Probeer er anders eerst eens eentje en zie hoe die bevalt. Bevalt ie niet dan kun je hem er toch uit halenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Fixers het volgende:
En toch twijfel ik nog steeds of ik nu toch eens een tepelpeircing (of 2) zou laten zetten.
zowiezo één tegelijk. Is het niet vanwege het uitproberen dan is het wel van wege de kosten. Een tepelpiercing, doet iets van ¤ 80, dacht ik zo.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:57 schreef Nuek het volgende:
[..]
Probeer er anders eerst eens eentje en zie hoe die bevalt. Bevalt ie niet dan kun je hem er toch uit halenen bevalt ie wel dan neem je er nog 1!
Jij zou echt een dagboek moeten beginnen...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef TheSorrow het volgende:
80? Iedere piercing is 40 euro in Dordt, met eigen sierraad 25
Ik kan hem woensdag pas gaan halenMaandag zijn ze dicht, en morgen moet ik vanaf 9 uur werken, en dan 2 wijken, en dan smiddags om 4 uur buslichten
Word dus nix...dan woensdag maar, dan hoef ik alleen 's middags ffies
Dat laatste lijkt me geen goed plan want daar maak je de hele huid van binnen mee kapot.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:14 schreef TheSorrow het volgende:
Hij groeit vast niet dicht.. ik heb een week in het ziekenhuis gelegen, en na een week zat er een heel dun vliesje wat je zo door kon duwen... Ook als ik hem er bijv 2 uurtjes uithaal om te voetballen zit dat vliesje er ook... Maar als je het echt niet aandurft, gewoon om de zoveel tijd naar de wc en ff t staafje erdoorheen halen, dan is er vast nix aan de hand!
Een piercing is niet zo maar 1,2,3 genezen en het wil ook per persoon enorm verschillen. Als je niet weet waar je het precies over hebt kun je beter geen advies geven want een piercing kan enorm gaan irriteren en ontsteken als ie met regelmaat in en uitgezet wordt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Enyalius het volgende:
tja heb geen idee wat het beste is.
ik kreeg het advies om de piercing er voor een week of 2 gewoon in te laten zitten en af en toe rond te bewegen zodat hij niet vast kwam te zitten terwijl het vlees dicht probeert te groeien. na die periode kan je de piercing er gewoon uit halen en er weer opnieuw in doen.
beste lijkt me, net zoals met een tattoo om er een tijdje vrij voor te nemen. kan het op zijn gemak helen en doen.
Nadat ik je 2e post gelezen heb bied ik bij deze mn excuses aan, iedereen verschilt natuurlijk, ik heb iig nergens last van maar dat kan bij Adurothiel wel zo het geval zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:18 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me geen goed plan want daar maak je de hele huid van binnen mee kapot.
Excuses hoeft toch nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:49 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nadat ik je 2e post gelezen heb bied ik bij deze mn excuses aan, iedereen verschilt natuurlijk, ik heb iig nergens last van maar dat kan bij Adurothiel wel zo het geval zijn natuurlijk
septumkeepers?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:23 schreef Fixers het volgende:
Even een ander vraagje. Als je een septum piercing zou nemen, maar niet constant daar een grote ring doorheen wil hebben. Bijvoorbeeld vanwege je werk. Zijn er dan ook kleine, onzichtbare sierraden die je op zulke momenten in het gat kan dragen?
Yup, die heb ik op dit moment zelfs in zoals al eerder in dit topic staat. Ik heb er zelfs een plaatje van gepost!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:23 schreef Fixers het volgende:
Even een ander vraagje. Als je een septum piercing zou nemen, maar niet constant daar een grote ring doorheen wil hebben. Bijvoorbeeld vanwege je werk. Zijn er dan ook kleine, onzichtbare sierraden die je op zulke momenten in het gat kan dragen?
Lezen is ook een vak. Dat ding staat levensgroot direct boven een van mijn vorige postsquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:32 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Yup, die heb ik op dit moment zelfs in zoals al eerder in dit topic staat. Ik heb er zelfs een plaatje van gepost!
[afbeelding]
Vanaf 6 euro bij Mariebelle!
Ik voel me wel heel naakt en saai moet ik zeggen, maar het werkt.
Je kan er ook zo een nemen:
[afbeelding] en die kan je naar binnen klappen.
Wat mijn piercer mij vertelde voor het zetten is dat dit wel vervelend kan blijven. Denk je in dat je dat stuk van je oor afdekt met een pen en daar dan 8 uur op gaat liggen (slapen). Bij mij is dit ook echt het geval. Als ik een nacht op de industrial heb geslapen kan ik er de volgende dag niet op liggen en is mijn oor zeker een dag lang erg geirriteerd.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:04 schreef Roellio het volgende:
Ik zit na te denken over een staafje door m'n oor:
[afbeelding]
Maar ik heb een beetje flaporenIemand met flaporen ervaring?
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:04 schreef Roellio het volgende:
Ik zit na te denken over een staafje door m'n oor:
[afbeelding]
Maar ik heb een beetje flaporenIemand met flaporen ervaring?
Dat zal je vriendje vast erg leuk vindenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:52 schreef Heidi- het volgende:
[..]
die zijn super mooi! m'n vriend heeft er ook 1
Deze week laat ik tongpiercing zetten![]()
![]()
Nog geen verhalen gehoord/gelezen erover, dus ik zou het niet wetenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:58 schreef Tique het volgende:
[..]
Dat zal je vriendje vast erg leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |