Man man man, wat een non argument.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zou ik meerdere quicklists op m'n H10 willen kunnen maken?
Ik kan toch maar naar 1 lijst tegelijk luisteren en de echte lijsten maak ik thuis wel met iRiver plus.
Ik ga op vakantie en neem mee... een laptop om de afspeellijsten op m'n iRiver te beheren.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom zou ik meerdere quicklists op m'n H10 willen kunnen maken?
Ik kan toch maar naar 1 lijst tegelijk luisteren en de echte lijsten maak ik thuis wel met iRiver plus.
Vind ik zeker wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:18 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en neem mee... een laptop om de afspeellijsten op m'n iRiver te beheren.
Echt een uitkomst, dat meerdere on-the-go afspeellijsten.![]()
En de inhoudelijke argumenten zijn weer op.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gelukkig mis je de oplader niet bij de Ipod
[..]
tjappies![]()
[..]
zeuren dat andere mensen niet volwassen gedragen en vervolgens een log plaatsen die verdacht breezah is. dat kan je op zijn meest merkwaarig noemen
[..]
nee jij heb vrachtwagerchaffeur onde rje plaatje staan, dat bewijst van enige kennis
Idd of lekker voor het naar school gaan ff snel playlistje maken. En als ik elke dag dat ding dat eerst weer aan de computer zou moeten leggen is echt niets.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Vind ik zeker wel.
Gebruik deze functie dan ook dagelijks!
S'avonds ff een leuk playlistje maken en dan smorgens luisteren.
als er geen argumenten zijn, dan kan ik daar ook niet op reagerenquote:Op maandag 27 juni 2005 16:20 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
En de inhoudelijke argumenten zijn weer op.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:16 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.macstuff.nl/product_info.php?cPath=31_345_491&products_id=1550
Iets duurder
Klopt als een busquote:Op maandag 27 juni 2005 16:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Vind ik zeker wel.
Gebruik deze functie dan ook dagelijks!
S'avonds ff een leuk playlistje maken en dan smorgens luisteren.
en kan je die ook opslaan, en op de computer zetten zodat je daar verder kunt gaan met je playlist?quote:
dat doen we al 3 topics langquote:Op maandag 27 juni 2005 16:22 schreef Surgeon het volgende:
Is er misschien nog een iriver tjappie die mij kan vertellen wat voor problemen er zijn met het afspelen van files langer dan 30 minuten?
of blijven jullie kinderachtig over en weer elkaar voor rotte vis uitmaken?
Verder kijken dan je dick lang is?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als er geen argumenten zijn, dan kan ik daar ook niet op reageren [afbeelding]
Punt 1: Ik heb wel een iRiver maar ben geen tjappiequote:Op maandag 27 juni 2005 16:22 schreef Surgeon het volgende:
Is er misschien nog een iriver tjappie die mij kan vertellen wat voor problemen er zijn met het afspelen van files langer dan 30 minuten?
of blijven jullie kinderachtig over en weer elkaar voor rotte vis uitmaken?
stond dat op je post waar ik op reageerdequote:Op maandag 27 juni 2005 16:24 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Verder kijken dan je dick lang is?Handig clickwheel Strak design Perfecte samenwerking met iTunes (en iTunes Music Store) Solide uiterlijk (niet plastic) Ondersteuning voor FireWire Opladen via USB of FireWire Veel accessoires beschikbaar; samenwerking met BMW (en Mini) On-the-go afspeellijsten Slimme afspeellijsten Geen problemen met lange muziekbestanden Ondersteuning voor textfiles (met links!)

Ze stonden duidelijk vermeld in dit topic. Maar: ga je gang. Krijgen we toch nog iets inhoudelijks te horen van je.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
stond dat op je post waar ik op reageerde [afbeelding]
maar ik wil voor de 10de keer ze allemaal onderuit halen hoor
hmm, vraag me alleen af of het misschien de laadtijden zijn die misschien iets langer zijn voor grote files, of dat er echt een ander probleem is, ik zou hem toch vooral gaan gebruiken voor het luisteren van livesets.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Punt 1: Ik heb wel een iRiver maar ben geen tjappie
Punt 2: Geen idee wat die problemen zijn. Heb zelf geen bestanden die langer dan een half uur duren.
Bij iPod hier overigens ook geen problemen (bestanden van +24 uur) dus daar zijn ze weer allebij even goed in.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Punt 1: Ik heb wel een iRiver maar ben geen tjappie
Punt 2: Geen idee wat die problemen zijn. Heb zelf geen bestanden die langer dan een half uur duren.
Waarom zou je zo onderuit gaan halen? je kan toch gewoon zeggen of iRiver er beter in is.. of dat iriver het ook heeft.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
stond dat op je post waar ik op reageerde [afbeelding]
maar ik wil voor de 10de keer ze allemaal onderuit halen hoor
Eigenwijs.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:30 schreef blrrrt het volgende:Handig clickwheel Strak design
Die 2 zijn subjectief
Maar hij is wel plastic.quote:Solide uiterlijk (niet plastic)
Ik vind m'n H10 ook niet plastic...
Het scheelt wel veel. Moet ik weer de link erbij halen?quote:Ondersteuning voor FireWire
Puntje voor de mini (alhoewel het geen reet scheelt met USB2.0)
Ik neem aan de accessoires universeel gemaakt worden (dat ze op elke iRiver kunnen). En de standaard is momenteel de iPod.quote:Veel accessoires beschikbaar; samenwerking met BMW (en Mini)
H10 is veel korter op de markt. Accessoires komen nog wel.
Ik hoop zelfs dat er een standaard komt voor alle mp3spelers.
Ook zelf gemaakte?quote:Slimme afspeellijsten
Idem voor de H10
Ben ik nu aan het opzoeken.quote:Geen problemen met lange muziekbestanden
Geen ervaring mee.
Jep, websites voor je iPod. PodSitesquote:Ondersteuning voor textfiles (met links!)
Met links???
topic, post, whats the differencequote:Op maandag 27 juni 2005 16:29 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ze stonden duidelijk vermeld in dit topic.
quote:Maar: ga je gang. Krijgen we toch nog iets inhoudelijks te horen van je.
Nope:quote:
Deels plastic en deels aluminium.quote:The outer shell of the unit is comprised of plastic (buttons, scrollpad, lcd cover) and anodized aluminum(body).
gaaf! dat wist ik nog niet eensquote:Op maandag 27 juni 2005 15:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je kan een on-the-fly playlist maken op de H10 zelf ja.
Je doorzoekt je liedjes. Zie je een leuk liedje, dan houd je de selectieknop ingedrukt en hij is toegevoegd aan de quicklist.
Heeft de mini die ook?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef DeDooieVent het volgende:
Mijn favorieten in de h10 is echt ideaal, een playlist die bijhoudt wat je het meest speelt en zo een playlist maakt. Na een paar maanden heb je je eigen top 1000 samengesteld
een wannabeequote:Op maandag 27 juni 2005 17:39 schreef blrrrt het volgende:
Wat klopt er niet in dit plaatje
[afbeelding]
het kleurenscherm van de H10 is echt heel erg mooi. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, en die reacties een beetje overdreven waren, maar het zijn echt zeer mooie heldere kleuren, en ik vind het echt super!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:44 schreef CherryLips het volgende:
hoe mooi is dat kleurenscherm van de h10 eigenlijk? ik bedoel, je kunt er wel mooi foto's op bekijken enzo maar als de kleuren en de grootte van t scherm een beetje tegenvallen dan blijft er van een foto ook niet veel meer over.
Ik zit nog echt te twijfelen tussen de 2 merkenwat ik ook kies; achteraf denk ik altijd van 'had ik maar de ander gekozen'
vandaar al die loze vragen en opmerkingen tussendoor.
Je zwakt af.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
topic, post, whats the difference
Te kortzichtig. Het clickwheel biedt véél meer.quote:[..]Handig clickwheel
als ik wil skippen druk ik op skip, als ik willen stoppen druk ik op stop, sjees dat werkt al 40 jaar zo en dat werkt prima.
Dan zet je dat mp3'tje op de iPod als harde schijf en voeg je hem thuis toe aan je iTunes bibliotheek. Maar zoals eerder gezegd, biedt Windows Verkenner niet de functionaliteit die iTunes biedt. Je argument gaat in rook op.quote:[quote]Perfecte samenwerking met iTunes (en iTunes Music Store)
yeah software installeren om je mp3tjes te kunne spelen, leuk als je bij een vriend bent en je wilt ff een mp3tje erop zetten![]()
Hoe verklaar je dan die 400 miljoen downloads uit de iTMS wereldwijd?quote:daarbij, wie koopt er muziek , bijna niemand,
Waar komen mp3's vandaan? Juist, van een cd.quote:want daarom heb je een mp3 speler
Gedaan; hij overleeft het. En je punt is?quote:Solide uiterlijk (niet plastic)
ga er een sop zitten, kijken als het scherm het overleeft
Bespaar me je Engelse levenslessen. Niemand wil wachten totdat zijn muziek is getransferred naar z'n mp3speler.quote:Ondersteuning voor FireWire
yeahm the buys me 50 seconds of life what i will spend on sitting down the couch
Even aansluiten op de computer op school om op te laden. (en kijk eens wat tonks heeft gevonden: een oplader voor 17,95)quote:Opladen via USB of FireWire
jullie wonen thuis en betalen de energierekeing niet elk jaar, via het lichtnet is goedkoper, maarja, daarvoor moet je kennelijk bij apple meer voor betalen
Ben jij dan zo lomp of onhandig?quote:Veel accessoires beschikbaar; samenwerking met BMW (en Mini)
catsing, kost lekker veel geld, waarom er niet meteen instoppen, anders raak je het toch kwijt, gaat kapot.
Draadloze koptelefoon? Draadloze afstandsbediening? Een overvloed aan hoesjes en skins? Integratie met je auto? Draagbare stereosets?quote:en daarbij, wat moet je nog bij je iriver hebben
quote:On-the-go afspeellijsten
heb nooit echt begrepen wat mensen daar leuk aan vonden, e downlaod toch hele cd's flikkerd die in een map en dan op mappen laten afspelen.
Bullshit. Maar goed: 1-0 voor iTunes dus. (over jatten gesproken: heb je Internet Explorer 7 gezien, met die RSS-functie? 1 op 1 kopie van Safari.quote:Slimme afspeellijsten
gejat uit windows media player en musicmatch, maar idd, beter goed gejat dan slecht bedacht
Komt eraan, geduld.quote:Geen problemen met lange muziekbestandenwie/wat/waar wel
Ik neem aan dat je niet een tijd lang naar je kleurenscherm gaat zitten staren. RSS-feeds (bijvoorbeeld) lezen in de trein kan echter wél handig zijn.quote:Ondersteuning voor textfiles (met links!)
je keek toch niet naar mp3tjes, daarom bashde je het kleurenscherm op de iriver tochof is dit ook oldskool? en waarom zou je sites/boeken 1st gaan rippen en dan op je monochrome podje afkijken
Ohw. De laatste keer dat ik een H10 in m'n handen had voelde het nog zo plastic aan. Zal wel aan de afwerking liggen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Nope:
[..]
Deels plastic en deels aluminium.
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef DeDooieVent het volgende:
Mijn favorieten in de h10 is echt ideaal, een playlist die bijhoudt wat je het meest speelt en zo een playlist maakt. Na een paar maanden heb je je eigen top 1000 samengesteld
Ja, en deze zijn helemaal aan te passen. Smart playlists!quote:
ik snap niet waarom een ipod meer kwaliteit heeft, kun je me dat uitleggen?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:01 schreef tonks het volgende:
Iriver heeft meer functies,
ipod meer kwaliteit en betere afwerking.
iRiver, kwantiteit boven kwaliteit
iPod speelt gewoon alles goed af en geen half werk,quote:Op maandag 27 juni 2005 21:05 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik snap niet waarom een ipod meer kwaliteit heeft, kun je me dat uitleggen?
ook snap ik niet waarom een Ipod een betere afwerking zou hebben.
leg uit![]()
ik zat tot vorige week vrijdag te twijfelen tussen beide, en ben er dan ook niet om de Ipod te bashen ofzo, maar wel om even aan te tonen hoe goed mijn beslissing wasquote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef tonks het volgende:
[..]
iPod speelt gewoon alles goed af en geen half werk,
Heb je dat ding wel eens gezien man man man.. 20x betere afwerking
Mijn ipod speelt geen wma af maar als ik een wma erop wil dan sleep ik hem er heen en zet hij hem binnen 3 seconden om naar AAC. en niet dat crappy windows formaatquote:Op maandag 27 juni 2005 21:29 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik zat tot vorige week vrijdag te twijfelen tussen beide, en ben er dan ook niet om de Ipod te bashen ofzo, maar wel om even aan te tonen hoe goed mijn beslissing was![]()
Omdat ik zolang zat te twijfelen en beide versies dus ook uitgebreid bekeken heb, zie ik inderdaad dat de afwerking van de Ipod zeer goed is, net zoals de afwerking van Iriver overigens. Gewoon alle 2 top![]()
En de Iriver speelt ook gewoon alles goed af hoor, zelfs nog het meest na mp3 gebruikte formaat WMA, dat de Ipod niet ondersteunt. Geen half werk dus.
en jij denkt dat de kwaliteit verbetert als je een WMA-bestand converteerd naar een AAC?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn ipod speelt geen wma af maar als ik een wma erop wil dan sleep ik hem er heen en zet hij hem binnen 3 seconden om naar AAC. en niet dat crappy windows formaat
Dat verschil merk je toch niet op een iPodquote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en jij denkt dat de kwaliteit verbetert als je een WMA-bestand converteerd naar een AAC?
Het gaat erom dat hij dat nummer sowieso kan afspelen en daar geen crappy iRiver voor nodig heeft.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en jij denkt dat de kwaliteit verbetert als je een WMA-bestand converteerd naar een AAC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |