Zeker een prachtig affiche.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:18 schreef Norrage het volgende:
Yay...Hewitt door...Hij was vrij indrukwekkend. Jammer van die 3e set..Lopez zal hij wel mogen hebben, die heeft hij al twee keer helemaal van de baan af gemept in het verleden dus...
Halve finale Federer - Hewitt hopelijk dan...Was vorig jaar ook de beste wedstrijd van het toernooi...Wat een hoog niveau was dat(en niet alleen van Federer, de uitslag was nogal geflatteeerd...die 6-1 6-7 6-0 6-4 van Federer..Hij had maar 10 punten meer gemaakt of zo
Ik heb ook alleen Hewitt en Roddick nog maar ben wel heel erg blij dat Nalbandian ten koste van Gasquet(die ik had) door gaatquote:Op maandag 27 juni 2005 17:22 schreef Chriz2k het volgende:
Nou, daar gaat mijn manager, Dent, Ancic en Gasquet eruit, heb nu alleen Federer nog.
Hewitt heeft het nu wel beter bekeken met Bec Cartwright.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Clijsters is wél sympathiek in elk geval, maar een schoonheid is het niet nee
Ik vind d'r ook prachtig.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jij mag het een barbiepop vinden, maar ik heb er geen problemen mee als ik er elke morgen naast wakker zou mogen worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom vind je Clijsters een hoer?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:35 schreef ShaoliN het volgende:
Hoelaat mag Davenport die Belgische hoer van de baan slaan?
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:48 schreef Butra het volgende:
Gonzalez is helemaal los hoor. Op weg naar de kwartfinale, het moet toch niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |