goed verwoordquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:03 schreef suus21 het volgende:
dachten jullie nou echt dat Ferrero een kansje had tegen Fed???? Woehahahahahaha en al zeker niet op gras!
Ancic speelde ook wel heeeeeel erg slecht. Een straight sets tegen Safin vond ik verrassender want Safin speelde daar niet zo heeeel erg slecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar een straight set tegen Ancic had ik echt nooit verwacht. Verassend.
Met dit weer worden Nalbandian en Hewitt goede outsiders in elk geval en ook die Gonzalez acht ik tot iets in staat.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ancic speelde ook wel heeeeeel erg slecht. Een straight sets tegen Safin vond ik verrassender want Safin speelde daar niet zo heeeel erg slecht.
Was niet echt de moeite waard, Kim liep achter de feiten aan, maar vocht moedig en Davenport won terecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:38 schreef Airelle het volgende:
Vervloekte Videorecorder!!!
Heeft hier iemand de derde set gezien van Clijsters - Davenport?
Ik zie Lopez niet van Hewitt winnen, maar die andere 3 ben ik het mee eens...quote:
Welles!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.
De vier kwartfinales bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:52 schreef Elgigante het volgende:
Er wordt vandaag niet gespeeld, wel?
Allright....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vier kwartfinales bij de vrouwen.
Is van Persie er nog niet gesignaleerd?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:20 schreef Public_NME het volgende:
Zo, gister weer ff naar het tournooi geweest. Was erg leuk! In het begin ff Kuznetsova v Maleeva gekeken. Was erg grappig omdat ik die op zondagavond tegen kwam in de pub. (Kuz)
Toen keken we elkaar recht in de ogen en was ze opeens heel schichtig. (ze wist dat ze herkend werd)
Gister zat ik op rij1 op showcourt 18, schuin achter haar coach en ik weet zeker dat ze me herkende. (het is tenlslotte maar 3m ofzo) Wel grappig op zich...
Daarna nog ff bij Oliver/Kirilenko v Hrbaty/... wezen kijken. Was ook wel grappig alleen die Oliver bakte er geen drol van! Kirilenko is wel echt een liefie, en het is allemaal zo dichtbij. Na de match lopen ze gewoon een meter van je af naar het spelershome etc. Wel grappig hoe te zien hoe de mannen vol rossen (serveren) op de vrouwen.
Daarna ff centre court in proberen te komen maar dat lukte helaas niet omdat het te druk was. Toen maar ff op de Hill gekeken (en nog op tv geweest uiteraard). Daarna de dubbel gekeken van V. Williams wat ook erg leuk was. En weer lopen ze op een halve meter van je.
Ze was trouwens wel erg verlegen!
Daarna ff naar de Dog & Fox en Rose & Crown pubs geweest in Wimbledon village, puilde echt helemaal uit met mooie vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |