de pauze en op het toilet enzo er natuurlijk wel af en toe snel het staafje even doorheen duwen, maar toch ben ik nog bang dat hij dichtgroeit. Zou zonde zijn.
Ik heb overigens ook een retainer, maar ik denk niet dat ik die in mag. De piercing moet er vast echt uit.
pi_28956310
Hij groeit vast niet dicht.. ik heb een week in het ziekenhuis gelegen, en na een week zat er een heel dun vliesje wat je zo door kon duwen... Ook als ik hem er bijv 2 uurtjes uithaal om te voetballen zit dat vliesje er ook... Maar als je het echt niet aandurft, gewoon om de zoveel tijd naar de wc en ff t staafje erdoorheen halen, dan is er vast nix aan de hand!
† The 3 Kings †
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:18:29 #134
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28956444
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:14 schreef TheSorrow het volgende:
Hij groeit vast niet dicht.. ik heb een week in het ziekenhuis gelegen, en na een week zat er een heel dun vliesje wat je zo door kon duwen... Ook als ik hem er bijv 2 uurtjes uithaal om te voetballen zit dat vliesje er ook... Maar als je het echt niet aandurft, gewoon om de zoveel tijd naar de wc en ff t staafje erdoorheen halen, dan is er vast nix aan de hand!
Dat laatste lijkt me geen goed plan want daar maak je de hele huid van binnen mee kapot.
Proud Powerpauper
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:43:18 #135
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28957305
tja heb geen idee wat het beste is.
ik kreeg het advies om de piercing er voor een week of 2 gewoon in te laten zitten en af en toe rond te bewegen zodat hij niet vast kwam te zitten terwijl het vlees dicht probeert te groeien. na die periode kan je de piercing er gewoon uit halen en er weer opnieuw in doen.

beste lijkt me, net zoals met een tattoo om er een tijdje vrij voor te nemen. kan het op zijn gemak helen en doen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:24:04 #136
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28961027
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Enyalius het volgende:
tja heb geen idee wat het beste is.
ik kreeg het advies om de piercing er voor een week of 2 gewoon in te laten zitten en af en toe rond te bewegen zodat hij niet vast kwam te zitten terwijl het vlees dicht probeert te groeien. na die periode kan je de piercing er gewoon uit halen en er weer opnieuw in doen.

beste lijkt me, net zoals met een tattoo om er een tijdje vrij voor te nemen. kan het op zijn gemak helen en doen.
Een piercing is niet zo maar 1,2,3 genezen en het wil ook per persoon enorm verschillen. Als je niet weet waar je het precies over hebt kun je beter geen advies geven want een piercing kan enorm gaan irriteren en ontsteken als ie met regelmaat in en uitgezet wordt.

Een retainer lijkt me de beste oplossing of je laat het dicht groeien en laat em later als het wel kan opnieuw steken.
Proud Powerpauper
pi_28961925
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:18 schreef Nuek het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me geen goed plan want daar maak je de hele huid van binnen mee kapot.
Nadat ik je 2e post gelezen heb bied ik bij deze mn excuses aan, iedereen verschilt natuurlijk, ik heb iig nergens last van maar dat kan bij Adurothiel wel zo het geval zijn natuurlijk
† The 3 Kings †
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:54:04 #138
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28962091
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:49 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Nadat ik je 2e post gelezen heb bied ik bij deze mn excuses aan, iedereen verschilt natuurlijk, ik heb iig nergens last van maar dat kan bij Adurothiel wel zo het geval zijn natuurlijk
Excuses hoeft toch niet
Proud Powerpauper
pi_29013415
Even een ander vraagje. Als je een septum piercing zou nemen, maar niet constant daar een grote ring doorheen wil hebben. Bijvoorbeeld vanwege je werk. Zijn er dan ook kleine, onzichtbare sierraden die je op zulke momenten in het gat kan dragen?
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:08:18 #140
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29016354
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:23 schreef Fixers het volgende:
Even een ander vraagje. Als je een septum piercing zou nemen, maar niet constant daar een grote ring doorheen wil hebben. Bijvoorbeeld vanwege je werk. Zijn er dan ook kleine, onzichtbare sierraden die je op zulke momenten in het gat kan dragen?
septumkeepers?
Proud Powerpauper
pi_29016774
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:23 schreef Fixers het volgende:
Yup, die heb ik op dit moment zelfs in zoals al eerder in dit topic staat. Ik heb er zelfs een plaatje van gepost!

Vanaf 6 euro bij Mariebelle!
Ik voel me wel heel naakt en saai moet ik zeggen, maar het werkt.
Je kan er ook zo een nemen:
en die kan je naar binnen klappen.
pi_29020271
3ey, heeft iemand toevallig een Christina piercing?
pi_29025483
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 18:32 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Yup, die heb ik op dit moment zelfs in zoals al eerder in dit topic staat. Ik heb er zelfs een plaatje van gepost!
[afbeelding]
Vanaf 6 euro bij Mariebelle!
Ik voel me wel heel naakt en saai moet ik zeggen, maar het werkt.
Je kan er ook zo een nemen:
[afbeelding] en die kan je naar binnen klappen.
Lezen is ook een vak. Dat ding staat levensgroot direct boven een van mijn vorige posts
  maandag 25 juli 2005 @ 10:34:18 #144
3415 Webby
1 omhoog!
pi_29105436
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:04 schreef Roellio het volgende:
Ik zit na te denken over een staafje door m'n oor:

[afbeelding]

Maar ik heb een beetje flaporen Iemand met flaporen ervaring?
Wat mijn piercer mij vertelde voor het zetten is dat dit wel vervelend kan blijven. Denk je in dat je dat stuk van je oor afdekt met een pen en daar dan 8 uur op gaat liggen (slapen). Bij mij is dit ook echt het geval. Als ik een nacht op de industrial heb geslapen kan ik er de volgende dag niet op liggen en is mijn oor zeker een dag lang erg geirriteerd.

Ook groeit hij mijn oor in, of beter gezegd mijn oor om de piercing heen. In het midden van het staafje komt er van onder een stuk huid wat vaak geirriteerd en opgezwollen is omhoog langs de stang. Het dicht nog net niet boven de stang. Ik ga denk ik tijdelijk maar even 2 labrets er in doen en vragen of de huisrts dit stuk wildgroei weg wil snijden.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_29112898
Ik heb bijv wel met mn Industrial, dat als ik bijv leun met mn oor op mn arm (en zo tv kijk in mn bed) dat ie daarna wel ff zeer doet, maar dan maar voor heel even... Ik kan gewoon op mn rechteroor slapen zonder de dag daarna pijn te hebben
† The 3 Kings †
  maandag 25 juli 2005 @ 15:40:08 #146
3415 Webby
1 omhoog!
pi_29113200
Ik vermoed ook dat het voornamelijk veroorzaakt wordt door dat rare stukje wild vlees wat er omheen aan het groeien is.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  maandag 25 juli 2005 @ 20:52:45 #147
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_29122129
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:04 schreef Roellio het volgende:
Ik zit na te denken over een staafje door m'n oor:

[afbeelding]

Maar ik heb een beetje flaporen Iemand met flaporen ervaring?
die zijn super mooi! m'n vriend heeft er ook 1

Deze week laat ik tongpiercing zetten
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 25 juli 2005 @ 20:58:15 #148
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29122342
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:52 schreef Heidi- het volgende:

[..]

die zijn super mooi! m'n vriend heeft er ook 1

Deze week laat ik tongpiercing zetten
Dat zal je vriendje vast erg leuk vinden
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  maandag 25 juli 2005 @ 21:23:54 #149
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_29123202
quote:
Op maandag 25 juli 2005 20:58 schreef Tique het volgende:

[..]

Dat zal je vriendje vast erg leuk vinden
Nog geen verhalen gehoord/gelezen erover, dus ik zou het niet weten
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 25 juli 2005 @ 22:08:01 #150
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29124760
Goedenavond.

Na de control F gebruikt te hebben op 'tongpiercing' ga ik het toch nog eventjes gewoon zo vragen.
Ik wil dus graag na een wenkbrauwpiercing een tongpiercing laten zetten. Nu even een paar vraagjes:
Het helingsproces? Na een tijdsbestek van hoeveel zul je weer enigzins kunnen praten? Dit met oog op mijn werk waar ik veelal mensen te woord sta.
Ga je vrijwel dood van de pijn zoals bij mijn wenkbrauwpiercing? (al prikten ze daar mis, maar dat terzijde).
Kunnen mensen hun eigen ervaringen neerplempen? Ik ben zeer benieuwd of mensen er spijt van hebben of niet.

Mijn dank is onuitputtelijk.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')