Perez is een Deen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:56 schreef cultheld het volgende:
Dan zijn Perez en Van Galen geen echte AZ'ers. Perez is een Zweed en Van Galen komt uit Haarlem, dus had net zo goed een Ajacied kunnen zijn.
De enige uitzondering die ze maken is voor een ´buitenlandse´ coachquote:Bilbao maakt wel meer uitzonderingen, als ze echt goed kunnen voetballen
Mwah, Twente heeft vrij veel eigen jeugd en/of spelers uit eigen streek in de basis 11. Nog vrij herkenbaar voor ons Tukkers dusquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hoeveel supporters denk je kunnen zich identificeren met Duitsers? Twente heeft helaas weinig eigen spelers.
Je hebt gelijk.quote:
Dat weet ik. Ik heb altijd gelijk.quote:
Volgens mij komt Koentje uit Vught.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:30 schreef Yeahinho het volgende:
Koen van de Laak is een Bosschenaar. Maar die gaat naar Groningen
.
Volgend jaar is het een kut-selectie. Maarja, we blijven achter de club staan
.
Ja, maar als hij er vanaf de jeugd al speelt...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, maar "eigen" jongens vind ik toch meer mensen uit de streek.
Koen komt uit Vught inderdaad, net als Beekmans.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij komt Koentje uit Vught.
Die inkopper had ik wel verwachtquote:Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij komt Koentje uit Vught.
Biyadat uit Veghel volgens mij, Blauw Geel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Koen komt uit Vught inderdaad, net als Beekmans.
Biyadat Heeswijk-Dinther
Ja, hij is een Bask.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:02 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
En Pamplona is Baskenland volgens mij, dus hij is gewoon een Bask.
Bij het wielrennen heb je trouwens ook zo'n team waarin alleen met Basken wordt gereden (en enkele zuid-amerikanen).
Ja precies wat ik me afvroegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef pfaf het volgende:
Ik ben altijd benieuwd hoe iemand op zo'n kutkick komt?Waar zoek je dan op ofzo?
Athletic topic kon ik niet vinden met die kut searchquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef pfaf het volgende:
Ik ben altijd benieuwd hoe iemand op zo'n kutkick komt?Waar zoek je dan op ofzo?
Haha, ik had hetzelfde. Ik drukte op mijn actieve topics en ik zag ineens dit topic staan. Ik had geen idee wat het was, maar nu herken ik het weer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:00 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja precies wat ik me afvroegIk had blijkbaar in dit topic gepost vandaar dat t nu ff opviel, het was zo lang geleden dat ik het niet eens meer wist.
Dat is wel een postief punt, zou PSV ook een beetje meer naar moeten kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef Erasmusch het volgende:
Feyenoord wellicht een NLse basiself volgend jaar.
Eens.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat is wel een postief punt, zou PSV ook een beetje meer naar moeten kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |