hij is vast bezig met mn school mapquote:Op maandag 4 juli 2005 01:24 schreef Gabez het volgende:
lekker spel jorryt, of de hacker die nu gebruik maakt van jorryt zijn computer
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:46 schreef jorryt het volgende:
idd Caves als je niet dealer met stockpile bent
Caves als je dat wel bent
snel mn eigen dealer naar lvl 42 ranken dan kan ik caves toch wel in ofnie?
dan zou je een poging kunnen wagen inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 13:33 schreef jorryt het volgende:
neuj ik rock wel met mn 170 attack speed en beste kogels van luna
you just earned yourself 1 cool million!quote:
SHIT... daar gaat mijn dagelijkse winkel..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
nix servers inspected!! niet vandaag nu ik vrij ben verdomme!!
Straks ben ik er weer, en dan gaan wij lekker met zn tweetjes knoerthard lvlenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
nix servers inspected!! niet vandaag nu ik vrij ben verdomme!!
Ik heb nu ook golden hard launcher, alleen niet zo goed refined als die jij daar hebt. Mijn hits zijn iets van 150 steeds in plaats van 90 met mn gewone wapen. Alleen ik gebruik die launcher puur voor de first hits. Met die launcher kan ik mijn Skills namelijk niet gebruiken (op bersek na), waardoor ik hits van 300 tot 500 mis.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:25 schreef shilizous_88 het volgende:
Eindelijk is Luna te ranken, de xp valt nog een beetje tegen, maar de drops _0_
ticket, als je toch met launcher speelt, dan heb ik nog wel een paar goede voor je.
golden hard launcher (3) refined met lisent 45
Voorlopig hoef ik helemaal niks meer te upgraden en met 10 mil kan ik de komende maand wel bottles en kogels aanschaffen, dus mijn storage is overbodig.quote:
Aaah vandaar dat het zo rustig was bij de Guardian Trees. Ze spawnden ook nog Junon Trees. Heb mijn kutste moment van Rose beleefd: Een Junon first hitten, niet opletten, doodgaan, terugkomen en verder tegen vechten, Blue Hearts als drop zien en een ander pakt em op.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:02 schreef DaFan het volgende:
HOEREN!!
Ik log uit omdat ik niet kan praten in clan...Servers are being inspected
Volgens mij zitten er nog veel mensen in en ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |