www.dare2wear.infoquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:27 schreef saaw het volgende:
[..]
okay thanks!
nog een kort vraagje: weet iemand een goede piercingshop in amsterdam? er zijn er zo veel en ik ben bij een hoop ook al binnen wezen kijken maar ik hb er geen verstand van en ben een beetje de weg kwijt
Ik heb er ook een, maar kon meteen het maat bolletje erop wat ik wilde.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:42 schreef ma_jojo het volgende:
Ik wil supergraag een labret, maar weet iemand hoe lang het duurt voordat je je eerste bolletje, een tamelijk grote toch(?), mag verwisselen naar een kleinere?
Mister B in de Warmoesstraat, drie keer geweest en héél tevreden over!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:27 schreef saaw het volgende:
[..]
okay thanks!
nog een kort vraagje: weet iemand een goede piercingshop in amsterdam? er zijn er zo veel en ik ben bij een hoop ook al binnen wezen kijken maar ik hb er geen verstand van en ben een beetje de weg kwijt
Dank u.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:22 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, maar kon meteen het maat bolletje erop wat ik wilde.
Je hebt wel eerst 3 weken een wat langer staafje, maar voor bolletjes maakt het naar mijn weten niet uit.
Dit ga ik maar eens proberen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef Adurothiel het volgende:
Ik was even aan het rondsnuffelen en toen vond ik dit:
Bioplast staafjes
Een flexibel materiaal voor piercingsieraden dat bijvoorbeeld bij een labret de kans op het terugtrekken van het tandvlees iets schijnt te kunnen verminderen. Je schijnt er dus ook gewoon metalen balletjes e.d. op te kunnen schroeven, maar dan hebben ze het over "self-threading" of zelf-tappend, dat snap ik niet helemaal.
Kent iemand dit, weet iemand er misschien meer over, ervaringen?
Oh en verder nog een klein (misschien wat dom) vraagje:
Wat houdt nou precies de "gauge" van een piercing(sieraad) in?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:08 schreef Tique het volgende:
Ze zegt dat ze in ieder oor 1 oorbel heeft. 2*1=2
Oorbel = doorboring = piercing...
Ik heb zo'n bioplast staafje in men tongpiercing zitten en idd je kan er gewoon metalen balletjes op schroeven. Vermits ik mijn piercing pas eergisteren heb laten zetten heb ik nog een staafje van 20mm. Maar ja kan gewoon een stukje van dit staafje knippen als je een kortere moet. Dus ik veronderstel wel dat je de schroefdraaid dus zelf creeert. Ook zou het genezingsproces erdoor versnellen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef Adurothiel het volgende:
Bioplast staafjes
Een flexibel materiaal voor piercingsieraden dat bijvoorbeeld bij een labret de kans op het terugtrekken van het tandvlees iets schijnt te kunnen verminderen. Je schijnt er dus ook gewoon metalen balletjes e.d. op te kunnen schroeven, maar dan hebben ze het over "self-threading" of zelf-tappend, dat snap ik niet helemaal. (Zoiets als dat je door stevig iets erop te schroeven zelf die schroefdraad creëert? Dan vraag ik me af of je dat materiaal niet beschadigt als je af en toe van bolletje wisselt)
Kent iemand dit, weet iemand er misschien meer over, ervaringen?
Vandaag ben ik bij m'n piercingshop geweest, en heb naar dat bioplast spul gevraagd. Ze hebben me het daar laten zien en voelen, en zeiden dat het prima materiaal was, maar voor het terugtrekken van het tandvlees bij labretpiercings zou het volgens hen niet veel verbetering opleveren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef Adurothiel het volgende:
Bioplast staafjes
*bladiebla eigen verhaaltje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |