quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:19 schreef Sidekick het volgende:Leuk he, die slachtofferrol. Wees gerust, normale kritiek blijft gewoon staan zoals vele post in dit topic laat zien, waaronder ook diverse van jou. Je kan het wel, maar soms wil je gewoon trollen zoals je fabrieksopmerking bijvoorbeeld. Ook leuk, maar dat is helaas off-policy.
En nu moet ik zeker blij zijn met beperkte censuur he?
Wat ik boven alles wil is fatsoenlijke moderatie, en niet dit handjeklapgebeuren. Ondertussen verdwijnen er aan alle kanten inhoudelijke posts en topics, wordt alles wat jou niet aanstaat als een echte bureaucraat tot off-policy betempelt en verwijderd. Dat is niet het teken van sterke moderatie; immers een flame van mijn kant zegt mogelijk meer over mij dan over jou.
Je gaat me toch niet vertellen dat je serieus vind dat POL er beter van wordt, dit gedrag? Er is geen uitdaging meer, er is zeker geen niveau meer, er is alleen nog maar een soort slappe SC met veel semi-bloot. Je gaat me toch niet vertellen dat je dit voor ogen had?
POL moet bruisen van de meningsverschillen en argumentatie maar dat krijg je niet op deze manier. Als je als user mee wilt doen aan allerlei vetes, zoals eerder in de zaak-CS3, doe je er goed aan je blauwe kleurtje in te leveren. Dan ben je net zo vrij om te rellen als ieder ander.
Ondertussen zal ik je er op blijven aanspreken, zolang ik het nog de moeite waard vind om hier te posten, tenminste.