abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28375766

behold
pi_28380272
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:27 schreef saaw het volgende:

[..]

okay thanks!
nog een kort vraagje: weet iemand een goede piercingshop in amsterdam? er zijn er zo veel en ik ben bij een hoop ook al binnen wezen kijken maar ik hb er geen verstand van en ben een beetje de weg kwijt
www.dare2wear.info
''Going mental on the Wabbu''
pi_28500011
Ik wil supergraag een labret, maar weet iemand hoe lang het duurt voordat je je eerste bolletje, een tamelijk grote toch(?), mag verwisselen naar een kleinere?
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_28501604
ik heb nu al een tijdje mn kleinere staafje in mn tong. maar hij komt alsnog ruim een CM boven mn tong uit. ik heb het gevoel dat ie alsnog iets te groot is. ik heb maat 16 dacht ik. en 14 bestaat ook maar die was te klein voor mijn tong zei die gozer, maar nu zit ik toch te twijfelen, want het gaat toch wel irriteren.. hebben jullie ook dat ie alsnog een stukje naar boven uitschuift als je je vinger eronder drukt?
pi_28509175
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:42 schreef ma_jojo het volgende:
Ik wil supergraag een labret, maar weet iemand hoe lang het duurt voordat je je eerste bolletje, een tamelijk grote toch(?), mag verwisselen naar een kleinere?
Ik heb er ook een, maar kon meteen het maat bolletje erop wat ik wilde.
Je hebt wel eerst 3 weken een wat langer staafje, maar voor bolletjes maakt het naar mijn weten niet uit.
pi_28509619
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:27 schreef saaw het volgende:

[..]

okay thanks!
nog een kort vraagje: weet iemand een goede piercingshop in amsterdam? er zijn er zo veel en ik ben bij een hoop ook al binnen wezen kijken maar ik hb er geen verstand van en ben een beetje de weg kwijt
Mister B in de Warmoesstraat, drie keer geweest en héél tevreden over!
Prima ervaring mee, werken erg secuur en schoon. In de winkel zal je er weinig van zien want ze doen het in een kamertje op de 1e verdieping.

Dit is de site. http://www.misterb.com/
niet voor overgevoelige kijkertjes
pi_28516981
Ik was even aan het rondsnuffelen en toen vond ik dit:

Bioplast staafjes

Een flexibel materiaal voor piercingsieraden dat bijvoorbeeld bij een labret de kans op het terugtrekken van het tandvlees iets schijnt te kunnen verminderen. Je schijnt er dus ook gewoon metalen balletjes e.d. op te kunnen schroeven, maar dan hebben ze het over "self-threading" of zelf-tappend, dat snap ik niet helemaal. (Zoiets als dat je door stevig iets erop te schroeven zelf die schroefdraad creëert? Dan vraag ik me af of je dat materiaal niet beschadigt als je af en toe van bolletje wisselt)

Kent iemand dit, weet iemand er misschien meer over, ervaringen?

[ Bericht 6% gewijzigd door Adurothiel op 07-07-2005 01:19:24 ]
pi_28517975
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:22 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Ik heb er ook een, maar kon meteen het maat bolletje erop wat ik wilde.
Je hebt wel eerst 3 weken een wat langer staafje, maar voor bolletjes maakt het naar mijn weten niet uit.
Dank u.
The answer I was hoping for.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_28530546
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef Adurothiel het volgende:

Bioplast staafjes

Een flexibel materiaal voor piercingsieraden dat bijvoorbeeld bij een labret de kans op het terugtrekken van het tandvlees iets schijnt te kunnen verminderen. Je schijnt er dus ook gewoon metalen balletjes e.d. op te kunnen schroeven, maar dan hebben ze het over "self-threading" of zelf-tappend, dat snap ik niet helemaal.

Oh en verder nog een klein (misschien wat dom) vraagje:
Wat houdt nou precies de "gauge" van een piercing(sieraad) in?
Dit ga ik maar eens proberen!

Tandvlees is teruggetrokken bij de plaats van mn labret....

Tnx voor de link!
hoi
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:08:14 #50
124653 Linndah
wolken zijn leuker dan sukkels
pi_28564329
kom ik aan met oorbellen:P 1 per oor nog wel:P ik vind het maar niks dat "huid doorboren" verschrikkelijk....
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:17:13 #51
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28564730
dan heb je toch ook 2 piercings linndah...
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28569866
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:17 schreef Tique het volgende:
dan heb je toch ook 2 piercings linndah...
k heb 5 gaten in mijn neus, toch heb ik maar 1 piercing hoor..
pi_28577991
Ik heb een tragus, tong en navel piercing en wil ooit nog een 2e navelpiercing maar daarvoor moet ik toch echt een platter buikje hebben, niet dat het niet gaat ofzo, maar mijn buikje bolt een beetje waardoor ie niet mooi zal zitten denk ik.
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:08:49 #54
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28581784
Ze zegt dat ze in ieder oor 1 oorbel heeft. 2*1=2
Oorbel = doorboring = piercing...
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28589893
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:08 schreef Tique het volgende:
Ze zegt dat ze in ieder oor 1 oorbel heeft. 2*1=2
Oorbel = doorboring = piercing...
pi_28590756
Veel fitnessen en hardlopen dus Joy82
† The 3 Kings †
pi_28590902
Ja ik vrees van wel, en ach.... heb alle tijd, komt nog wel een keertje
pi_28596120
quote:

Bioplast staafjes

Een flexibel materiaal voor piercingsieraden dat bijvoorbeeld bij een labret de kans op het terugtrekken van het tandvlees iets schijnt te kunnen verminderen. Je schijnt er dus ook gewoon metalen balletjes e.d. op te kunnen schroeven, maar dan hebben ze het over "self-threading" of zelf-tappend, dat snap ik niet helemaal. (Zoiets als dat je door stevig iets erop te schroeven zelf die schroefdraad creëert? Dan vraag ik me af of je dat materiaal niet beschadigt als je af en toe van bolletje wisselt)

Ik heb zo'n bioplast staafje in men tongpiercing zitten en idd je kan er gewoon metalen balletjes op schroeven. Vermits ik mijn piercing pas eergisteren heb laten zetten heb ik nog een staafje van 20mm. Maar ja kan gewoon een stukje van dit staafje knippen als je een kortere moet. Dus ik veronderstel wel dat je de schroefdraaid dus zelf creeert. Ook zou het genezingsproces erdoor versnellen...

Ik heb nog een vraagje. Mijn piercing zit vrij ver naar achteren op men tong en komt wel tegen men tongriem. Is dit nu echt zo'n probleem? ook als ik later geen balletje maar een plaatje langs onderen wil?

tnx voor de reacties!!!

elke
pi_28605566
Nee dat ie tegen je tongriempje komt is niet zo`n ramp, tenzij je er last van hebt. Let wel dat je een langer staafje hebt, nu ik een korter heb heb ik er geen last meer van.
En ga op tijd een korter staafje halen.
Ik ging nl na 2 weken er mee terug voor een kort staafje en toen zeiden ze dat me tong nog te dik was (niet dus, want hij was weer als vanouds) dus werd ik er weer mee naar huis gestuurd. Een paar dagen later beet ik met eten op het bolletje, stukje van een kies af. (Viel uiteindelijk nog mee, die kies moest alleen wat vlak gemaakt worden).
Dus ga op tijd voor een korter.
pi_28611418
quote:

Bioplast staafjes

*bladiebla eigen verhaaltje*
Vandaag ben ik bij m'n piercingshop geweest, en heb naar dat bioplast spul gevraagd. Ze hebben me het daar laten zien en voelen, en zeiden dat het prima materiaal was, maar voor het terugtrekken van het tandvlees bij labretpiercings zou het volgens hen niet veel verbetering opleveren.
Het plaatje aan de binnenkant is namelijk alsnog vrij hard.

Nu heb ik in plaats van een labretstud een gewoon staafje in m'n mond, met aan de binnenkant een (erg klein) bolletje van plastic. Dit heeft wat minder raakvlak dan zo'n plat plaatje (en bolletje raakt maar een klein stukje, het plaatje zit natuurlijk helemaal tegen je tanden/tandvlees) en zit ook wat hoger tegen m'n tanden aan.

Ik ben benieuwd of het werkt, volgens het meisje van de piercingshop had haar collega het ook op deze manier kunnen oplossen bij zichzelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')