beetje vreemd dat iriver pas geregistreerd is in 2000 , maar de webiste al in 98 is vastgelegtquote:Op maandag 27 juni 2005 22:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Leuk dat wiki dat zegt, maar wiki is bijgehouden door amateurs. De informatie die ik plaatste komt van de officiële iriver site af. Blijkbaar is de naam iriver pas geregistreerd in 2000. Dat het bedrijf er eerder was klopt wel.
Ja ok, maar die 4 van de Mini is ook wel voldoende hoor. Zoveel shit heb ik nietquote:Op maandag 27 juni 2005 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je vergeet dat H10 25 procent meer geheugen heeft
ach je moet zo denken, ga je nooit op vakantie zonder laptopquote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ok, maar die 4 van de Mini is ook wel voldoende hoor. Zoveel shit heb ik niet
Bij zo'n kleurenscherm vraag ik me ook af of ik dat echt ga gebruiken ofzo voor foto's en alles. Ik heb ook geen kleurenscherm in m'n telefoon en mis dat ook helemaal niet. Alleen die FM radio dus
Ik heb die site niet gemaakt, maar bij de informatie over het bedrijf staat dat iriver pas op dat moment is opgericht. Jammer dat er niet meer informatie op de websites staat, al die gegevens spreken elkaar tegen.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
beetje vreemd dat iriver pas geregistreerd is in 2000 , maar de webiste al in 98 is vastgelegt
Domain Registration Date....: 1998-10-05 GMT.
ff een whoisje gedaan
Dan koop je toch een klein radiootje erbij wat kosten die 3,50 ofzoquote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ok, maar die 4 van de Mini is ook wel voldoende hoor. Zoveel shit heb ik niet
Bij zo'n kleurenscherm vraag ik me ook af of ik dat echt ga gebruiken ofzo voor foto's en alles. Ik heb ook geen kleurenscherm in m'n telefoon en mis dat ook helemaal niet. Alleen die FM radio dus
Nou, eigenlijk, wat betreft die oplader; ik neem vaak mijn discman niet eens mee op vakantiequote:Op maandag 27 juni 2005 22:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach je moet zo denken, ga je nooit op vakantie zonder laptopneem een ipod
anders ben je 165+ 25 euro(oplader)=190 euro kwijt
wil een kleurenscherm+fm+oplader+25 % meer neem dan een iriver voor 215
Ja dat maakt verder niks uit volgens mij.. alsie maar stroom krijgtquote:Op maandag 27 juni 2005 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk, wat betreft die oplader; ik neem vaak mijn discman niet eens mee op vakantieDus die oplader is nog niet eens noodzakelijk maar wel handig (hoewel de pc toch bijna de hele dag aanstaat). Kun je de iPod trouwens ook gewoon opladen op een pc waar geen iTunes opstaat? Gewoon in elke willekeurige USB2 poort raggen? Dan kan ik hem ook op school opladen
1 euro bij de blokker zelfs geloof ikquote:Op maandag 27 juni 2005 22:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan koop je toch een klein radiootje erbij wat kosten die 3,50 ofzo
hm, die foto's zul je waarschijnlijk niet veel gaan gebruiken, het is meer een extraatje. Het kleurenscherm daarentegen is wel opvallend gaaf. Ik zou ook de garantie mee laten spelen bij zo'n duur apparaat, 1 jaar voor de ipod, en 2 jaar voor de h10. Ook is het natuurlijk erg handig dat je voor slechts 18 euro een nieuwe accu voor de H10 hebt, want op den duur wordt elke accu minder.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:56 schreef donald_dick het volgende:
vreemd, Iriver begon toch echt in 1999 en Ipod pas in 2001![]()
Bij de iPod hoef je ook geen nieuwe oordopjes te kopen hoor.. en je krijgt er ook sennheiser bijquote:Op maandag 27 juni 2005 22:30 schreef Asmodean het volgende:
[..]
hm, die foto's zul je waarschijnlijk niet veel gaan gebruiken, het is meer een extraatje. Het kleurenscherm daarentegen is wel opvallend gaaf. Ik zou ook de garantie mee laten spelen bij zo'n duur apparaat, 1 jaar voor de ipod, en 2 jaar voor de h10. Ook is het natuurlijk erg handig dat je voor slechts 18 euro een nieuwe accu voor de H10 hebt, want op den duur wordt elke accu minder.
Als je voor een H10 gaat ben je denk ik nog goedkoper uit, aangezien je dan geen adapter a 20 euro, beschermingshoes a 15 euro, en nieuwe koptelefoon a 20 euro erbij hoeft te kopen, zoals bij de Ipod. Bij de H10 zit dat allemaal bij de prijs inbegrepen. De bij de Iriver meegeleverde Sennheiser Mx-400 oordopjes zijn van uitstekende kwaliteit.
Ik heb ook erg lang lopen twijfelen, maar ben nu enorm blij dat ik voor de H10 ben gegaan.
maar die radiootjes zijn lang niet zo coolquote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1 euro bij de blokker zelfs geloof ikmaar dan heb je geen pre-sets
Maarja, om daar dan zoveel geld voor neer te leggen
Ik sloop mijn oordopjes toch meestal in een jaar ofzo (voornamelijk omdat ik bij m'n discman t snoer om de discman rol, kan ie niet tegenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij de iPod hoef je ook geen nieuwe oordopjes te kopen hoor.. en je krijgt er ook sennheiser bij![]()
oh, sorry, ik meende altijd gelezen te hebben dat de meegeleverde Ipod oordopjes van baggerkwaliteit waren..... De Sennheiser MX400 zal wel beter zijn iigquote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij de iPod hoef je ook geen nieuwe oordopjes te kopen hoor.. en je krijgt er ook sennheiser bij![]()
sennheiser mx400 heeft dacht ik 5 jaar garantiequote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sloop mijn oordopjes toch meestal in een jaar ofzo (voornamelijk omdat ik bij m'n discman t snoer om de discman rol, kan ie niet tegen) Dus echt dure ga ik er niet bij kopen denk ik.
Als je een iPod hebt en je oordopjes zijn kapot (binnen de garantie natuurlijk) gewoon ff naar apple.com/support/ipod wat dingen invullen en 2 dagen later staat de UPS man met een pakketje voor de deur.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sloop mijn oordopjes toch meestal in een jaar ofzo (voornamelijk omdat ik bij m'n discman t snoer om de discman rol, kan ie niet tegen) Dus echt dure ga ik er niet bij kopen denk ik.
"Zal wel beter zijn iig"quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef Asmodean het volgende:
[..]
oh, sorry, ik meende altijd gelezen te hebben dat de meegeleverde Ipod oordopjes van baggerkwaliteit waren..... De Sennheiser MX400 zal wel beter zijn iig
Mensen die zitten te zeiken over oordopjes van de iPod terwijl dat ook gewoon Sennheisers zijn en zichzelf 'audiofiel' (Bwahahaha.) noemen zijn het punt van bespottelijkheid al ver, ver voorbij aangezien oordopjes per definitie kut zijn om écht goed naar muziek te luisteren. (Op misschien die asociaal dure Shures na.)quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef Asmodean het volgende:
oh, sorry, ik meende altijd gelezen te hebben dat de meegeleverde Ipod oordopjes van baggerkwaliteit waren..... De Sennheiser MX400 zal wel beter zijn iig
Je weet nu waarschijnlijk wel dat ik voor de Iriver zou gaan, maar als ik nu even heel erg objectief mag zijn:quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik weet echt niet welke ik zal kiezenIk zal er nog wel een half jaartje over slapen en dan iets heel anders kopen ofzo waarschijnlijk.
Dat heb ik gedaan, toen viel die Creative Zenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:38 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Je weet nu waarschijnlijk wel dat ik voor de Iriver zou gaan, maar als ik nu even heel erg objectief mag zijn:
Kies gewoon voor degene die je het mooist vind!
Ga naar de Mediamarkt en kijk daar hoe ze er in het echt uit zien!
bij mij precies hetzelfde vorige weekl, die Zen is echt lelijk!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, toen viel die Creative Zenook gelijk af. Misschien moet ik ze allebei eens in werking zien en naar luisteren enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |