Wat is er mis met het huidige? Ik vind het wel mooiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:25 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ik had gehoopt op een heel nieuw design.
Heb hem net ff op msn aangesprokenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:28 schreef Geqxon het volgende:
Die kan die jongen gewoon terugbrengen hoor(7 dagen, volgens de wet).
Wat een naaistreek zou zijn, is als jij die jongen niet op de hoogte zou houden
Nou, dan ga ik toch echt voor die iPod hoor.quote:
Jup.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:47 schreef blrrrt het volgende:
Heeft iPod wel eens functies/features toegevoegd aan een bestaande speler via een firmware-upgrade?
Wat houdt dat precies in?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jup.
Vandaag nog support voor podcasting.
Ik heb het idd gevindquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jup.
Vandaag nog support voor podcasting.
quote:What’s New in iPod Updater 2005-06-26
Integration with iTunes 4.9 for downloading and listening to podcasts
Sja, bekijk het zo:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:41 schreef blrrrt het volgende:
ff vergelijken:
[afbeelding][afbeelding]
[edit]qua design wint de iPod het wel, maar als ik de keus moest maken zou ik toch voor de iriver gaan
ps. Geq, uv got mail
Maar dat is met alles.. extra functies worden na een tijdje toch saaiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sja, bekijk het zo:
Toen ik mijn Smartphone kocht, dacht ik zo van WOOOOOW Mp3 Video Games WOOOOW
Nu gebruik ik hem alleen om te bellen, en baal ik ervan dat ik hem om de 2 dagen op moet laden
Ik ben bang dat ik dat ook met een mp3-speler krijg, waardoor ik maar beter voor de looks dan de specs kan gaan
Valt me inderdaad niet tegen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:05 schreef Geqxon het volgende:
http://www.buyshit.nl/Tuner050627001.mp3
Ik vind dit geen slechte kwaliteit hoor(opgenomen door blrrrt met zijn iriver H10
)
Dan kan je beter nog ff wachten op de H10 20GBquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nu gebruik ik hem alleen om te bellen, en baal ik ervan dat ik hem om de 2 dagen op moet laden
quote:Max. playtime Approx. Up to 20 hours
In Amerika wordtie al geshipt:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:10 schreef Geqxon het volgende:
O-M-G
Die h10 heeft gewoon de looks, dus ik zal idd maar even wachten.
Damn, ik wil gewoon mp3 kunnen luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |