Idd. Eén op de drie sloeries loopt ermeequote:Op maandag 27 juni 2005 15:33 schreef Disorder het volgende:
Het kan sexy zijn, maar tegenwoordig zie je ze wel erg vaak. Overkill dus, een trend, waardoor ik me er nu vaak aan erger.
Tatoeages in het algemeen zijn voor smakeloze boeren.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:22 schreef big_al het volgende:
Je hebt ze vast wel zien lopen, van die vrouwen met van een tatoeage op hun onderrug.
Ik vind een tatoeage een verminking van je lichaam, ikzelf zou er ook nooit een nemen. Maar er lopen best veel vrouwen die z'n ding boven hun kont hebben laten zetten. Ik vind het zelf een beetje een afknapper bij vrouwen. Hoe denken andere mannen daar nou over?
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:25 schreef clowncloon het volgende:
ik vind het ordinair
* Fliepke agreesquote:Op maandag 27 juni 2005 15:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Idd. Eén op de drie sloeries loopt ermeeEn het is nooit mooi. De tatoeage op zichzelf is een kwestie van smaak, maar hij komt zelden goed uit omdat de broek er in de meeste gevallen half overheen zit. Dus zie je dat ding maar voor de helft.
Soms zie je ook meisjes ermee lopen die nauwelijks zindelijk zijn. Ik vraag me af wat ze over twintig jaar van hun kont-trible vinden.
In het algemeen, zo'n vieze inktvlek onder je huid.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:45 schreef MaTaRa het volgende:
ordinair door de plek of ordinair in het algemeen? meestal lopen er van die types mee, die dan ook meteen een te kort truitje aantrekken, zodat ze hem kunnen showen... Ik heb er ook 3, maar die heb ik lekker voor mezelf gezet en zijn ook 9 van de 10 keer bedekt. Alleen in de zomer ontkom je er vaak niet aan om ze te laten zien... maar goed. Ze vallen ook niet echt op, zijn subtiel en niet zo groot...
Ja, en dat is vies joh! Foei !quote:Op maandag 27 juni 2005 15:45 schreef type_29 het volgende:
Voor mij een afknapper, ik heb ook zoiets van dat die vrouwen graag vanachter worden genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |