En daar doe je het voor he, om dit te kunnen uitkramen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:17 schreef Tijger_m het volgende:
Jij en McCarthy voelen zich getuige jullie postings daar nog veel meer thuis maar dat is niet echt nieuws, dat is al vrij duidelijk af te lezen aan het oevre.
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:03 schreef Sidekick het volgende:
Gesnoeid.
Och, ik ben het eens met een user, ik uit kritiek op de discussierstijl van een ander, en ik verwijder wat trolls van nog wat andere users die om mijn opmerking moeten huilen. Wat nou, zwaktebod?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:36 schreef PJORourke het volgende:
Wat een zwaktebod weer, Sidekick.
Inderdaad, wat ben je toch geweldig. Heer en Meester van het POL-forum, dat ben jequote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Och, ik ben het eens met een user, ik uit kritiek op de discussierstijl van een ander, en ik verwijder wat trolls van nog wat andere users die om mijn opmerking moeten huilen. Wat nou, zwaktebod?
Jij verwijdert geen trolls, maar je gebruikt de macht van de delete-knop om terechte, zakelijke kritiek te onderdrukken. Onwaardig gedrag, en het wordt met de dag erger. Je bent bezig dit subforum langzamerhand de nek om te draaien.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef Sidekick het volgende:
Och, ik ben het eens met een user, ik uit kritiek op de discussierstijl van een ander, en ik verwijder wat trolls van nog wat andere users die om mijn opmerking moeten huilen. Wat nou, zwaktebod?
Quis custodiet ipsos custodes? Je selectieve verontwaardiging spreekt boekdelen.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:40 schreef Sidekick het volgende:
En ja, ik probeer soms de zaken wat kort te houden, zeker bij users die wel voldoende waarschuwingen hebben gehad.
Daar is het een mod voor, als je niet zo denkt, wordt je geen mod.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Quis custodiet ipsos custodes? Je selectieve verontwaardiging spreekt boekdelen.
Dat is nu net het mooie heh. Heel convenient, we zullen het nooit met zekerheid kunnen vaststellen. Tenzij iemand een screenshotje gemaakt zou hebben van wat er eerst stondquote:Op zondag 10 juli 2005 19:06 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik vind het allemaal maar overdreven, hoor. Welke post is trouwens verwijderd?
Dat wat jij en Lemmeb schreef was geen kritiek. Ik plaats een normale reactie, en jullie beginnen hoe slecht modgedrag dat is (jouw reactie) en hoe de hand boven de kameraden wordt gehouden (Lemmeb). Hang nu niet de verontwaardigde onschuld uit.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij verwijdert geen trolls, maar je gebruikt de macht van de delete-knop om terechte, zakelijke kritiek te onderdrukken.
Ow zeker wel, ik bracht gewoon inhoudelijke argumenten naar voren om duidelijkheid te geven, ook al waren ze al eerder gepost door Monidique.quote:Verder was jouw inbreng in de discussie niet inhoudelijk
Ik ben gewoon een user met een kleurtje in een topic aan het reageren. Als anderen meer gewicht willen geven aan een inhoudelijke reactie van mij dan mag dat best.quote:, maar probeerde je met jouw soortelijk gewicht als mod de discussie in het voordeel van M te beslissen.
Een wonderbaarlijk geval van projectie, die opmerking. Het toont weer eens aan dat hij last heeft van een psychologische siege mentality. Zo wordt iedere kritische opmerking beantwoordt met verwijdering of bans.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:11 schreef Lemmeb het volgende:
Maar troost je, het is inderdaad allemaal zwaar overdreven. Het waren zeker geen trolls, zoals Sidekick zo triomfantelijk beweert.
Zoals ik jouw ken weer eens flamebait aan het neergooien, en als mensen dan pissig worden de reacties verwijderen..quote:Op zondag 10 juli 2005 19:14 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben gewoon een user met een kleurtje in een topic aan het reageren. Als anderen meer gewicht willen geven aan een inhoudelijke reactie van mij dan mag dat best.
Leuk he, die slachtofferrol. Wees gerust, normale kritiek blijft gewoon staan zoals vele post in dit topic laat zien, waaronder ook diverse van jou. Je kan het wel, maar soms wil je gewoon trollen zoals je fabrieksopmerking bijvoorbeeld. Ook leuk, maar dat is helaas off-policy.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:15 schreef PJORourke het volgende:
Zo wordt iedere kritische opmerking beantwoordt met verwijdering of bans.
Zo zei ik het niet helemaal, magoed.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:14 schreef Sidekick het volgende:
Dat wat jij en Lemmeb schreef was geen kritiek. Ik plaats een normale reactie, en jullie beginnen hoe slecht modgedrag dat is (jouw reactie) en hoe de hand boven de kameraden wordt gehouden (Lemmeb). Hang nu niet de verontwaardigde onschuld uit.
'om duidelijkheid te geven'quote:Ow zeker wel, ik bracht gewoon inhoudelijke argumenten naar voren om duidelijkheid te geven, ook al waren ze al eerder gepost door Monidique.
Dat hoeven anderen helemaal niet te doen, dat doe je immers zelf al.quote:Ik ben gewoon een user met een kleurtje in een topic aan het reageren. Als anderen meer gewicht willen geven aan een inhoudelijke reactie van mij dan mag dat best.
Scroll eens naar boven, mij vergelijken met hitler, en dan mijn reactie verwijderen en het vervolgens allemaal gaan zitten ontkennenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:19 schreef Monidique het volgende:
Waar is die flamebait van Sidekick?
PJ beweert dat ik meer gewicht zou hebben als mod; dat is niet zo, maar men mag zelf uiteraard beslissen hoeveel gewicht ze aan (non-feedback-)reacties van mods geven. Is dat al een reden om pissig te worden?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik jouw ken weer eens flamebait aan het neergooien, en als mensen dan pissig worden de reacties verwijderen..
Maak je niet druk. Ik ben niet pissig hoor, eerder geamuseerdquote:Op zondag 10 juli 2005 19:23 schreef Sidekick het volgende:
Is dat al een reden om pissig te worden?
Heb je een link naar die post? Ik zie het namelijk niet, maar ik ben dan ook een beetje moe...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Scroll eens naar boven, mij vergelijken met hitler, en dan mijn reactie verwijderen en het vervolgens allemaal gaan zitten ontkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |