abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28345192
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:56 schreef cultheld het volgende:
Dan zijn Perez en Van Galen geen echte AZ'ers. Perez is een Zweed en Van Galen komt uit Haarlem, dus had net zo goed een Ajacied kunnen zijn.
Perez is een Deen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28347239
quote:
Bilbao maakt wel meer uitzonderingen, als ze echt goed kunnen voetballen
De enige uitzondering die ze maken is voor een ´buitenlandse´ coach
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28348542
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Hoeveel supporters denk je kunnen zich identificeren met Duitsers? Twente heeft helaas weinig eigen spelers.
Mwah, Twente heeft vrij veel eigen jeugd en/of spelers uit eigen streek in de basis 11. Nog vrij herkenbaar voor ons Tukkers dus

Boschker, Heubach, Zomer, Cziommer, Niemyer, El Ahmadi, Rahim
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_28351596
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Perez is een Deen.
Je hebt gelijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28351632
Mijn club is Kv Mechelen of Malinwa as you wish. De club is gepromoveerd naar tweede klasse en drie jaar geleden hebben wij de club gered van de ondergang. Supporters zamelden geld in en de club bleef bestaan onder het magische stamnummer 25. In derde klasse kwamen er gemiddeld 6000 mensen kijken naar de thuiswedstrijden en 1500 volgden gemiddeld de verplaatsingen. Supporters in Mechelen zijn hondstrouw en bloedfanatiek, maar zeer kritisch.

De spelers zijn voor een deel uit de jeugd en vele zijn van de omgeving. De beleidsmensen zijn echte 'kakkers' en de merchandising is in handen van de supporters. De medewerkers in de kantine zijn ook vrijwilligers die alles dus gratis doen. Zelf ga ik ook regelmatig een handje toesteken Achter De Kazerne. Mechelen supporters zijn speciaal, of ze nu in Virton of Oostende spelen, in eerste of tweede klasse, het maakt niet uit ze staan er altijd. Zelfs als er een wedstrijd achter gesloten deuren moet doorgaan (zoals Overpelt enkele jaren geleden) dan staan er enkele honderden Malinwa fans in het bos om van daaruit de westrijd te kunnen volgen.
pi_28351647
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 03:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Dat weet ik. Ik heb altijd gelijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28452048
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:30 schreef Yeahinho het volgende:
Koen van de Laak is een Bosschenaar . Maar die gaat naar Groningen .

Volgend jaar is het een kut-selectie . Maarja, we blijven achter de club staan .
Volgens mij komt Koentje uit Vught.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28573081
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, maar "eigen" jongens vind ik toch meer mensen uit de streek.
Ja, maar als hij er vanaf de jeugd al speelt...
[14.gif]
pi_28580300
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Koen komt uit Vught inderdaad, net als Beekmans.
Biyadat Heeswijk-Dinther
pi_28632561
Ajax, CL-winnaar 1995. Opstelling :

Sar van der Edwin, Reiziger Michael, Blind Danny, Boer de Frank, Rijkaard Frank, Seedorf Clarence, Litmanen Jari, Davids Edgar, Finidi George, Boer de Ronald, Overmars Marc.

9 NL'ers 2 buitenlanders. De goeie ouwe tijd vlakvoor het Bosman-arrest, toen nog een maximum aan buitenlanders gold en Ajax nog mooi herkenbaar voetbalde. Toen veel matige jeugdspelers het voordeel van de twijfel kregen en daardoor toch doorgroeiden tot verbazingwekkend hoog niveau, door geduld. Toen er nog vertrouwen was in de jeugd, en niet om de haverklap als er elders effe een tikkeltje betere speler rondliep gekocht werd. Toen er nog sfeer was in het stadion, en men zich met de groep identificeerde i.p.v. floot.
pi_28633293
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die inkopper had ik wel verwacht .
pi_28633305
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Koen komt uit Vught inderdaad, net als Beekmans.
Biyadat Heeswijk-Dinther
Biyadat uit Veghel volgens mij, Blauw Geel.
pi_28635587
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:02 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

En Pamplona is Baskenland volgens mij, dus hij is gewoon een Bask.

Bij het wielrennen heb je trouwens ook zo'n team waarin alleen met Basken wordt gereden (en enkele zuid-amerikanen).
Ja, hij is een Bask.

Die Zuid-Amerikaan, Unai Extebarria, is trouwens wel van Baskische origine.
pi_50743505
Net als een Mexicaanse speler voor Athletic

Ik hoop dat ze wakker zijn in Bilbao en Santi terughalen en wat goede spelers van Sociedad, anders gaan ze volgend jaar wel omlaag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:48:38 #90
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_50743657
Op welke tekst slaat deze rare kick?
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:50:00 #91
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_50743710
Ik ben altijd benieuwd hoe iemand op zo'n kutkick komt? Waar zoek je dan op ofzo?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:00:13 #92
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_50744070
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef pfaf het volgende:
Ik ben altijd benieuwd hoe iemand op zo'n kutkick komt? Waar zoek je dan op ofzo?
Ja precies wat ik me afvroeg Ik had blijkbaar in dit topic gepost vandaar dat t nu ff opviel, het was zo lang geleden dat ik het niet eens meer wist.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_50744326
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef pfaf het volgende:
Athletic topic kon ik niet vinden met die kut search
pi_50744451
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:00 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Ja precies wat ik me afvroeg Ik had blijkbaar in dit topic gepost vandaar dat t nu ff opviel, het was zo lang geleden dat ik het niet eens meer wist.
Haha, ik had hetzelfde. Ik drukte op mijn actieve topics en ik zag ineens dit topic staan. Ik had geen idee wat het was, maar nu herken ik het weer.
pi_50744659
Ajax is bijna de enige Nederlandse club die meestal genoeg spelers uit z'n eigen stad kan halen
pi_50745526
Volgens mij heeft het meer te maken met een bepaald imago dat een club heeft, waar je je mee kunt en wilt identificeren dan dat het te maken heeft met de nationaliteit van de spelers.

Natuurlijk speelt dat ook wel mee, als je club met 11 Nederlanders speelt is dat herkenbaarder dan wanneer er 11 Ghanezen op het veld de regendans lopen te doen.

Maar het heeft dus denk ik meer te maken met wat de club uitdraagt, daarom worden veel mensen ook vaak supporter van een bepaalde club. Feyenoord staat bijvoorbeeld voor hard werken, inzet, de beuk erin, bloed zweet en tranen, passie en strijd. Daarom zijn types als Henk Fraser en John de Wolf ook zo populair geworden in Rotterdam omdat nooit verzakende inzet hun handelsmerk was.

Maar een Zweed, Canadees, Australiër, of een Brazilaan kan imo net zo goed strijd en inzet leveren als een Nederlander.

Dus als ze maar aan een paar van die basis kenmerken voldoen dan passen ze bij de club, mits het geen buitenlandse invasie wordt natuurlijk, en zo is dat voor iedere club anders natuurlijk (lijkt mij althans ).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_50747171
Feyenoord wellicht een NLse basiself volgend jaar.
pi_50748774
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef Erasmusch het volgende:
Feyenoord wellicht een NLse basiself volgend jaar.
Dat is wel een postief punt, zou PSV ook een beetje meer naar moeten kijken.
pi_50749140
Ajax is erg echt.
Iedereen heeft ingezien dat de rampjaren van '97/'98 - 2002 met een team vol buitenlanders, niet echt cool is.

Nu staan er vaak 6 of 7 zelfopgeleide spelers in het team. Dat doet niemand in Nederland ons na.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50749190
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:13 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Dat is wel een postief punt, zou PSV ook een beetje meer naar moeten kijken.
Eens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')